Gå til innhold

Skal kjøpe ny mobil, valget står mellom Samsung s20 ultra og s21 ultra

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett at det selges rimelige Samsung s20 ultra på finn som er lite brukt, får de også til 8990 ny. Er denne telefonen grei nok for å ha et par tre år eller vil da den bli utdatert da? Er det verdt å legge i de ekstra tusenlappene for å få årets modell? 

Ser også litt på Apple 12 pro max, men synes de er dyre i forhold. 

Bør jeg satse på fjorårets modell s20 eller årets 21?

Skal primært brukes til enkelt bruk, ikke spilling og denslags kun fotografering og se filmer og serier på

Anonymkode: 340af...640

Videoannonse
Annonse
Gjest Laffatus
Skrevet

Jeg vill nok kjøpt iphone da man kan bytte batteri på den. Nå er det lenge siden jeg hadde samsung men de har kortere leve tid. Iphone lever lenger men koster mer

AnonymBruker
Skrevet

Et år nyere modell = et år lenger med oppdateringer. Ellers så er vel årets modell litt bedre på alt, men det er ikke store forskjeller fra et år til et annet... 

Anonymkode: 01e67...af3

AnonymBruker
Skrevet
Laffatus skrev (1 time siden):

Jeg vill nok kjøpt iphone da man kan bytte batteri på den. Nå er det lenge siden jeg hadde samsung men de har kortere leve tid. Iphone lever lenger men koster mer

Hva koster det å bytte batteri da? 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et år nyere modell = et år lenger med oppdateringer. Ellers så er vel årets modell litt bedre på alt, men det er ikke store forskjeller fra et år til et annet... 

Har ikke satt meg godt inn i slike opplysninger og slikt da jeg kun har hatt billigtelefon hittil. Vil ha ny pga bildekvaliteten er så dårlig og jeg har fått foto interesse. Tror du det er verdt 3-4 tusen å gå for årets modell fremfor fjorårets? 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Ville også vurdert å kikke på S20 FE 5G. 

Rask prosessor, godt kamera og godt med lagring.

En iphone til samme prisen kommer ikke i nærheten engang på ytelse.

Anonymkode: 26770...775

AnonymBruker
Skrevet

For ikke å snakke om 120hz skjerm, som gir en veldig behagelig opplevelse. Der også kommer iphone til kort.

Anonymkode: 26770...775

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke å bruke mye penger på mobiler, så jeg kjøpte Samsung S20 FE nettopp. Fornøyd med den. 

God nok til mitt bruk, helt klart! 

Anonymkode: 28948...265

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke satt meg godt inn i slike opplysninger og slikt da jeg kun har hatt billigtelefon hittil. Vil ha ny pga bildekvaliteten er så dårlig og jeg har fått foto interesse. Tror du det er verdt 3-4 tusen å gå for årets modell fremfor fjorårets? 

Ts 

Her kan du se en kamerasammenlikning av S21 Ultra og S20 Ultra. Forskjellene er minimale.

https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s21_ultra-review-2219p8.php

Gjest Laffatus
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ts 

Bytte batteri koster 1200 men da kan du haden i 4 til fem år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...