Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvordan var det første gangen? 
To uker siden fødsel nå, og jeg blør fortsatt endel, så tenker å vente til jeg er ferdig med det. Men ønsker å prøve igjen ganske fort, bare for å «komme i gang» igjen. Redd for å bli et sånt par som bare slutter å ha sex 😅 

Anonymkode: 5a5c9...81b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man må jo vente minst 6 uker? Hvorfor risikere infeksjon o.l bare for et par uker ekstra?

Anonymkode: 8bade...290

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Man må jo vente minst 6 uker? Hvorfor risikere infeksjon o.l bare for et par uker ekstra?

Anonymkode: 8bade...290

Man kan vel fint ha sex med kondom før 6 uker? De sa det på sykehuset iallefall :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man kan ha sex så fort man har sluttet med renselse, men det tar vanligvis rundt 6 uker. Vi hadde første gang etter 5 uker. Det gikk helt fint, akkurat som før egentlig, men måkte ikke på akkurat. Hadde sydd et par pyntesting, ikke noe store greier. 

Anonymkode: 86052...fe0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter første fødsel tok det ca 6 måneder før jeg følte meg klar. Etter andre fødsel tok det ca tre måneder. 

Anonymkode: 0e46f...7db

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man kan vel fint ha sex med kondom før 6 uker? De sa det på sykehuset iallefall :) 

Jada, er ikke noe problem, man bruker kondom.

Her ble det rundt 3 uker etter fødsel, da var renselsen og relativt ferdig. Gikk fint det, var litt mer stressa enn vanlig siden kondom var uvant og  jeg var redd det skulle være vondt men det var greit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

To uker siden fødsel nå, og jeg blør fortsatt endel, så tenker å vente til jeg er ferdig med det. Men ønsker å prøve igjen ganske fort, bare for å «komme i gang» igjen. Redd for å bli et sånt par som bare slutter å ha sex 😅 

Vi hadde sex 1 uke etter fødsel. Mannen var så desperat og truet med utroskap hvis han ikke fikk tømt seg. 

Det endte med en tur på legevakten da jeg begynte å blø veldig mye. (Blødde litt fra før, men det kom ut veldig mye blod)

Mannen min beklaget veldig etterpå og han angret seg veldig da han kunne fortelle at at kjentes rart ut inni meg, han kunne kjenne at penisen gikk lengre inn enn bare skjeden , alltså innn i livmor.

Anonymkode: 33b79...769

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi hadde sex 1 uke etter fødsel. Mannen var så desperat og truet med utroskap hvis han ikke fikk tømt seg. 

Det endte med en tur på legevakten da jeg begynte å blø veldig mye. (Blødde litt fra før, men det kom ut veldig mye blod)

Mannen min beklaget veldig etterpå og han angret seg veldig da han kunne fortelle at at kjentes rart ut inni meg, han kunne kjenne at penisen gikk lengre inn enn bare skjeden , alltså innn i livmor.

Og det rasshølet av en mann er du seriøst fortsatt sammen med????

Det værste jeg har hørt...en kvinne har født et barn også truer han med utroskap...

Æsj, da jeg fikk barn ønsket jeg noen sex før sønnen ikke ønsket mere pupp, da var han litt over 6 mnd.

Jeg var alene da..

FY FADER FOR EN MANN DU HAR SKAFFET DEG...HAN BURDE SKAMME SEG...

Det der voldsomme sexpresset etter en fødsel er helt sykt. Man har fødet et menneske...hele livet er snudd på hodet...men for penisen skal fortsatt komme foran alt...

Anonymkode: d8535...165

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om noen skulle finne på å si noe sånt...be han ta seg en ronk...og om pikke ner alt han tenker med..ja så gå og vær utro da....HERREGUD...hvilken dum urmann.

Anonymkode: d8535...165

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Tok en del måneder her. Jeg var klippet og sydd og inkontinent og vi var begge utslitt av søvnmangel, og det var melk og gulp og bæsj overlt, så sex sto virkelig ikke på agendaen i det hele tatt de første månedene 

Anonymkode: 01949...26f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Gikk vel ca 1 år før vi hadde sex Igjen. Etter det gikk det ca 7 år......and counting 😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Redd for å bli et sånt par som bare slutter å ha sex 😅 

Med andre ord. Vi ble et sånt par. Ca 7 år siden sist. Men for oss er det helt fint 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fy faen for en drittsekk, håper du ble kvitt han.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ca tre uker med begge. Første gang etter første fødsel var ømt og sårt siden jeg måtte sy noen få sting (de kalte det pyntesting), så vi tok det veldig med ro. Første gang etter andre fødsel var som vanlig, men vi tok det med ro allikevel. Var ikke helt ferdig med å blø enda, men da blødde jeg såpass lite at jeg brukte bare tynne truseinnlegg. 

Anonymkode: d12e5...831

AnonymBruker
Skrevet

3-4  måneder tror jeg det gikk etter begge fødslene. Ble sydd ganske mye begge gangene og sex var det siste jeg egentlig tenkte på det første halve året etter fødsel.

Anonymkode: 2e2e3...84e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med første så var jeg alene, så det tells ikke. Med 2mann så gikk det vel 3mnd ca. 

Respekt til dere som hopper på hesten etter noen uker! Herregud, jeg var livredd jeg 😂 

Anonymkode: 7e286...d0e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde sex etter 4 uker, da var renselen over. Det kjentes ut som jeg revnet i det han gikk inn, men etter det var det ren nytelse. 

Så kun vondt når han først gikk inn, og det er det enda 2 måneder etter fødsel. 

Anonymkode: 65f91...751

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hadde mannen min sagt noe sånt hadde det faen meg blitt skilsmisse. 

Anonymkode: a9fe3...961

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde etter 6 mnd, men det gikk ikke pga smerter. Første gang vi fullførte var vel etter 8 mnd, ført nå etter 1,5 år har det sluttet å gjøre noe vondt. 

Anonymkode: df79c...760

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...