AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Er gravid, ikke ennå i uke 30 men det nærmer seg. leder fremstår med lite kunnskap om alt fra tilrettelegging, at h*n må godkjenne søknadskjema permisjon i personalportalen og nå er jeg selvsagt også litt stresset for at h*n aldri i livet kommer til å huske å levere inn inntektsskjema til Sykehuspartner (jobber på sykehus i helse sør-øst). Lurer bare på om noen vet om jeg kan risikoene å stå uten inntekt når jeg går ut i perm om ca 3 mnd til? Anonymkode: 9aa84...30f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jepp. Anonymkode: 5db53...676 Gjelder dette selv om sykehuset får tilbakebetalt av NAV? Anonymkode: 9aa84...30f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 Han skal bare gi beskjed til sykehuspartner, så har de full kontroll på inntektsmeldingen. Det ordner seg sannsynligvis 😊 Anonymkode: 85844...477
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #5 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han skal bare gi beskjed til sykehuspartner, så har de full kontroll på inntektsmeldingen. Det ordner seg sannsynligvis 😊 Anonymkode: 85844...477 Ok. Er hvertfall glad jeg jobber i et stort system der HR fungerer bra. Så hvis han nå bare får godkjent skjema om permisjon - ergo får sendt det videre til Sykehuspartner så vil de også kunne «purre» på Inntektsmeldingen fra ham dersom den ikke skulle komme? Anonymkode: 9aa84...30f
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #6 Skrevet 23. mars 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Han skal bare gi beskjed til sykehuspartner, så har de full kontroll på inntektsmeldingen. Det ordner seg sannsynligvis 😊 Anonymkode: 85844...477 Tviler på at sykehuspartner har full kontroll. De syns hvertfall det er veldig vanskelig å fo typen min riktig foreldrepenger. Anonymkode: c221a...634
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå