AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Jeg skal spise lavkarbo, og lager meg måltider fra bunnen av. Men en gang i blant ønsker jeg noe kjapt og enkelt, typ snacks. Fant nettopp sukkerfri bringebær gelé, og det var helt topp! 😁 Noen som vet om noen andre slike typ snacks som er lavkarbo? (Ikke grønsaker osv) tenker på ferdigmat Anonymkode: 68f3c...6e1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skal spise lavkarbo, og lager meg måltider fra bunnen av. Men en gang i blant ønsker jeg noe kjapt og enkelt, typ snacks. Fant nettopp sukkerfri bringebær gelé, og det var helt topp! 😁 Noen som vet om noen andre slike typ snacks som er lavkarbo? (Ikke grønsaker osv) tenker på ferdigmat Anonymkode: 68f3c...6e1 Baconsnacks. Synes ikke det er godt da. Peanøtter i små mengder. Cottage cheese med sukkerfri jordbærsaus (kjøpes tights.no) evt fun light saft. Og kremfløte. Proteinpudding? Men er kanskje 10 gram kh pr beger. Anonymkode: 54864...b81
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 Mye bra her: https://www.dietdoctor.com/?s=snacks Anonymkode: 53df3...223
Rosatoast Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg skal spise lavkarbo, og lager meg måltider fra bunnen av. Men en gang i blant ønsker jeg noe kjapt og enkelt, typ snacks. Fant nettopp sukkerfri bringebær gelé, og det var helt topp! 😁 Noen som vet om noen andre slike typ snacks som er lavkarbo? (Ikke grønsaker osv) tenker på ferdigmat Anonymkode: 68f3c...6e1 Del en avokado i to, ta ut steinen + skjær ut litt ekstra rom i tillegg til der steinen har vært, og knekk ett egg oppi. GJør dette med begge avokado delene og stek dem i stekeovnen på 150 grader frem til egget er stekt Jeg syntes det er ganske digg ihvertfall... Og man blir veldig mett av dette også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå