AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Jeg har sett at det selges rimelige Samsung s20 ultra på finn som er lite brukt, får de også til 8990 ny. Er denne telefonen grei nok for å ha et par tre år eller vil da den bli utdatert da? Er det verdt å legge i de ekstra tusenlappene for å få årets modell? Ser også litt på Apple 12 pro max, men synes de er dyre i forhold. Bør jeg satse på fjorårets modell s20 eller årets 21? Skal primært brukes til enkelt bruk, ikke spilling og denslags kun fotografering og se filmer og serier på Anonymkode: 340af...640
Gjest Laffatus Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 Jeg vill nok kjøpt iphone da man kan bytte batteri på den. Nå er det lenge siden jeg hadde samsung men de har kortere leve tid. Iphone lever lenger men koster mer
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 Et år nyere modell = et år lenger med oppdateringer. Ellers så er vel årets modell litt bedre på alt, men det er ikke store forskjeller fra et år til et annet... Anonymkode: 01e67...af3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 Laffatus skrev (1 time siden): Jeg vill nok kjøpt iphone da man kan bytte batteri på den. Nå er det lenge siden jeg hadde samsung men de har kortere leve tid. Iphone lever lenger men koster mer Hva koster det å bytte batteri da? AnonymBruker skrev (1 time siden): Et år nyere modell = et år lenger med oppdateringer. Ellers så er vel årets modell litt bedre på alt, men det er ikke store forskjeller fra et år til et annet... Anonymkode: 01e67...af3 Har ikke satt meg godt inn i slike opplysninger og slikt da jeg kun har hatt billigtelefon hittil. Vil ha ny pga bildekvaliteten er så dårlig og jeg har fått foto interesse. Tror du det er verdt 3-4 tusen å gå for årets modell fremfor fjorårets? Ts Anonymkode: 340af...640
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #5 Skrevet 22. mars 2021 Ville også vurdert å kikke på S20 FE 5G. Rask prosessor, godt kamera og godt med lagring. En iphone til samme prisen kommer ikke i nærheten engang på ytelse. Anonymkode: 26770...775
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #6 Skrevet 22. mars 2021 For ikke å snakke om 120hz skjerm, som gir en veldig behagelig opplevelse. Der også kommer iphone til kort. Anonymkode: 26770...775
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #7 Skrevet 22. mars 2021 Liker ikke å bruke mye penger på mobiler, så jeg kjøpte Samsung S20 FE nettopp. Fornøyd med den. God nok til mitt bruk, helt klart! Anonymkode: 28948...265
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #8 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva koster det å bytte batteri da? Har ikke satt meg godt inn i slike opplysninger og slikt da jeg kun har hatt billigtelefon hittil. Vil ha ny pga bildekvaliteten er så dårlig og jeg har fått foto interesse. Tror du det er verdt 3-4 tusen å gå for årets modell fremfor fjorårets? Ts Anonymkode: 340af...640 Her kan du se en kamerasammenlikning av S21 Ultra og S20 Ultra. Forskjellene er minimale. https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s21_ultra-review-2219p8.php Anonymkode: 01e67...af3
Gjest Laffatus Skrevet 22. mars 2021 #9 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva koster det å bytte batteri da? Har ikke satt meg godt inn i slike opplysninger og slikt da jeg kun har hatt billigtelefon hittil. Vil ha ny pga bildekvaliteten er så dårlig og jeg har fått foto interesse. Tror du det er verdt 3-4 tusen å gå for årets modell fremfor fjorårets? Ts Anonymkode: 340af...640 Bytte batteri koster 1200 men da kan du haden i 4 til fem år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå