AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Jeg har fulgt med på Facebook og der er dere damer helt på bærtur. Når folk legger ut nye bilder av seg selv så hagler det med god fine ord... som bl.a "nå var du vakker", eller "du ser ut som en eller annen miss univers" eller du er så søt....osv osv-. Jeg kunne ha skrevet flere gode ord, men jeg står over det nå. Så da lurer jeg på hvor går grensen for å ikke kommentere? For når dere damer blitt så tynne i ansiktet slik at en ser bare skinn og bein så er det likevell fint å se på. Det er så ille enklte ganger at en de får så mye godord selv om en skulle tro de var alvolige syke og hadde ikke så mye igjen av å leve..ja, selv da får vedkommende så mye hyggelig ord og hvor vakker vedkommende er... Hadde det da ikke vært lurt å holde kjeft i stdenfor å si at vedkommende ser fantatisk ut.... Så da lurer jeg på hvor går grensen for å si at vedkommende er både fin, flott og vakker er? Tenker du på dette temaet før du poser at vedkommende er så fin, vakker og søt og de ene og andre. Anonymkode: 84458...8e0 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 (endret) Typisk fjesboka, og kun overfladisk pjatt. Men ikke noe jeg gidder å irritere meg over. Poster aldri slikt selv. Endret 22. mars 2021 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg har fulgt med på Facebook og der er dere damer helt på bærtur. Når folk legger ut nye bilder av seg selv så hagler det med god fine ord... som bl.a "nå var du vakker", eller "du ser ut som en eller annen miss univers" eller du er så søt....osv osv-. Jeg kunne ha skrevet flere gode ord, men jeg står over det nå. Så da lurer jeg på hvor går grensen for å ikke kommentere? For når dere damer blitt så tynne i ansiktet slik at en ser bare skinn og bein så er det likevell fint å se på. Det er så ille enklte ganger at en de får så mye godord selv om en skulle tro de var alvolige syke og hadde ikke så mye igjen av å leve..ja, selv da får vedkommende så mye hyggelig ord og hvor vakker vedkommende er... Hadde det da ikke vært lurt å holde kjeft i stdenfor å si at vedkommende ser fantatisk ut.... Så da lurer jeg på hvor går grensen for å si at vedkommende er både fin, flott og vakker er? Tenker du på dette temaet før du poser at vedkommende er så fin, vakker og søt og de ene og andre. Anonymkode: 84458...8e0 Hadde giddet å gitt mer utbredt svar til deg om du ikke tok alle sammen under kam🙄 Anonymkode: 395d0...199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå