Gå til innhold

Er tynnfeite damer turn off

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av den andre tråden om tynnfeit mann, så lurer jeg på hva dere tenker om tynnfeit dame?

De fleste damer har jo litt kraftige lår, rumper, hofter osv. Sjeldent at damer er skikkelig fit og trent kropp/rumpe etter de har passert 25 iallefall. De som har fått barn har jo i 95% av tilfellene mammakropp. 

Syns det er litt morsomt at kvinner ikke foretrekker en helt normal pappakropp når de fleste kvinner ikke ser ut som fitnessmodell heller og er i samme båt. 

I tillegg til overflødig fett er det jo mange som sliter med celulitter/strekkmerker, så lurer på om kvinner aldri ser seg selv i speilet før de bedømmer menn?

Har ikke noe imot en normalt sunn kropp med noen få kilo for mye så lenge de ikke er overvektige. Trenger ikke å se ut som hun fitnessbaben på Instagram for å være attraktiv, da hadde det isåfall bare vært 2-3% som var bra nok. 

Anonymkode: 42b2e...217

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er klar over at menn har også cellulitter og strekkmerker? Typen min er en typisk sånn muskelkar, og han har naturligvis strekkmerker på armer/rygg/rumpe. Jeg er veltrent og har masse strekkmerker på rumpe og lår likevel. 
strekkmerker er ikke noe man får fordi man er feit, men fordi huden strekkes. Ikke nødvendigvis av fett men av muskler også

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Syns det er litt morsomt at kvinner ikke foretrekker en helt normal pappakropp når de fleste kvinner ikke ser ut som fitnessmodell heller og er i samme båt. 

Hvor har du det fra?! Min mann er sexy af. Bredskuldret, 193 cm høy, mørkt hår og isblå øyne. Mørkt hår på brystet (som nå har nådd ryggen) og vaskebrett mage (under magefettet) Likevel tenner han meg like mye nå, som dagen jeg traff han.🥰

Anonymkode: c3bf1...2ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Inspirert av den andre tråden om tynnfeit mann, så lurer jeg på hva dere tenker om tynnfeit dame?

De fleste damer har jo litt kraftige lår, rumper, hofter osv. Sjeldent at damer er skikkelig fit og trent kropp/rumpe etter de har passert 25 iallefall. De som har fått barn har jo i 95% av tilfellene mammakropp. 

I tillegg til overflødig fett er det jo mange som sliter med celulitter/strekkmerker, så lurer på om kvinner aldri ser seg selv i speilet før de bedømmer menn?

Har ikke noe imot en normalt sunn kropp med noen få kilo for mye så lenge de ikke er overvektige. Trenger ikke å se ut som hun fitnessbaben på Instagram for å være attraktiv, da hadde det isåfall bare vært 2-3% som var bra nok. 

Jeg foretrekker tynne menn og er selv normalvektig men chubby, det har vært både tynne og muskuløse menn som har synes at jeg er deilig. Folk har ulike preferanser og sånn er det

Anonymkode: 13d11...397

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er overvektig. 82 kg 166 høy. Stor trent rumpe med smal midje. Jeg tiltrekkes mot «pappakropp» typen av menn. Mannfolk som er helt «ripped» er ikke noe for meg. En myk armkrok er livet! 😍 Har strekkmerker - men har trent bort nesten alt av cellulitter (K27)

Folk står i kø etter meg - så er relativt mange menn vil jeg si som liker formfulle kvinner. Men spørs hva ts legger i tynn-feite kvinner?

Anonymkode: eaf62...a48

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tynn-feit er jo at man har lite fett på kroppen, men mye usunt fett i blodet. Høyt kolesterol. 
Av den årsak at man spiser usunt og ikke trener

Anonymkode: d509d...2b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil vite hvordan en tynnfeit ser ut😆 Bilde, please! 

Anonymkode: 79993...a5a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan gjerne linke bilde av en mann-tynnfeit om du vil, lol.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Man kan ikke kun basere det på utseende, man må ha labdata fra blodprøver. 
Tynnfeit betyr at de er slanke på utsiden med feite på innsiden

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg er tynnfeit. Jeg slanke armer, men slapp i fisken og kan godt riste løs på underarmen. Veldig tynne armer ellers, siden jeg har lite muskel masse. Beinete skuldre. Lite fett over navelen og kan se magemuskler og ribben om jeg strammer til. Men under navelen har jeg et lite bilbelte av en blubb. Stor rumpe og lår, slapp i fisken der også. Så kommer leggene mine, sykt tynne og smale 😜 så der har du meg, tynnfeit 😜

Anonymkode: c3441...982

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er tynnfeit. Jeg slanke armer, men slapp i fisken og kan godt riste løs på underarmen. Veldig tynne armer ellers, siden jeg har lite muskel masse. Beinete skuldre. Lite fett over navelen og kan se magemuskler og ribben om jeg strammer til. Men under navelen har jeg et lite bilbelte av en blubb. Stor rumpe og lår, slapp i fisken der også. Så kommer leggene mine, sykt tynne og smale 😜 så der har du meg, tynnfeit 😜

nei, det er ikke tynnfeit. Du er enten feitfeit eller feittynn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du bilde? Bare slett det etterpå :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns det er litt morsomt at du tror at man må se sånn og sånn ut for å ha den og den preferansen. Det er ikke slik at man må være attraktiv selv for å like attraktive mennesker. Attraksjon er ofte relativt, og folk liker forskjellige ting. En tykk kvinne har like mye lov til å like en veltrent mann som en veltrent kvinne har. Det er ikke slik at man må ha et visst utseende for å like en spesifikk type kropp? Selv er jeg formfull/chubby, men veltrent (trener ikke for å bli tynn og instagrammodell), og jeg liker veltrente litt store menn. De må gjerne ha en litt høy fettprosent så lenge de er sterke og maskuline. Men i følge logikken din kan jeg ikke like en mann med bra kropp fordi jeg selv har noen kg ekstra....? Haha. Det er lett å spotte menn med mindreverdighetskomplekser... 

Anonymkode: 2b2c4...4a7

• Liker 1
Gjest irkan90
Skrevet

Jeg liker damer som er relativt godt trent og som bryr seg om å spise sunt. Ikke fordi jeg er så fantastisk, men fordi jeg vokste opp i et hjem med mye dårlig mat og lite fysisk aktivitet. Derfor er det viktig for meg.

Så har jeg også hatt sex med såkalte "tynnfeite" damer og har egentlig ingenting imot det. Jeg tenner på noe så kjedelig som sjarm og kjemien mellom oss, og det har slike damer i massevis.

AnonymBruker
Skrevet

Dama mi er skinny Skinny.  Deiligste jeg veit når hoftekammene stikker ut og små faste bryster på en voksen dame. Andre liker dem frodige. Det er jo snakk om smak og behag. Sikkert nesten like mange svar som det finnes mennesker. Poenget er at det finnes noen der ute for enhver smak. 

Anonymkode: 3ad60...c12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

SKinnyFat Female - Hams Fitness

Anonymkode: 0970b...ab6

AnonymBruker
Skrevet

Strekkmerker har ofte begge kjønn. Det er hormonbetinget og kan ikke reguleres av fettprosent. Ofte kommer de under puberteten. Man kan heller ikke i et svangerskap styre hvor mye strekkmerker man får, og når magen og puppene vokser raskt under et svangerskap, kan man altså få strekkmerker. Å ha cellulitter er også en helt normal del av en slank, normalvektig kvinnekropp. Det er viktig å huske på at kvinner faktisk skal ha en fettprosent på mellom 20-30%. Idealkvinnen har derfor gjerne større hofter, rumpe og lår enn idealmannen. Så alt dette betyr ikke at man er hverken tynnfeit eller feitfeit eller noe som helst. Men 7 av 10 (både menn og kvinner) i Norge i dag er overvektige faktisk, og det er ikke bra.

Anonymkode: 2cb0f...926

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er over 40, har six-pack på en dårlig dag og 8-pack på en god, har ingen strekkmerker (flaks med genene der tipper jeg), jeg har hverken overflødig fett eller kraftige lår etc. Hvis du trykker huden øverst bak på lårene sammen klarer du nok å skimte noen cellulitter, men jeg ser ikke helt problemet med det - forresten heller ikke problemet om jeg hadde hatt strekkmerker. Det har jo ingenting med å være hverken tynnfeit eller feit å gjøre.

Jeg har likevel en mammakropp, fordi jeg er en mamma og har båret frem et barn. Jeg hadde ikke vært interessert i en mann som ikke tok vare på kroppen sin.  

Anonymkode: 6b60f...137

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

SKinnyFat Female - Hams Fitness

Anonymkode: 0970b...ab6

Hvordan er overkroppen? Har du store pupper?

Anonymkode: cdde2...57b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...