AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Hei Jeg er gravid, i uke 26 og begynner å kjenne etter ett mønster hos baby i aktivitetene. Men jeg ser at en dag kan babyen være kjempe aktiv gjennom hele dagen, neste dag kan det være veldig lite men likevel nok til at jeg kjenner aktivitet utover dagen. Er det vanlig at det skal være så stor forskjell i dagene? Anonymkode: edaac...818
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hei Jeg er gravid, i uke 26 og begynner å kjenne etter ett mønster hos baby i aktivitetene. Men jeg ser at en dag kan babyen være kjempe aktiv gjennom hele dagen, neste dag kan det være veldig lite men likevel nok til at jeg kjenner aktivitet utover dagen. Er det vanlig at det skal være så stor forskjell i dagene? Anonymkode: edaac...818 jo mer du gjør på dagen jo ler sover baby. Jeg har store variasjoner fra dag til dag, men alt fint. Anbefaler deg å lese på https://kjennliv.no så blir du litt mer kjent. Det er først i uke 28 man skal finne mer mønster å bli «kjent» Anonymkode: cb5af...da2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 Sånn var det for min del også. Ble mange turer til Fødeavdelinger for sjekk, men det er jo oppfordringen også, når det er lite liv. Det så bra ut hver gang. Anonymkode: 4678c...77a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå