AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Vurderer å kjøpe hoka bondi for gåturer. Fungerer de på mølle også? Bruker Nike air Pegasus på mølla nå men det blir for lite demping for mine ømfintelige bein. Anonymkode: bf648...596
GhostHug Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 Jeg bruker Bondi på de rolige løpeturene iallefall, også på mølle😊
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 Funker bra med mine Bondi på mølle! 😊 Anonymkode: 151e3...da0
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 Vil tro de funker bra til å gå på tredemølla. Nå er jo tredemøller forskjellige - enkelte møller på treningssenteret føles som asfalt, mens tredemøllen jeg har hjemme har godt dempesystem. Hjemme kan jeg bruke nesten hva som helst til å gå med og raske sko uten særlig mye demping til å løpe med, mens på treningssenteret må jeg ha bedre/mer demping hvis jeg skal løpe/jogge lenge. Hadde ikke giddet å løpe med Bondi på mølla hjemme, men på rolige lange økter på treningssenteret kunne det vært OK. Til gåturer på mølla vil jeg uansett tro at potensielt «for mye» demping vil ha noen stor betydning, særlig hvis du har bein som ikke tåler all verden. Anonymkode: 92031...04b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 Kjøpte og prøvde. Supre til gåturer men funka ikke for meg på mølla, ble for mye demping og klumpete rett og slett. Peasusene sitter så bra, skulle gjerne hatt noe lignende men litt mer demping. Anonymkode: bf648...596
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 Alle går jo med Hoka! Gøy å se når alle kopierer hverandre. Samme som når alle startet å gå med birkenstock sandaler. Anonymkode: f2c30...9ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå