AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Føler meg skikkelig verdiløs nå. Ei jeg kjenner (vil kalle henne en venninne) dette dreier seg om. Men jeg er tydeligvis ikke hennes venninne......: Var på butikken i helga. Stod å prøvde å finne det jeg skulle ha da jeg i sidesynet ser en person gå inn i den reolrekka jeg står og plutselig bråsnu. Jeg snur meg mot det og ser da at det er denne venninna mi og hun lister seg vekk mens hun lager hysjetegn mot hun hun var der med som står litt lenger unna Hu andre står og ler seg i hjel og skjønner ingenting før de forlot åstedet tydeligvis, jeg så de hvertfall ikke i kassa.. Hun er nok ikke klar over at jeg fikk med meg hele greia. Og nå føler jeg meg så sykt dritt..lite verdt, en som ikke er verdt å hilse på tydeligvis og som folk unngår. Jeg forstår ikke hva hun har imot meg. Vet ikke om jeg skal ta det opp med henne eller om jeg bare skal la det ligge. Men uansett. Noen av dere andre som har opplevd lignende? Anonymkode: d3430...c49
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 For ei bedriten kjerring, det er henne det er noe galt med ikke deg. Hadde jeg vært deg hadde jeg ignorert henne, latet som hun var luft om jeg hadde truffet på henne igjen. Du er ikke verdiløs, du har kun vært uheldig å truffet denne kjerringa
little fairy Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 Å lage tegn til venninnen var dårlig gjort. Men jeg har selv forsøkt å skjule meg hvis jeg har dårlig tid, ikke er i humør til prat osv. Men ville aldri bråsnudd slik. Da er det snakk om hvis jeg ser noen på god avstand og har mulighet til å gå til en annen hylle eller noe. 7
TinaChristina Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 Hvor gamle er dere? Jeg ville blitt kjempeskuffet og mest sannsynlig slettet henne og ansett meg som ferdig med vennskapet. 6
Juniper Skrevet 22. mars 2021 #5 Skrevet 22. mars 2021 Er du helt sikker på at det var deg de snakket om? Kan jo ha vært en helt annen situasjon, og at venninnrn ikke la merke til deg? 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #6 Skrevet 22. mars 2021 Hun er umoden og usikker, mulig ei bitch. Hadde hun gått alene hadde hun pratet med deg, men gikk sammen med ei som er «kulere» her er det bare å fade henne ut, livet er for kort til å holde på dårlige relasjoner. du er verdt så mye mer enn slike «venner» Anonymkode: 2d837...912 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #7 Skrevet 23. mars 2021 11 hours ago, Juniper said: Er du helt sikker på at det var deg de snakket om? Kan jo ha vært en helt annen situasjon, og at venninnrn ikke la merke til deg? Ja. Så håndbevegelsene og hun andre som tittet på henne og så på meg mens hun holdt seg for munnen for ikke å få latterkrampe. Tar jeg det opp med henne så nekter hun sikkert. Vi er rundt 30 år. Kan godt fase henne ut jeg, men det er mer følelsen av at jeg er "et ork". Håper ikke andre føler sånn om meg når de ser meg, ble paranoid og lei meg av dette. Anonymkode: d3430...c49
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #8 Skrevet 23. mars 2021 Er dette en venninne som vanligvis tar kontakt med deg eller er det et slags enveisvennskap dersom du tenker etter? Har selv hatt en "venninne" som aldri tok kontakt med meg utenom når hun trengte hjelp med noe eller hadde en agenda. Tok lang tid før det gikk opp for meg at vennskapet var veldig skeivt og at jeg egentlig ble utnyttet. Derfor lurer jeg på om hun er en venninne som tar kontakt f.eks bare for å høre om du har det bra? Anonymkode: 4b066...485 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #9 Skrevet 23. mars 2021 Disse er vel 14 år. Det MÅ de være. Voksne er ikke så store dritt unger. Anonymkode: 5ee2d...f3b
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #10 Skrevet 23. mars 2021 Min første tanke var at de har røykt hasj og ikke ville du skulle se dem. Anonymkode: 260a4...24a 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #11 Skrevet 23. mars 2021 Hadde konfrontert henne med det og kuttet kontakten. Så kan hun kjenne på skammen for det der var pinlig oppførsel på hennes side. Anonymkode: b14c7...022 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #12 Skrevet 23. mars 2021 Veldig rar oppførsel på en voksen dame, dette hadde jeg definitivt konfrontert henne med, og deretter kuttet henne ut av live mitt. Anonymkode: c942c...c58 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #13 Skrevet 23. mars 2021 Veldig merkelig oppførsel av voksne damer. Det du beskriver høres veldig tenåring ut, og ikke noe voksne folk gjør. Du kan jo prise deg lykkelig over at du slipper å ha en så merkelig og umoden venninne i livet ditt lenger. Jeg ville ha sluttet å ta kontakt med henne, og latt henne gå fra venninne til en bekjent. Anonymkode: e269f...b66 2
Maleficenta Skrevet 23. mars 2021 #14 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Føler meg skikkelig verdiløs nå. Ei jeg kjenner (vil kalle henne en venninne) dette dreier seg om. Men jeg er tydeligvis ikke hennes venninne......: Var på butikken i helga. Stod å prøvde å finne det jeg skulle ha da jeg i sidesynet ser en person gå inn i den reolrekka jeg står og plutselig bråsnu. Jeg snur meg mot det og ser da at det er denne venninna mi og hun lister seg vekk mens hun lager hysjetegn mot hun hun var der med som står litt lenger unna Hu andre står og ler seg i hjel og skjønner ingenting før de forlot åstedet tydeligvis, jeg så de hvertfall ikke i kassa.. Hun er nok ikke klar over at jeg fikk med meg hele greia. Og nå føler jeg meg så sykt dritt..lite verdt, en som ikke er verdt å hilse på tydeligvis og som folk unngår. Jeg forstår ikke hva hun har imot meg. Vet ikke om jeg skal ta det opp med henne eller om jeg bare skal la det ligge. Men uansett. Noen av dere andre som har opplevd lignende? Anonymkode: d3430...c49 for ei kjerring. Jeg har noen gang ikke hilst på folk jeg kjenner som går forbi, men da er det bare fordi jeg er utrolig vims og ikke har sett personrn passere meg. Men aldri gjort noe sånt nei.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #15 Skrevet 23. mars 2021 Hvis dere er over 30 ville jeg konfrontert. F.eks skrevet melding til henne. "Hei, jeg fikk med meg opptrinnet ditt på butikken. Ganske utrolig at voksne mennesker kan oppføre seg sånn. Mulig dags for å vurdere terapi når du stadig ikke er kommet lenger en tenåring som mobber klassekamerater. Syke menneske." Ville slettet henne fra sosiale medier og oversett henne for evig fremtid, med mindre hun legger seg flat og beklager oppførselen på tiltale. Anonymkode: d5caa...18a 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #16 Skrevet 23. mars 2021 Ja. Fadderen til barnet mitt faktisk. Gikk på gata, gikk forbi og han lot som om han ikke så meg så han lot være å hilse, for så å snu seg en stund etterpå for å se om jeg merka det... Er en grunn til at jeg kutta kontakten med hele den slekta. Tragisk. Anonymkode: 8322f...f06 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #17 Skrevet 23. mars 2021 Jeg har opplevd noe liknende! Jeg gikk faktisk rett mot denne venninna, da hun gjemte seg bak sine egne hender og snudde hodet inn mot venninna si. Det var en absurd opplevelse, liksom, HVEM ser ikke noe sånt? Det blir jo som å tro at man er usynlig bare man lukker øynene. Denne "venninna" prøver stadigvekk å komme i kontakt med meg, uten at jeg helt skjønner hvorfor hun er så interessert. Toget har gått for min del. Anonymkode: b4258...b03 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #18 Skrevet 24. mars 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har opplevd noe liknende! Jeg gikk faktisk rett mot denne venninna, da hun gjemte seg bak sine egne hender og snudde hodet inn mot venninna si. Det var en absurd opplevelse, liksom, HVEM ser ikke noe sånt? Det blir jo som å tro at man er usynlig bare man lukker øynene. Denne "venninna" prøver stadigvekk å komme i kontakt med meg, uten at jeg helt skjønner hvorfor hun er så interessert. Toget har gått for min del. Anonymkode: b4258...b03 Hvor gammel er hun? Forstår deg godt. Man føler seg jo helt tosk. Jeg tenkte bare, hvorfor er hun sånn? Hva har jeg gjort henne? Og hvorfor står venninna å ler av det hele som om jeg skulle vært en sirkusattraksjon? Nei uff.....jeg har mest lyst til å blokkere henne overalt men jeg skal ikke være den personen. Anonymkode: d3430...c49 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #19 Skrevet 24. mars 2021 Folk jeg så på som venner. Det ble en sak hvor jeg sto på retten til å ha en mening og bøyde ikke av for presset som flertallet ofte representerer. Jeg vil ikke være politisk korrekt, jeg vil mene hva jeg mener. Det ble ikke godtatt og baksnakking var et stort faktum. Venner så tvers igjennom meg selv om vi passerte hverandre på fortauet. Noen så på meg med forakt. Noen gikk konsekvent over på andre siden av gata. Jeg var utslettet fra det sosiale liv. Baksnakking er en fæl ting og begått av voksne mennesker som vet bedre, blir det enda verre. Offisielt så driver de jo ikke på med det, men innad i gjengen foregår det noe annet. Det ble veldig stygt. Det holdt på å knekke meg og det tok lang tid før jeg klarte å rette opp ryggen igjen og gå videre. Mye tanker og oppmuntrende prat med meg selv fikk meg ut i verden igjen. Traff nye mennesker og knyttet nye vennskapsbånd. Jeg ser meg ikke tilbake nå. Mitt liv går videre uansett hva noen gjorde, sa og kanskje fremdeles mener. Jeg står fremdeles på retten til å mene hva jeg syns er rett for meg og betaler prisen for det om jeg må. Anonymkode: 74c7d...449 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #20 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor gammel er hun? Forstår deg godt. Man føler seg jo helt tosk. Jeg tenkte bare, hvorfor er hun sånn? Hva har jeg gjort henne? Og hvorfor står venninna å ler av det hele som om jeg skulle vært en sirkusattraksjon? Nei uff.....jeg har mest lyst til å blokkere henne overalt men jeg skal ikke være den personen. Anonymkode: d3430...c49 Ja, synes det vitner om dårlige, nedlatende holdninger hos folk, de går vel rundt og tror alle andre er dumme. Denne venninna var vel rundt 29 når det skjedde. Ikke spesielt ung, jeg forventer egentlig bedre av folk på den alderen. Men det er ikke noe tap å miste sånne venner, det får man minne seg selv på. Anonymkode: b4258...b03 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå