Gå til innhold

Hva er det fineste noen har sagt til deg om utseende ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av den andre tråden. 

Her for en stund siden spilte vi et selskapsspill med noen venner, og et av spørsmålene var at man skulle "rate" seg selv på en skala fra 1-10. Jeg sa at jeg vil si at jeg er ganske gjennomsnittlig, så en 5 er.

Så utbryter venninnen min spontant "Hva?? 5?? Du tuller med meg nå?? Du er IALLFALL en 8er!" 

Og selvom hun er venninnen min og kanskje ser meg med andre øyne en resten av verden, så kommer jeg nok til å leve lenge på den 😄

Så hva er det beste komplimentet du har fått? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke.. Kanskje "det ser ut som du kunne lyst opp hele rommet" 

Anonymkode: 239be...9f9

AnonymBruker
Skrevet
SaySomething skrev (6 minutter siden):

Inspirert av den andre tråden. 

Her for en stund siden spilte vi et selskapsspill med noen venner, og et av spørsmålene var at man skulle "rate" seg selv på en skala fra 1-10. Jeg sa at jeg vil si at jeg er ganske gjennomsnittlig, så en 5 er.

Så utbryter venninnen min spontant "Hva?? 5?? Du tuller med meg nå?? Du er IALLFALL en 8er!" 

Og selvom hun er venninnen min og kanskje ser meg med andre øyne en resten av verden, så kommer jeg nok til å leve lenge på den 😄

Så hva er det beste komplimentet du har fått? 

Riktigmok er det femten år siden og jeg fatter ikke hvordan hun kunne si noe slikt til min Hjelper etter skilsmissen, men advokaten min, kvinnelig, etter skilsmissen sa til han at jeg var det vakreste mennesket hun hadde møtt. Kan vel ikke toppe den. men nå er jeg femti og alderen tar oss alle, men vi får gjøre det beste ut av det vi har uansett. Uansettt, innsiden er nå likevel det viktigste. Det er sant uansett hvor mye av en klisje det er. Men hyggelig var det og godt for en som hadde opplevd utroskap og dritt. .

Anonymkode: a4334...9d5

AnonymBruker
Skrevet

nydelig, fine øyne, fine lepper, fine hender og at jeg har bra utstråling

Har også fått komplimenter på rumpa og sånt, og det er hyggelig også, men ikke det jeg har blitt mest rørt av 😅

Anonymkode: a8a5e...ded

AnonymBruker
Skrevet

En fireåring i barnehagen jeg jobbet i strøk meg på kinnet og sa jeg hadde «fint fjes»

Anonymkode: 97c14...ded

• Liker 9
Skrevet

På guttefronten er det rumpa og håret mitt🤭 Men hos venninner og andre bekjente så er det øynene mine og utstrålingen min😌💖🦋 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En fireåring i barnehagen jeg jobbet i strøk meg på kinnet og sa jeg hadde «fint fjes»

Anonymkode: 97c14...ded

Hadde smeltet heeelt💞

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Har du grønne øyne?! De er det peneste jeg noen gang har sett". 

Anonymkode: 35c8d...39c

AnonymBruker
Skrevet

Da en klarsynt sa til meg: Du har vakre øyne! 

(Er framsynt/intuitiv selv, så det var en slags gjenkjennelse) 

Anonymkode: 854aa...f6b

Skrevet

En homofil fyr sa til meg på fest "du er helt flawless". Det betydde mye siden det kom fra en som absolutt ikke prøvde å få meg til sengs, men bare ønsket å gi meg et kompliment🤩 

Skrevet

Jeg var på et utested for mange herrens år siden, i barkø - og plutselig dukket det en fyr opp sidelengs i synsfeltet mitt. Han sier" Jeg måtte bare se om du var like fin forfra som bakfra - og det var du! "Smilte strålende, skålte og forsvant. Jeg har aldri glemt det:-)  

Gjest TheCatLady
Skrevet

Da jeg var yngre var jeg veldig usikker på min egen høyde og flere var ikke spesielt hyggelige når det gjaldt akkurat det heller. Tror jeg var ute på en konsert eller noe hvor ei fortalte meg hvor flott jeg var og at hun skulle ønske at hun var like høy som meg. Veldig hyggelig å høre akkurat det da. 

Ellers har det vært hyggelig å høre at jeg har flotte øyne og drømmehår. 

Når det gjelder personlighet/egenskaper så tror jeg det fineste må være å høre at jeg er intelligent, hardtarbeidende og pålitelig. 

Menn har sagt at jeg er søt og en flott dame, men det er nok ikke de tingene som har truffet meg mest. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...