Gå til innhold

Hvem feirer du nyttår med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Feirer du med din mor? Din søster eller bror? Venner? Alene? Med dyra dine?  Egen familie og barn? 🙂

Anonymkode: fca50...848

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Interessant spørsmål i mars....🤣 

Som regel alene 🙂

Anonymkode: 5e660...ff8

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Stilig🙂 Nei, hvorfor ikke i mars? 😂 I jula er alle stresset og opptatt, passer vel bedre nå😂

Anonymkode: fca50...848

Skrevet

Med typen og begges familie

AnonymBruker
Skrevet

Med samboern og barna våre. Noen år med min søster og hennes familie, mens andre år med samboers familie. Både min pappa og mamma feirer med venner så har ikke feiret nyttårsaften med noen av dem på mange år.

Anonymkode: 4e9b1...fc6

AnonymBruker
Skrevet

Vi har feiret bare kjernefamilien, og vi har feiret sammen med venner. Ingen faste vi har feiret med egentlig. 

Anonymkode: 2f13e...377

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri feiret nyttår så voldsomt. Da jeg var gift var det oss og barna, noen få ganger et par venner i tillegg. Nå de siste fem årene er det med barna det ene året og med kjæresten det andre. 

Anonymkode: be667...f2b

AnonymBruker
Skrevet

De siste årene har jeg feiret med mann, barn og svigerforeldre. 

Anonymkode: 6723e...093

Skrevet

Det var meg, ekssamboer og barnet vårt på 2,5 år. Vi hadde besøk av min bror og ett vennepar av meg og ekssamboeren. 

Skrevet

Jeg er ikke så opptatt av nyttårsfeiring, så har veldig ofte vært på jobb, men når jeg ikke har vært det er jeg sammen med foreldrene mine og tante, noen ganger søster og bror også, ettersom hva de velger å gjøre den kvelden. 

Skrevet

De siste årene har vi vært hjemme. Noen ganger har vi feiret med venner, andre ganger familie. Har ingen fast rutine på det.

AnonymBruker
Skrevet

Feirer ikke.

Anonymkode: ad027...506

Skrevet

Enten bare oss fem eller med broren min og kona. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.3.2021 den 20.33):

Interessant spørsmål i mars....🤣 

Som regel alene 🙂

Anonymkode: 5e660...ff8

Persisk nyttår var jo ved vårjevndøgn, så for veldig mange innbyggere i Norge er det et ganske naturlig spørsmål å stille nå 😄

Anonymkode: b4cb2...361

AnonymBruker
Skrevet

Med samboer og hunden. På hytta, langt unna folk og raketter 😅

Anonymkode: ae035...703

Skrevet

MEd mine nærmeste, :) Mamma , pappa og storebror:) Mann og barn er med og:)

AnonymBruker
Skrevet

Dette har variert veldig opp gjennom årene. Har ofte måttet jobbe, noe jeg fortsatt ofte gjør. Før jeg fikk barn var det stort sett en fest. Etter jeg fikk barn er vi ofte med ett sett av besteforeldrene til barna, har også hatt venner på besøk. Rolig etter vi fikk barn, helt greit. 

Anonymkode: 3a91b...951

AnonymBruker
Skrevet

Det har variert mye opp gjennom.

Startet med familien, så ungdomsfester, så tilbake til familien og så møte venner etter middag i studieårene. I alle år etter det har jeg feiret med mannen. Vi har feiret på en strand i utlandet bare oss to, vi har feiret med respektive familier, vi har feiret med vennepar hos oss eller hos dem, vi har feiret på restaurant, vi har feiret på et langdistansefly. 

Anonymkode: 65713...3a6

AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis med svigers. Vi feirer jul med min familie og nyttår med svigers. I år/fjor(?) ble ned en familie vi har valgt som nærkontakt med tvillinger i samme klasse :) 

Anonymkode: 5e88e...2be

AnonymBruker
Skrevet

Full fest med venner🥰

Anonymkode: e897e...7fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...