Gå til innhold

Har du prøvd The pink stuff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I såfall hvor fikk du tak i det? Og hvordan fungerer det, er det som skurekrem som kan lage riper? 

image.thumb.png.5e961fe3d06f5d2b162b8ee3de408027.png

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har prøvd dette og anbefaler det virkelig på det sterkeste!! Har selv ikke opplevd å få riper på noen av tingene jeg har vasket(dusj,komfyr, fliser og kjøkkenvask), men det står på pakken at man ikke skal ta for hardt i når man vasker da det kan bli riper. Men helt på ekte det aller beste produktet jeg har hatt til rengjøring! Kjøpte det på dollarstore.no

de hadde flere produkter i serien første gangen jeg bestilte, og jeg anbefaler absolutt alle like sterkt, men de har redusert hvor mange varianter de har på nettbutikken nå. Men kjøp alle 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
NoTomatoesPlease skrev (På 18.5.2021 den 13.46):

Jeg har prøvd dette og anbefaler det virkelig på det sterkeste!! Har selv ikke opplevd å få riper på noen av tingene jeg har vasket(dusj,komfyr, fliser og kjøkkenvask), men det står på pakken at man ikke skal ta for hardt i når man vasker da det kan bli riper. Men helt på ekte det aller beste produktet jeg har hatt til rengjøring! Kjøpte det på dollarstore.no

de hadde flere produkter i serien første gangen jeg bestilte, og jeg anbefaler absolutt alle like sterkt, men de har redusert hvor mange varianter de har på nettbutikken nå. Men kjøp alle 🤣

Når du handlet på dollarstore.no, er det en utenlandsk side slik at du måtte betale toll og moms? Eller er det norsk side slik at man betaler varen og frakt bare? 😊

Endret av Idas---
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Bumper denne!

Hvor får man kjøpt?

Anonymkode: eb1e5...d44

Skrevet

Det sendes fra Norge så man må kun betale frakt og produkt, og det fåes kjøpt på dollarstore.no

Anbefaler å kjøpe mer enn én når dere først handler da det fort blir tomt og dette er et produkt dere kommer til å ville ha i hus! Husk, dere trenger mindre produkt enn dere tror. Den er fryyyyktelig drøy!

• Liker 3
Skrevet

Kona har kjøpt det i sentrum av Oslo. De har dollar store der. 

Hun vasker nå alt mullig med denne pink greia.

Jeg brukte den for å fjerne maling fra hendene ,gikk vekk på 123.

Anonymkode: 1205b...a88

Skrevet
NoTomatoesPlease skrev (18 timer siden):

Det sendes fra Norge så man må kun betale frakt og produkt, og det fåes kjøpt på dollarstore.no

Anbefaler å kjøpe mer enn én når dere først handler da det fort blir tomt og dette er et produkt dere kommer til å ville ha i hus! Husk, dere trenger mindre produkt enn dere tror. Den er fryyyyktelig drøy!

??????

Anonymkode: beedb...765

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

??????

Samme reagerte jeg på 😂👌🏻

Anonymkode: cb574...cc4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

??????

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samme reagerte jeg på 😂👌🏻

Anonymkode: cb574...cc4

Fort utsolgt mente hen. 🙂 Men drøy i bruk. 

Anonymkode: bd55a...0d1

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Skrevet
On 8/28/2021 at 7:34 PM, AnonymBruker said:

Kona har kjøpt det i sentrum av Oslo. De har dollar store der. 

Hun vasker nå alt mullig med denne pink greia.

Jeg brukte den for å fjerne maling fra hendene ,gikk vekk på 123.

Anonymkode: 1205b...a88

Takk! Kvinneguiden er virkelig stedet for all informasjon - jeg skjønte ikke at Dollar Store hadde en fysisk butikk før jeg leste det her, så nå skal jeg kjøpe Pink Stuff på Grønland! Her er adressen om andre er interessert: Grønland Bazaar, Tøyengata 2, 0190 Oslo.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sånn til info er det også en Dollar Store på Furuset senter. ☺️

Anonymkode: a4dfc...da1

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2021 den 21.30):

Sånn til info er det også en Dollar Store på Furuset senter. ☺️

Anonymkode: a4dfc...da1

Dollarstore finnes også i Grimstad og Arendal. 

Har forøvrig ikke brukt The Pink Stuff, men er nysgjerrig på å prøve. 

• 10 måneder senere...
Skrevet

Noen av dere som har prøvd dette på flekker på klær?

Skrevet

De har fått den på Normal

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes den var veldig oppskrytt, ser ikke helt hypen... Men til 50kr kan man vel ikke forvente allverdens? 

Anonymkode: 0cf09...dc3

• Liker 1
Annonse
Skrevet
Hurrahei skrev (På 11.8.2022 den 15.49):

De har fått den på Normal

Takk! 

Anonymkode: e0fd2...8f9

Skrevet

The Pink Stuff kommer da i andre utgaver også enn i de bøttene. Har det som spray og på flaske lik Jif-skurekrem. 

Anonymkode: a2b07...328

Skrevet (endret)

Både Normal, Iceland og Europris har fått inn nå nylig. Ikke prøvd det selv enda. 

Sånn utenom Dollarstore og import som alt er nevnt.

Endret av Daisy-love
  • Liker 1
Skrevet

Prøvde i dag (kjøpte på normal) sånn boks med en paste man kan bruke for å gni på flekker. Den tok faktisk flekker som har vært på laminatgulvet siden vi bar uheldig med byggeskum. Har prøvd masse annet uten hell. Men dette tok det!

Anonymkode: e0c8f...563

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Prøvde i dag (kjøpte på normal) sånn boks med en paste man kan bruke for å gni på flekker. Den tok faktisk flekker som har vært på laminatgulvet siden vi bar uheldig med byggeskum. Har prøvd masse annet uten hell. Men dette tok det!

Anonymkode: e0c8f...563

Wow! Kanskje jeg skal prøve i vinduspostene? Der er det byggskumflekker etter uvøren snekker.. Skulle vært malt over, men aldri blitt gjort... 

Anonymkode: 0cf09...dc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...