Gå til innhold

IZARIAS BRYLLUPSDAG!

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa
Skrevet

Halloooo!!! :smilbla:

Må bare få sagt hvor LYKKELIG jeg er! Det er jo bare en drøm å være gift!! Blir helt nyforelsket av slikt! Men litt melankolsk også, må jeg innrømme..fikk ut alle tårene og følelsene på søndag. Lørdagen var øynene mine stort sett blanke og fulle av tårer, men jeg klarte å holde de inne. Så på søndagen var det store krokodilletårer! :ler:

Men vi hadde virkelig en helt FANTASTISK bryllupsdag - den STØRSTE dagen i vårt liv!

Dagen startet jeg jo her på KG...våknet halv seks og kunne ikke sove mere. Ble hentet av pappa halv elleve, som kjørte meg til frisøren. Der traff jeg Teddy, som var så vakker, så vakker, så vakker. HELT breathtaking! Men hun må ha vært litt stresset, for hun var ikke helt seg selv, slik jeg kjenner henne...hi hi

Det ble min tur, og Nina gjorde meg så fin på håret, og jeg sminket meg selv og syns det ble veldig bra egentlig! På med kjolen og sløret og ut i bilen, som stod å ventet...min forlover og jeg hoppet inn i bilen. Det var mange som stirret og tutet etter bilen - den er jo så flott!! Vi kjørte forloveren min til mamma også hentet jeg pappa. Han ble helt stum, av både synet av bilen og meg. Jeg så han hadde en tåre i øyekroken, men jeg sa ingenting...hadde litt problemer selv, gitt!

Så var det rett til kjerka! Og der sto mine to nieser og hadde delt ut kirkeprogram og risposer. De gikk inn og pappa og jeg stilte oss opp, klare til å entre kirken. Jeg følte meg egentlig veldig klar da, men da dørene åpnet seg og alle gjestene reiste seg, ble jeg helt géle i knærne. Måtte se ned i bakken og svelge et par ganger. Underleppen min skalv og jeg var veldig blank i øynene. En helt utrolig opplevelse!! Men da jeg så mannen min stå der oppe, ble jeg så glad for å se han. Han var så utrolig kjekk i sjaketten sin...og smilte betryggende til meg! Vielsen begynte, og jeg må innrømme at jeg ikke hørte så godt etter på hva som ble sagt. Etter at jeg begynte å puste mere normalt så jeg ut over gjestene våre og gliste...var så lykkelig og rørt over alle våre venner og familie pluss bekjente som ville komme og se oss bli gift! Syns vår svorske vielse vra veldig fin, likte sangerinnen vår og selvfølgelig at jeg fikk kysse ekstra lenge på L oppe ved alteret! Og ute på kirketrappen ble det også mange kyss! HERLIG! :kline:

Etter vielsen, kjørte vi rundt kirken og opp igjen for å ta bilder med fotografen ved alt det grønne. SOLEN SKINTE JO!! Gleder meg masse til å se de bildene altså!! Tror de blir kjempe fine! :tommel:

Jeg var ivrig etter å komme meg til selskapet vårt så vi tok med oss fotografen vår til Risvollen, hvor det ble tatt flere bilder, av oss to og L og gutta, L og jentene, jeg og jentene og jeg og gutta...masse morsomme bilder!!

Middagen startet og maten var bare rågod! Ikke det at jeg fikk ned så mye, men likevel. Pappa sin tale var kjempe fin, det samme var L sin også. Og forloverene våre, mammas sang, min tantes tale og faren til L - alle var kjempe flinke talere. Jeg holdt min jeg også...hadde litt problemer med å ikke gråte, men klarte det likevel. Er veldig fornøyd med at jeg holdt tale!! Anbefales!

Søsteren min hadde laget en bok til meg, med masse bilder fra mitt liv og opp til i dag...inkludert utdrikningslaget. Kjempefin bok!!

Etter maten var det litt mingling og småsnakking før det var kakekutting. Og bryllupskaken smakte jo bare himmelsk. Sjokoladekake med bringebær inni og hvit marsipan utenpå....nam, nam, nam!!

Også var det vals...noe som ikke var så lett siden kjolen min ikke var helt med. Men vi fikk danset, og pappa og jeg danset vals også - utrolig hyggelig for både han og meg! Etter det startet festmusikken og alle fikk svingt på hoftene. Mye brasiliansk musikk - og unge som eldre danset! Kjempe gøy! Desverre måtte vi være ute fra Risvollen klokken 02:00, men da inviterte forloveren til L på nachspiel, så dit dro mange av de unge. Mens L og jeg dro til Continental!

Der ble jeg båret over dørterskelen, og det var champagne og friske frukter på rommet. Jeg følte meg ikke særlig ren og sexy så strømpebåndet og undertøyet ble vist fort frem, før vi kastet oss i badekaret og drakk vann og snakket om hele den fantastisk dagen. Også var det bryllupsnatten, som svarte til begges forventninger! :sjarmor: Morgenen etter var det frokost på sengen, med pannakaker, egg og bacon, brie, ost og skinke, croissanter, kakao, yoghurt, fruktsalat osv osv - super godt!

Det kom litt regn på kvelden, så jeg fikk stukket hodet mitt ut og sørget for litt lykke i sløret mitt! Men ellers så var jo været helt perfekt på lørdag!!

Her er vi på trappen og kysser!!

Vi fikk MASSE fint i gave. Mange har satt inn penger på kontoen vår - faktisk så har vi fått inn over 11.000 kroner! Ved siden av det fikk vi sengetøy, maleri, fat og bolle fra Alessi, pledd, bøker, Nespressomaskin, kuskinnsteppe, sofa, 2 netter på luksushotell i Florida og masse mer. Er jo strålende fornøyde!

Og kjære jentene mine, dere er jo bare så søte! Det var veldig betryggende å ha dere der hos meg. Og tusen hjertelig takk for søt ROSA bolle med stearinlysholdere til Peony, Brud2005, Tomias og Lille My. Og Heidi og Vigdis - tusen takk for Parmesan-river (det trengte vi faktisk!). Helt uventet, men kjempe koselig!!

På søndag dro vi til Hvaler - da vi kom fram ved middagstider var det perfekt vær, så vi satt ytterst på bryggen og så på det blikkstille vannet og nøt utsikten og hverandre. *Sukk*, jeg er så lykkelig og forelsket, jeg nå.

Men jeg må innrømme at nå som dagen, jeg har gledet meg til siden jeg var fem, er over, så er jeg litt trist. Fordi jeg aldri kommer til å være like fin som jeg var på lørdag. Ikke kommer jeg til å gå i brudekjole, diadem eller slør heller... ...L har sagt at jeg gjerne kan ha det på meg hjemme noen ganger...noe jeg også kommer til å ha ...men det er liksom ikke helt det samme!

Heldigvis ble det tatt MASSE bilder, og fetteren til L filmet, så jeg gleder meg som et lite barn til å se den filmen!!

Nei, det er virkelig STORT å gifte seg!

Nå er jeg kone...Fru W.F - og overlykkelig!

Måtte det vare livet ut!

STOR klem til dere alle! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer som kone! Hørtes ut som om dere hadde en fantastisk dag.... slikt er herlig lesning! ;)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Kjempe fint bilde.....

Skrevet

Ble helt rørt av lese jeg :)

Hilsen Hildegard

Skrevet

Gratulerer masse!! Så nydelige dere var!!

Skrevet

Gratulerer! Ja, det föles godt a vaere gift ikke sant? :)

Dere var kjempe fine!!!!

Skrevet

Igjen, rørende å lese! :hjerte:

Gleder meg til å høre mer "live"!!!

:kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...