Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal spise lavkarbo, og lager meg måltider fra bunnen av. Men en gang i blant ønsker jeg noe kjapt og enkelt, typ snacks. Fant nettopp sukkerfri bringebær gelé, og det var helt topp! 😁 Noen som vet om noen andre slike typ snacks som er lavkarbo? (Ikke grønsaker osv) tenker på ferdigmat

Anonymkode: 68f3c...6e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg skal spise lavkarbo, og lager meg måltider fra bunnen av. Men en gang i blant ønsker jeg noe kjapt og enkelt, typ snacks. Fant nettopp sukkerfri bringebær gelé, og det var helt topp! 😁 Noen som vet om noen andre slike typ snacks som er lavkarbo? (Ikke grønsaker osv) tenker på ferdigmat

Baconsnacks. Synes ikke det er godt da. 

Peanøtter i små mengder.

Cottage cheese med sukkerfri jordbærsaus (kjøpes tights.no) evt fun light saft. Og kremfløte. 

Proteinpudding? Men er kanskje 10 gram kh pr beger. 

Anonymkode: 54864...b81

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Del en avokado i to, ta ut steinen + skjær ut litt ekstra rom i tillegg til der steinen har vært, og knekk ett egg oppi. GJør dette med begge avokado delene og stek dem i stekeovnen på 150 grader frem til egget er stekt :)  Jeg syntes det er ganske digg ihvertfall... Og man blir veldig mett av dette også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...