AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Del Skrevet 22. mars 2021 Hva kan dette være.? Mye nysing med en del sekret ser det ut til, da dette størkner ved soveplass. Også tidvis et rennende øye, men vært hos veterinær med dette for lenge siden, ingen spes funn på øyet. Anonymkode: 4e786...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Del Skrevet 22. mars 2021 Du sier ikke noe om du har vært hos dyrlegen med den rennende nesen, bare med øynene? Og hvor lenge har det vært sånn med nesen? Høres ut som en infeksjon. https://www.anicura.no/fakta-og-rad/katt/rennende-nese-hos-katt/ Anonymkode: 6e8ac...8db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du sier ikke noe om du har vært hos dyrlegen med den rennende nesen, bare med øynene? Og hvor lenge har det vært sånn med nesen? Høres ut som en infeksjon. https://www.anicura.no/fakta-og-rad/katt/rennende-nese-hos-katt/ Anonymkode: 6e8ac...8db Ingen rennende nese, men veldig mye nysing. Likevel ses sekret, og det er nokså gult faktisk og ikke blankt. Nysingen er nokså nyoppstått og ikke vært hos vet ennå. Anonymkode: 4e786...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #4 Del Skrevet 22. mars 2021 Det samme har den ene katten min.. nyser og nyser i perioder og gul snørr fyker omkring.. dyrlegen har ikke funnet ut hva det kan være.. Anonymkode: 35d33...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #5 Del Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (På 22.3.2021 den 20.41): Det samme har den ene katten min.. nyser og nyser i perioder og gul snørr fyker omkring.. dyrlegen har ikke funnet ut hva det kan være.. Anonymkode: 35d33...a57 Ok. Takk for det. Ja, dette er litt merkelig altså.. Og at veterinærene ikke finner ut av ting. Anonymkode: 4e786...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 8. april 2021 #6 Del Skrevet 8. april 2021 Orm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 8. april 2021 #7 Del Skrevet 8. april 2021 Det jeg kommer på som kan føre til guffesnørr og nysing; Klamydia (også ofte kalt katteinfluensa) Orm Gresstrå i nesen Infeksjon i nese/hals Jeg ville tatt en ny tur til veterinæren og spesifikt bedt dem om å sjekke nesa. Ikke bare øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå