Svennis Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #41 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): BMI’en din er 25,8. Det vil si at du per definisjon er overvektig, men du er akkuratt innenfor denne definisjonen. Så dataen tilsier at du er «litt chubby», som du er så opptatt av. Det ser ut som du har en god slump fett rundt magen, som er uheldig helsemessig. Du har også fett på brystene, men det er det mange innenfor kategorien overvektig som har. Istedenfor å fokusere så voldsomt på om KG syns du er chubby, så bør du heller bry deg om hva du selv syns. Det virker veldig som du selv også mener du har litt ekstra. Gå ned litt i vekt, så vil nok både kroppen og psyken din bli mer forbøyd. Anonymkode: 8f8e0...1d2 Jobber med saken, syns selv er jeg litt strammere. Litt mer kjøtt i armene og bredere skuldre. Brystet og magen må ned i fett, helt enig. Spørsmålet er hvor "overvektig" jeg er. Med klær er jeg helt normal, spinkel. Leggene og låra er slanke, er overkroppen som er "problemet". Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 22. mars 2021 #42 Del Skrevet 22. mars 2021 Tipper at det er fem-syv kilo overvekt. Men din positur på bilde gjør jo at du fremhever både "pupper" og mage. Du bøyer deg nedover og dytter overarmene inn mot brystet. Jeg tror ikke det ser "så ille ut" om du strekker deg ut, og går med hode hevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #43 Del Skrevet 22. mars 2021 Du ser helt flott ut. Kos deg med trening og god mat. Anonymkode: 3bcc3...96d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #44 Del Skrevet 22. mars 2021 CorvusCorax skrev (3 minutter siden): Tipper at det er fem-syv kilo overvekt. Men din positur på bilde gjør jo at du fremhever både "pupper" og mage. Du bøyer deg nedover og dytter overarmene inn mot brystet. Jeg tror ikke det ser "så ille ut" om du strekker deg ut, og går med hode hevet. Ja, ser verre ut bøyd Vil helst ikke gå ned i vekt for mye, da mister jeg den lille muskelmassen jeg har lagt på meg. Men jeg spiser i underskudd nå og trener blytung styrke, vi får se om det blir bedre til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #45 Del Skrevet 22. mars 2021 (endret) . Endret 22. mars 2021 av Svennis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 22. mars 2021 #46 Del Skrevet 22. mars 2021 Svennis skrev (Akkurat nå): Ja, ser verre ut bøyd Vil helst ikke gå ned i vekt for mye, da mister jeg den lille muskelmassen jeg har lagt på meg. Men jeg spiser i underskudd nå og trener blytung styrke, vi får se om det blir bedre til sommeren. Det blir det garantert. Men det tar tid å trene styrke, man ser ikke endringer umiddelbart. Man må ha tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #47 Del Skrevet 22. mars 2021 Svennis skrev (39 minutter siden): Hvor overvektig vil du si jeg er pdd? Du har kanskje en BMI nær 30? Det er ganske mye. Anonymkode: 1b200...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #48 Del Skrevet 22. mars 2021 CorvusCorax skrev (Akkurat nå): Det blir det garantert. Men det tar tid å trene styrke, man ser ikke endringer umiddelbart. Man må ha tålmodighet. Vil du si jeg har muskler på overkroppen da? En smule? Eller er jeg bare spinkel og utrent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #49 Del Skrevet 22. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har kanskje en BMI nær 30? Det er ganske mye. Anonymkode: 1b200...f1a Den er på 26.5 ifølge kalkulatoren. Nå sier BMI meg nada, er mange gutter over 100kg som er dvaske, men har muskler og, uten å være livstruende feite. Endret 22. mars 2021 av Svennis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #50 Del Skrevet 22. mars 2021 Svennis skrev (2 minutter siden): Jobber med saken, syns selv er jeg litt strammere. Litt mer kjøtt i armene og bredere skuldre. Brystet og magen må ned i fett, helt enig. Spørsmålet er hvor "overvektig" jeg er. Med klær er jeg helt normal, spinkel. Leggene og låra er slanke, er overkroppen som er "problemet". Takk for tips Som du nevner tidligere i tråden så blir du ikke avvist av damer pga. kroppen, og det tror jeg på - så sant dama ikke er sykelig opptatt av en perfekt kropp. Skjønner ikke helt hvorfor du spør kvinneguiden om dette når du har erfaringen med at kvinner flest ikke bryr seg? Jeg svarte vel på spørsmålet ditt ang. hvor overvektig du er i forhold til BMI. Litt er svaret Hvis jeg skal svare hva jeg personlig mener så er også svaret litt chubby, men du hadde likevel vært fin nok for meg. Selv er jeg innenfor normalvektig, men har likevel litt ekstra - noe de fleste menn syns er helt greit har jeg fått inntrykk av. Anonymkode: 8f8e0...1d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #51 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som du nevner tidligere i tråden så blir du ikke avvist av damer pga. kroppen, og det tror jeg på - så sant dama ikke er sykelig opptatt av en perfekt kropp. Skjønner ikke helt hvorfor du spør kvinneguiden om dette når du har erfaringen med at kvinner flest ikke bryr seg? Jeg svarte vel på spørsmålet ditt ang. hvor overvektig du er i forhold til BMI. Litt er svaret Hvis jeg skal svare hva jeg personlig mener så er også svaret litt chubby, men du hadde likevel vært fin nok for meg. Selv er jeg innenfor normalvektig, men har likevel litt ekstra - noe de fleste menn syns er helt greit har jeg fått inntrykk av. Anonymkode: 8f8e0...1d2 Takk for tips Så du vil si jeg har bittelitt muskler på kroppen? Og ikke helt spinkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #52 Del Skrevet 22. mars 2021 Svennis skrev (6 minutter siden): Jobber med saken, syns selv er jeg litt strammere. Litt mer kjøtt i armene og bredere skuldre. Brystet og magen må ned i fett, helt enig. Spørsmålet er hvor "overvektig" jeg er. Med klær er jeg helt normal, spinkel. Leggene og låra er slanke, er overkroppen som er "problemet". Takk for tips Ah ok, så da har du kanskje ikke så høy BMI, men du har eplefasong og legger på deg på magen. Da er det bare tung styrketrening og kondisjonstrening som vil fungere. Jeg ville ikke spist så mye i underskudd, dersom du trener bevisst og målrettet vil du se underverker av bare at kroppen forbrenner mer fett når den blir mer muskuløs. Det finnes mange veiledninger på youtube, Instagram og ellers på nettet. Pass på å få i deg nok proteiner iløpet av dagen og unngå raske karber og sukker. Spis smart, ikke mindre. Anonymkode: 1b200...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #53 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ah ok, så da har du kanskje ikke så høy BMI, men du har eplefasong og legger på deg på magen. Da er det bare tung styrketrening og kondisjonstrening som vil fungere. Jeg ville ikke spist så mye i underskudd, dersom du trener bevisst og målrettet vil du se underverker av bare at kroppen forbrenner mer fett når den blir mer muskuløs. Det finnes mange veiledninger på youtube, Instagram og ellers på nettet. Pass på å få i deg nok proteiner iløpet av dagen og unngå raske karber og sukker. Spis smart, ikke mindre. Anonymkode: 1b200...f1a Har spist 200 gram proteiner og trent supertung styrke nå i et halvår, og gått opp 3-4 ganger i hver øvelse. Syns du ikke jeg har en anelse av muskler? Ikke en muskelbunt, men ikke sykelig spinkel heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #54 Del Skrevet 22. mars 2021 Du er fin Anonymkode: db769...1f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #55 Del Skrevet 22. mars 2021 Svennis skrev (1 minutt siden): Takk for tips Så du vil si jeg har bittelitt muskler på kroppen? Og ikke helt spinkel? Du ser ikke trent ut, men ser heller ikke spinkel ut. På bildet ser du utrent og chubby ut, men utrent er ikke det samme som spinkel. Spinkel er tynn. Men du ser helt fin ut som du er, men det er ikke sunt å være overvektig og ha så mye magefett. Anonymkode: 1b200...f1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #56 Del Skrevet 22. mars 2021 Svennis skrev (47 minutter siden): Har alltid vært chubby, litt mer strammere nå, men sliter fremdeles med litt store boobs(føler jeg selv da) Hvordan får jeg vekk disse? Er lysere der og, så gjør at jeg ser enda mer overvektig ut 😅 Hvor ille er det på bildet? Vil dere si jeg har muskler på overkroppen? En smule? Eller er jeg bare spinkel og utrent? Hva med å ta et bilde hvor du står mer rak i ryggen? Anonymkode: 32cc2...8e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #57 Del Skrevet 22. mars 2021 Svennis skrev (1 minutt siden): Har spist 200 gram proteiner og trent supertung styrke nå i et halvår, og gått opp 3-4 ganger i hver øvelse. Syns du ikke jeg har en anelse av muskler? Ikke en muskelbunt, men ikke sykelig spinkel heller? Hm... Da hadde jeg tatt kontakt med en personlig trener. Veldig rart du ser ut som du gjør hvis du har spist riktig og trent tung styrke så lenge som du har. Du burde sett annerledes ut, beklager å si det. Enten spiser du feil eller så trener du ikke så tungt eller riktig som du tror. Spørs jo på utgangspunktet ditt da, men hvis du har samme midjemål nå som da du begynte å trene så gjør du mye feil. Anonymkode: 1b200...f1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #58 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hm... Da hadde jeg tatt kontakt med en personlig trener. Veldig rart du ser ut som du gjør hvis du har spist riktig og trent tung styrke så lenge som du har. Du burde sett annerledes ut, beklager å si det. Enten spiser du feil eller så trener du ikke så tungt eller riktig som du tror. Spørs jo på utgangspunktet ditt da, men hvis du har samme midjemål nå som da du begynte å trene så gjør du mye feil. Anonymkode: 1b200...f1a Hadde håpløst utgangspunkt, var latterlig chubby, spiste snop og dret i fysisk aktivetet. Så denne kroppen er som en gresk gud i forhold, føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #59 Del Skrevet 22. mars 2021 Svennis skrev (5 minutter siden): Takk for tips Så du vil si jeg har bittelitt muskler på kroppen? Og ikke helt spinkel? Blir vanskelig å være chubby og spinkel på samme tid😅 Du må nesten ta et bilde hvor du står normalt, og ikke krøket og rart, hvis du absolutt vil ha en vurdering på hvordan kroppen din ser ut. Anonymkode: 8f8e0...1d2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #60 Del Skrevet 22. mars 2021 Svennis skrev (Akkurat nå): Hadde håpløst utgangspunkt, var latterlig chubby, spiste snop og dret i fysisk aktivetet. Så denne kroppen er som en gresk gud i forhold, føler jeg. Aha, ok, da er det bare å holde ut og fortsette. Men hva spiser du i løpet av en dag? Har du noen eksempler på frokost, lunsj og middager? Oppgi også porsjonsstørrelsene. Og vær ærlig. Anonymkode: 1b200...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå