AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Del Skrevet 22. mars 2021 Inspirert av den andre tråden om "tynnfeite" menn: er det turn off om mannen har viker eller tynt hår? Er dette viktigere eller mindre viktig enn kroppsfasong? Tror vi menn har et helt sykt komplekst på akkurat dette, og selv om jeg takler det relativt greit er det litt weird å se vikene vokse og hodebunnen komme til syne i en alder av 30.. Heldigvis er jeg høyere enn de fleste, så ingen ser det altfor godt (enda). Interessert i å høre perspektiver på dette 😊 Anonymkode: 854c7...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 22. mars 2021 #2 Del Skrevet 22. mars 2021 Har absolutt null og si for min del. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Del Skrevet 22. mars 2021 Bryr meg ikke om det. Men jeg bryr meg om sveisen man har etter hårtype. Er generelt ikke glad i megafløff, pistrete langt, menn med lite hår eller mye viker som absolutt nekter å ha ganske kort osv. Ha stil, liksom. Anonymkode: b6291...647 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #4 Del Skrevet 22. mars 2021 Hadde en skallet kjæreste før, og min nåværende mann er tynn i håret og kommer nok til å måtte ta det innen han er 40 tipper jeg. Faktisk kler en del menn å være skallet, og det finnes uansett viktigere ting i livet. Anonymkode: 346b8...a4e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #5 Del Skrevet 22. mars 2021 Ingen betydning, bortsett fra om man kjører hentesveis 🤢 Anonymkode: c3ad9...8d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #6 Del Skrevet 22. mars 2021 Kort hår eller snau gjør jobben for meg. Har du begynt å miste håret er det mye hottere at du fjerner det helt. Menn med langt hår og som har viker/har begynt å miste får ikke to blikk fra meg uavhengig av kroppsfasong. En mann som har begynt å miste håret og ikke raker det helt ser 10-15 år gamlere ut. Anonymkode: 7cacd...e47 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #7 Del Skrevet 22. mars 2021 Det er jo garantert viktig for noen, og uviktig for noen som alt annet. Mannen min er utrolig kjekk og deilig, og han har ikke hår, ofrer det ikke en tanke. Anonymkode: 3da7b...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #8 Del Skrevet 22. mars 2021 Ikke viktig. Anonymkode: 342a8...d71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #9 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tror vi menn har et helt sykt komplekst på akkurat dette, Tror du kvinner som mister hår har mindre komplekser? For å spørre deg tilbake, hadde det vært en dealbreaker for deg hvis en dame har begynt å miste håret? Anonymkode: a7974...534 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. mars 2021 #10 Del Skrevet 22. mars 2021 Selv om jeg synes en skikkelig manke kan være attraktivt, er det langt nede på lista når det gjelder hva som er viktig. Det teller mye mer at han liker og aksepterer sitt eget utseende - en blank skalle båret med stolthet kan være sexy, i motsetning til hentesveis (det har aldri lurt noen noensinne) eller pistrete hestehale under gryende måne... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #11 Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg liker best menn uten hår. Viker og måne skjules fint ved å være helt kort eller skallet. Bare ikke prøv å skjule det og ha lenger hår enn du burde. Alle andre ser det bedre enn deg. Vær stolt og skallet! Anonymkode: 8dec9...4ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Her Skrevet 22. mars 2021 #12 Del Skrevet 22. mars 2021 Kjæresten min er 25 og fått så dårlig hårfeste at han shaver bort alt. Da jeg traff han var håret litt tynt og begynnende viker, så har det egentlig gått fort til at det ble såpass ille at han måtte ta alt. Synes han er kjekk både med og uten hår, men hadde jeg fått velge ville jeg helt klart at han har hår på hodet 😅 Ser mye eldre ut så fort håret forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #13 Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg liker hår, skal ikke lyve. Men det kjekkeste fyren i byen har begynt å miste håret i ung alder, og han er ikke noe mindre heit av den grunn. Han er også flink til å barbere det veldig kort så man ser litt av det svarte fine håret hans men overgangene er ikke så store. Så har han et fint skjegg og et fint smil. Anonymkode: d95da...e0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #14 Del Skrevet 22. mars 2021 Mannen min har begynnende måne, og det plager meg på ingen måte 😊 Anonymkode: df406...a97 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poldark Skrevet 22. mars 2021 #15 Del Skrevet 22. mars 2021 Tynt hår synes jeg helt ærlig er veldig lite attraktivt, og har mer å si enn kroppsfasong (så lenge det er innenfor normalen) dersom han likevel har det "langt". Litt viker bryr jeg mindre om. Den gode nyheten er at de fleste menn tåler greit å være skallet eller å ha kortkort hår, så det er enklere å fikse på enn mye annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaconandersen Skrevet 22. mars 2021 #16 Del Skrevet 22. mars 2021 (endret) Det er en grunn til at mange menn mister håret. Det er fordi det har gitt en eller annen fordel, eventuelt er helt nøytralt. Det hadde ikke plaget meg stort å miste håret, men det gjør jeg neppe, siden ingen i familien min mister det. Endret 22. mars 2021 av Jaconandersen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #17 Del Skrevet 22. mars 2021 Bryr meg overhode ikke om håret. Ja, tykt hår kan være flott. Men håret betyr ingenting når jeg liker mannen. Mannen min hadde allerede en god måne og dype viker da jeg møtte han, da var han 25. Null problem. Anonymkode: a7a82...ef2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #18 Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg liker tykt hår på menn. Litt viker kan være fint da! Men ikke måne - da bør du shave alt. Jeg kjenner mange skalla kjekkaser, datet et par også Og jeg dumper jo ikke typen min hvis/når han blir det! Men om jeg kan velge - tykt hår, som bare får noen fine viker med årene Anonymkode: 2a677...be0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 22. mars 2021 #19 Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg har mer sansen for menn med lite hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #20 Del Skrevet 22. mars 2021 Hvis man har en hodefasong som kler kort hår/skallet, så har det nada å si. Uansett er det innsiden som er viktigst 😊 Anonymkode: 518b5...fa5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå