Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er 10 dager siden innsett av blastocyst. I morgen er det hcg blodprøve.. Testene er jo tydelig positive, men kan jeg stole på dette? Jeg har lest så mye om kjemisk graviditet og at falske positive tester kan være ganske vanlig ved IVF... Da burde kanskje testen vært mye svakere om det var tilfelle? 

Nederste test er fra i dag. Jeg er vel ca 14 dpo. Har også fått positiv digital som viste 1-2. 

C63554D0-6D36-4BAD-8F63-2821B43850F3.jpeg

Anonymkode: 96314...8d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok ikke blodprøve ved ivf kun test :)

så lenge du venter lenge nok til ovitrelle er ute (om du har tatt den) så ja ...du kan stolende resultatet. Gratulerer!

Anonymkode: 2fd39...27a

• Liker 1
Skrevet (endret)

Testet positivt ettermiddagen før jeg tok blodprøve for snart tre år siden. Blodprøven viste det samme, som ble en fin liten jente :)

Så du er nok gravid ja. Gratulerer! ❤️

Endret av Juni15
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan du nok stole veldig på ja, kan forekomme kjemisk ved ivf men da blir ikke testene så sterke som dine 😊 gratulerer så mye! 
kan jeg spørre om det er av graviditeten du fkkk positiv sp tidlig av, regner med det er pg medisiner og ovitrelle testen slo ut så tidlig? 😊

Anonymkode: 46a55...c3e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette kan du nok stole veldig på ja, kan forekomme kjemisk ved ivf men da blir ikke testene så sterke som dine 😊 gratulerer så mye! 
kan jeg spørre om det er av graviditeten du fkkk positiv sp tidlig av, regner med det er pg medisiner og ovitrelle testen slo ut så tidlig? 😊

Den første testen er 10 dager etter jeg satt ovitrelle. Står i pakningsvedlegget at den kan gi utslag på graviditetstester i inntil 10 dager. Jeg tok derimot halv dose, så tror den sitter i kanskje en eller to dager mindre. Jeg tror at ovitrelle var ute av kroppen når jeg testet første gang😊

Anonymkode: 96314...8d9

AnonymBruker
Skrevet

Tok aldri noe blodprøve, så du kan selvfølgelig stole på testen. Fikk testdag 10 dager etter innsett av blastocyst. 

Anonymkode: a3c55...288

Skrevet

Gratulerer ❤️ Definitivt ingen skygge det der ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.3.2021 den 23.16):

Vil tro at «4 DPO» som står på testen egentlig er 4 dager etter insett av blastocyst (5 dager gammelt embryo), som da i realiteten betyr at første test er tatt 9 dager etter unnfangelsen, om man kan si det sånn? Men kanskje jeg misforstod spørsmålet ditt her 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...