AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Hei, trenger et par med finsko til vår/sommer da det blir en del ting jeg må delta på. Jeg er en veldig avslappet person både når det gjelder klær og sko så jeg er ikke den som liker å kle meg i finstasen. Så jeg er vandt til å gå med joggesko. Sliter med bein og balanse så noe med hæl går bare ikke. I tillegg så har jeg høy vrist og breie føtter, altså jeg er verdens verste person å fine greie fin sko til..men håper på noen gode forslag fra dere her inne. 😇 Anonymkode: 552c2...89d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 Mener du ingen høyde på hælen i det hele tatt? En lavere blokkhæl behøver du ikke «balansere» på, slike som disse fra Zalando: Anonymkode: 220ea...92e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mener du ingen høyde på hælen i det hele tatt? En lavere blokkhæl behøver du ikke «balansere» på, slike som disse fra Zalando: Anonymkode: 220ea...92e Det funker ikke med noe som helst høyde på hælen, da sliter jeg mer med balansen som allerede henger i en tynn tråd. Anonymkode: 552c2...89d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det funker ikke med noe som helst høyde på hælen, da sliter jeg mer med balansen som allerede henger i en tynn tråd. Anonymkode: 552c2...89d Sånn da? Anonymkode: 220ea...92e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #5 Skrevet 22. mars 2021 Ville gått for noen ballerinasko, feks fra Gabor, de er generelt sett gode på vidde og du trenger ikke tenke på høy vrist med sånne. Noen modeller finnes i g- og h-lest (ekstra vidde) også. Evt Softwalk som du finner på Eurosko. Anonymkode: f7eeb...357
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #6 Skrevet 22. mars 2021 Har dårlig erfaring med ballerinasko men har ikke prøvd noen som er mer "brede" enn vanlig kanskje de kan være bedre? Dere har ikke sette noe som ligner mer på joggesko som går til finere anledninger? Anonymkode: 552c2...89d
Dise Skrevet 22. mars 2021 #7 Skrevet 22. mars 2021 Nå er det jo trendy med joggesko til kjole så det burde gå fint! På Zalando kan man søke på sko med mange kriterier, f.eks hælhøyde og skovidde. Hva med noen fine sneakers for bred fot og med topp i tekstil for å tilpasse høy vrist? Jeg fant disse: https://m.zalando.no/skechers-wide-fit-wide-fit-ultra-flex-joggesko-taupe-skd11a005-b11.html Livet er for kort for ubehagelige sko ☺️ 2
Gjest Fnuggolina Skrevet 22. mars 2021 #8 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har dårlig erfaring med ballerinasko men har ikke prøvd noen som er mer "brede" enn vanlig kanskje de kan være bedre? Dere har ikke sette noe som ligner mer på joggesko som går til finere anledninger? Anonymkode: 552c2...89d Nei, ikke om du tenker bryllup og formelle anledninger. Jeg tenker du bør gå for behagelige ballerinasko av mer kvalitet. Selv bruker jeg litt mer feminine sneakers til daglig, men det funker ikke til fest. Selvsagt: har du en funksjonsnedsettelse er jo enhver sko innafor altså. Jeg kjøper ofte sneakers på Zalando, og søker etter spesifikk farge. Jeg vil si sånne er innafor til kjole, og kan passe om man trenger litt mer kvalitet enn enkle ballerina (og ofrer litt av stilen for komfort pga balanse): https://www.footway.com/no/product/32-020-57-black
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #9 Skrevet 22. mars 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Har dårlig erfaring med ballerinasko men har ikke prøvd noen som er mer "brede" enn vanlig kanskje de kan være bedre? Dere har ikke sette noe som ligner mer på joggesko som går til finere anledninger? Anonymkode: 552c2...89d Billige ballerina sko har ofte dårlig såle, men disse fra Gabor og Softwalk har tykkere gummisåle, minner mer om joggesko en pensko. Når det er sagt kunne du jo prøvd noe sånt? Om det er pent nok får du jo vurdere. Anonymkode: f7eeb...357
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #10 Skrevet 22. mars 2021 Elsker disse https://www.gucci.com/no/en_gb/pr/women/shoes-for-women/slippers-for-women/princetown-leather-slipper-p-423513BLM001000 Anonymkode: 476cb...a57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå