Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp gått gjennom et brudd, vi var sammen i 11år. Han ville dra. Men har nå i en mnd holdt på med en. Men aner ikke om eller når vi blir sammen ? Hvordan tolke signaler om hva han vil? Jeg bor fortsatt her med eksen, men leiter etter noe å leie. Dette er en vanskelig tid. Alt må jeg kjøpe nytt. Vet ikke hvor jeg skal begynne... barn i bildet og alt. 

Han jeg holder på med gleder seg til å få meg ut av hus. Han sier han er glad i meg og klarer ikke vente på å treffe meg. Høres det ut som det kan bli oss? 

Han har hus, to biler. Men må finne mitt eget før vi evt skulle bli sammen. 

Anonymkode: a5a81...e07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg ut av livet til eksen og finn deg selv først. Vil fraråde deg å hoppe inn i noe nytt med en gang. Jeg ble kjent med meg selv på nytt etter at det 8 årige forholdet mitt var over og preferansene mine endret seg betraktelig etter et halvt år. Ikke hopp på det første og beste du finner. 

Anonymkode: c83bf...eea

• Liker 11
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fokuser på å komme deg ut av huset, så ser du!

Anonymkode: b0fd7...035

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av da TS, det haster jo ikke med nytt forhold!!  Stakkars barna om du plutselig skal inn i noe nytt! 

Ta det sakte. Finn nytt bosted, ordne samvær for barna, ordne det nye hjemmet ditt. Flørte kan du, møtes litt kan du, men hoppe inn i noe nytt med en gang?? Er du sprø liksom. 

Anonymkode: f357f...245

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har nettopp gått gjennom et brudd, vi var sammen i 11år. Han ville dra. Men har nå i en mnd holdt på med en. Men aner ikke om eller når vi blir sammen ? Hvordan tolke signaler om hva han vil? Jeg bor fortsatt her med eksen, men leiter etter noe å leie. Dette er en vanskelig tid. Alt må jeg kjøpe nytt. Vet ikke hvor jeg skal begynne... barn i bildet og alt. 

Han jeg holder på med gleder seg til å få meg ut av hus. Han sier han er glad i meg og klarer ikke vente på å treffe meg. Høres det ut som det kan bli oss? 

Han har hus, to biler. Men må finne mitt eget før vi evt skulle bli sammen. 

Anonymkode: a5a81...e07

Helt klart vente og se det hele an. Ikke involvere en ny mann i livet til barna før det har gått lang tid, ja over et år. Da først kjenner du vedkommende og vet om det er stabilt. Hoppe rett ut av et forhold inn i et nytt ender sjeldent godt. Selv om det kan friste fordi da kommer du rett inn i ny bolig og "ordnede" forhold, eller rett inn i en felle. Skaff deg et eget sted å bo, vent med et forhold til du er sikker på hva du vil.

Anonymkode: fce6a...e92

Skrevet

Kan hende du angrer hvis du ikke lar deg selv være alene litt rett etter bruddet, gitt!

AnonymBruker
Skrevet

bare hold barna unna så gjør du som du vil. Kan love deg at barn IKKE er klar for å se foreldrene med ny kjæreste før lenge etter bruddet med den andre forelderen. Og av respekt til din eks bør su også holde for deg selv at du har møtt noen. Til en god stund etter at du har flyttet ut.

Anonymkode: ecef2...b83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...