AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg er student med deltidsjobb, tjener rundt 6-7 netto, så får jeg studielån i tillegg. Jeg har innsett at jeg har satt litt i indeksfond, men ønsker nå å ta steget videre. Noen som vil hjelpe meg i en «plan» om hvor mye jeg birde investere, og eventuelt i hva osv. Er helt nybegynner, men er villig til å ta risiko 😊 Anonymkode: 10928...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 22. mars 2021 #2 Del Skrevet 22. mars 2021 Som student med deltidsjobb hadde jeg anbefalt deg å spare i BSU før alt annet, om du ikke eier bolig. Dette fordi du får fradrag på skatt, bedre renter osv. Om du derimot fyller BSU med maks beløp hvert år, hadde jeg gått over til andre sparemuligheter, men jeg hadde nok heller spart i ulike indeksfond istedenfor enkeltaksjer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Del Skrevet 22. mars 2021 Invester i USA, Microsoft f.eks. Anonymkode: 8a39c...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wivi Skrevet 22. mars 2021 #4 Del Skrevet 22. mars 2021 Har du sett serien Exit på NRK? Jeg kan selv ingenting om aksjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 22. mars 2021 #5 Del Skrevet 22. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Invester i USA, Microsoft f.eks. Anonymkode: 8a39c...662 DNB Global Indeks A Endret 22. mars 2021 av Sprinkle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #6 Del Skrevet 22. mars 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har innsett at jeg har satt litt i indeksfond, men ønsker nå å ta steget videre. Du har innsett det? Anonymkode: 3a8f9...131 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…