Gå til innhold

Pupper på menn, turn off? (Tråd fjernet)

Svennis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Svennis skrev (Akkurat nå):

Men hvordan har jeg så normalt/høyt testo da? Testoen er på 25, så estrogenet burde vel ha nada å si?

hva var shbg din?, hvor høy var din frie testo? og østrogen?.

Anonymkode: eec10...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er greia med et bilde hvor du står lent framover? Da "renner" alt du har i overskudd fram. Kan du ikke poste et mer ærlig bilde? Et hvor du er oppreist i normal positur? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troyamin skrev (Akkurat nå):

Hva er greia med et bilde hvor du står lent framover? Da "renner" alt du har i overskudd fram. Kan du ikke poste et mer ærlig bilde? Et hvor du er oppreist i normal positur? 

Godt spm. Men hva syns du om kroppen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hva var shbg din?, hvor høy var din frie testo? og østrogen?.

Østrogenet var 0.16. SBHG var 34(?) mener jeg. Frie teso er jeg usikker på, tror 6-7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spm. Men hva syns du om kroppen da?

Jeg kan ikke si noe om kroppen din ut i fra det dårlige bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
Svennis skrev (27 minutter siden):

Ikke mye, men en smule, har en historie før. Ja, tror jeg skal teste en estrogen-blokker til uka.

Jeg forventer jo ikke å være rippa osv, men sålenge jeg ikke er sykelig overvektig, er jeg fornøyd.

Jammen da kan du jo være strålende fornøyd.

Denne tråden består av følgende:

1. Treningsbesatte menn/kritiske KGfolk som kommer med råd om å leve på kaloriunderskudd.

Det vil du miste fett av, men det er umulig p holde over tid. All forskning viser at man går opp i vekt igjen av sånt.

2. Damer som sier «du er fin/ingenting er feil/jeg hadde lett ligget med deg!»

Hva er viktigst her? :P 

Har du tenkt å bli kjæreste med/ligge med noen i gruppe 1? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synd bildet er fjernet, ville gjerne se. Jeg bryr meg sannsynligvis ikke, at du har vært sykelig overvektig og gått ned i vekt for å ivareta helsen din er kjempe bra. 

Anonymkode: 7d822...d4f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Synd bildet er fjernet, ville gjerne se. Jeg bryr meg sannsynligvis ikke, at du har vært sykelig overvektig og gått ned i vekt for å ivareta helsen din er kjempe bra. 

Endret av Svennis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Svennis skrev (1 minutt siden):

Østrogenet var 0.16. SBHG var 34(?) mener jeg. Frie teso er jeg usikker på, tror 6-7.

ok, du har ganske bra verdier, østrogen litt høyere en det burde men det gjenspeiler egentlig bare de andre verdiene dine. Du burde bare droppe kroppsfett % så får du sannsynligvis enda bedre verdier + østrogenen din vil bli lavere. hvis du ikke har noen kuler under brystvortene så er det bare kroppsfett uansett så da er det ikke noe problem og fjerne manboobsa med kosthold. hvis du hadde hatt kuler under så måtte du evt fjernet det med operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ok, du har ganske bra verdier, østrogen litt høyere en det burde men det gjenspeiler egentlig bare de andre verdiene dine. Du burde bare droppe kroppsfett % så får du sannsynligvis enda bedre verdier + østrogenen din vil bli lavere. hvis du ikke har noen kuler under brystvortene så er det bare kroppsfett uansett så da er det ikke noe problem og fjerne manboobsa med kosthold. hvis du hadde hatt kuler under så måtte du evt fjernet det med operasjon.

Er det alltid en kul ved gyno? Eller kan man ha en pupp som vokser ut, uten kul, som er gyno?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Svennis skrev (8 minutter siden):

jk.jpg

En helt vanlig mannekropp. Ser ikke problemet her. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En helt vanlig mannekropp. Ser ikke problemet her. 

At jeg er veldig chubby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det alltid en kul ved gyno? Eller kan man ha en pupp som vokser ut, uten kul, som er gyno?

hvis det er mykt så er det sikkert bare fett å det er mulig og fjerne med diett. ser du nevner å bruke en serm. hvis jeg var deg ville prøvd diett før du går over til bruk av medikamenter, medisiner mest sannsynlig vis ikke krympe gynoen en betydelig mengde uansett siden du har sikkert hatt det en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hvis det er mykt så er det sikkert bare fett å det er mulig og fjerne med diett. ser du nevner å bruke en serm. hvis jeg var deg ville prøvd diett før du går over til bruk av medikamenter, medisiner mest sannsynlig vis ikke krympe gynoen en betydelig mengde uansett siden du har sikkert hatt det en stund. 

Ja, tror jeg dropper det.

Hva er din ærlige mening om kroppen da? Virker som du er en bodybuilder(?), mye peiling på hormoner osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, tror jeg dropper det.

Hva er din ærlige mening om kroppen da? Virker som du er en bodybuilder(?), mye peiling på hormoner osv.

jeg vil anbefale deg å droppe ned til rundt 15 % kroppsfett siden det vil gjøre hormonprofilen din bedre + det vil sikkert hjelpe litt på selvsikkerheten din også. utenom det så ser jeg ikke noe problemer annet en litt manboobs men det vil du sannsynligvis miste når du går ned i fett %.

Spis sundt, å kom deg på treningssenteret og tren styrke 4-5 dager i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jebus. Problemet ditt er en latterlig heftig usikkerhet, ikke fettprosenten din.

Fettprosent er ganske lett/straight forward å jobbe med. Usikkerheten krever dog tungt arbeid. Også er heldigvis pappakroppen overraskende populær, om du klarer å bære den med selvtillit.

Utover dét er det jo bare å fortsette. Tung styrketrening, øk belastningen hver gang du klarer samtlige sett med god teknikk. Det er viktigere med en sterk, sunn kropp og godt hode, en kropp med lav fettprosent. 

Har du det dog virkelig travelt kan du kjøre på med lavkarbo/carnivore.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...