Gå til innhold

Pupper på menn, turn off? (Tråd fjernet)

Svennis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har mage og boobs. Tren styrke frem til sommeren. Er ikke farlig å være chubby, men det er penere å være fast-chubby enn dvaske-chubby. 

Anonymkode: 486f4...209

Har trent tung styrke i 6 mnd nå, og gått opp 4-5 ganger i hver øvelse, så bår ha gitt resultater. Synes selv jeg har brede skuldre nå jeg da.

Hvor chubby vil du si jeg er da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Fnuggolina said:

:P 

Hvorfor det? Fyren er jo helt normal? 🤷‍♀️

Fordi på bildet har han mer enn normalt med mannlig brystvev. Og er det gynekomasti er det ikke mulig å slanke det bort. 

1 minutt siden, Svennis said:

Har ikke det nei :) Men hadde litt høyt estrøgen før? Men syns selv brystet er en smule strammere nå.

Er det så ille altså?

Ingen kropper er ille, men siden du legger ut bilde av deg selv på et forum er det trolig fordi du ikke er fornøyd/fornøyd? Du har mer pupper enn den normale mann med 93 kg over 190 cm, og da ville det for meg vært naturlig å ta en legesjekk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Svennis skrev (14 minutter siden):

93kg, 190 cm :) 

Da et du akkuratt innenfor kategorien overvektig. Gå ned i vekt, så skal du se at puppene forsvinner.

Anonymkode: 8f8e0...1d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulven skrev (Akkurat nå):

Fordi på bildet har han mer enn normalt med mannlig brystvev. Og er det gynekomasti er det ikke mulig å slanke det bort. 

Ingen kropper er ille, men siden du legger ut bilde av deg selv på et forum er det trolig fordi du ikke er fornøyd/fornøyd? Du har mer pupper enn den normale mann med 93 kg over 190 cm, og da ville det for meg vært naturlig å ta en legesjekk.

Hadde som sagt "høyt" estrogen, eller høyt og høyt, men estrogenet var i øverste del, så tror det er grunnen. Derfor folk som går på testo, må på estrogen-blokkere pga for estrogenet blir skyhøyt.

Er vel fort grunnen?

Absolutt ikke gyno, er mer magefettet og estrogenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
Svennis skrev (Akkurat nå):

Har ikke det nei :) Men hadde litt høyt estrøgen før? Men syns selv brystet er en smule strammere nå.

Er det så ille altså?

NEI - Jesus. Ikke spør om sånt på KG.

Men om du absolutt må: ikke stå bøyd fremover - det gir inntrykk av mer fett/brystfett.

Tipper et bilde med rak rygg hadde sett annerledes ut.

Svennis skrev (Akkurat nå):

Takk for gode ord :)

Alltid hatt kompleks for brystpartiet, men mulig en smule strammere nå, har jo trent styrke noen mnd nå, så bør jo ha gitt litt resultater.

Jeg ser du trener styrke, og om du absolutt vil forandre på noe er det jo bare å fortsette med styrketreninga.

Kosthold kan også endre, men i det lange løp er åpenbart treningsglede mye viktigere for å opprettholde gode vaner.

Imgen orker å trene 3-5 ganger i uka for å få bittelitt mer eller mindre fett med mindre de har spiseforstyrrelser.

Tror ikke du finner mange normalt oppegående kvinner (eller menn om det er greia) som ikke synes du er fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svennis skrev (1 minutt siden):

Driver med det ja :) Litt vanskelig å kombinere ned i vekt + styrke.

Hvor chubby vil du si jeg er da?

Du er en helt vanlig fyr. Verken spesielt tjukk eller spesielt veltrent. Det er kort vei til at du ser mye mer fit ut.

Det er min ærlige mening.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fnuggolina skrev (2 minutter siden):

NEI - Jesus. Ikke spør om sånt på KG.

Men om du absolutt må: ikke stå bøyd fremover - det gir inntrykk av mer fett/brystfett.

Tipper et bilde med rak rygg hadde sett annerledes ut.

Jeg ser du trener styrke, og om du absolutt vil forandre på noe er det jo bare å fortsette med styrketreninga.

Kosthold kan også endre, men i det lange løp er åpenbart treningsglede mye viktigere for å opprettholde gode vaner.

Imgen orker å trene 3-5 ganger i uka for å få bittelitt mer eller mindre fett med mindre de har spiseforstyrrelser.

Tror ikke du finner mange normalt oppegående kvinner (eller menn om det er greia) som ikke synes du er fin. 

Får damer lett, de gir blanke i kroppen :) Er mer på kvinneguiden folk er pirkete. Men har alltid hatt kompleks for kroppen for egen del.

Takk for gode ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Svennis skrev (5 minutter siden):

Trolleinnlegg, eller seriøst? :)

Føler selv jeg er altfor chubby nå, men takk for gode ord!

Nei ikke troll 😊 Jeg har selv en bmi på 19.2 så ikke en feiting som kun liker andre feitinger heller 🤣  Synes du var fin, jeg. 

Anonymkode: 58a41...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (Akkurat nå):

Du er en helt vanlig fyr. Verken spesielt tjukk eller spesielt veltrent. Det er kort vei til at du ser mye mer fit ut.

Det er min ærlige mening.

Så jeg er ikke chubby, altså? Mulig jeg ser feitere ut nå, fordi jeg bøyer meg fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
Ulven skrev (2 minutter siden):

Jo, selvsagt kan han fettsuge brystpartiet akkurat som vi kvinner kan løfte pupper og legge inn silikon.

If it aint broken, don’ t fix it.

Det er ett problem her: KG’ s sykelige fokus og at fyren tror han muligens har grunn til å være usikker.

Han er jo helt normalt, fin - og dessuten megafine armer :) 

Ha det gøy på trening, lev livet. 

Det leves ikke bedre med 0,5% mindre kroppsfett.

Men om man hiver innpå en pose chips og 2 liter is daglig kan man jo selvsagt revurdere vanen sånn av hensyn til blodårene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Svennis skrev (15 minutter siden):

Så jeg er normal? Med litt for fett? Med andre ord, under kategorien chubby? 😅

Har jeg ikke noe muskler? Syns selv jeg har brede skuldre jeg da.

Ja, du er litt chubby over magen og brystene, hvis det var det du ville høre. Men det vet du jo, for det skrev du jo selv i HI. Du er ikke overvektig, men du har litt overflødig fett på overkroppen.

Du har litt muskler, jeg ser det, men du er ikke noe utpreget muskelbunt akkurat. Så du har helt klart forbedringspotensialet. I alle fall i overkroppen, altså mage, bryst og rygg. Og det er det jeg anbefaler deg å ta tak i, samtidig som du går ned litt. Du er i henhold til BMI'en i grenseland overvektig, så å fjerne f.eks 10 kg med fett og erstatte dette med muskler over tid, så har du en helt ny kropp. Og et bryst som du slipper å være ille berørt av, som det virker til at du er. 

Anonymkode: 641cb...931

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnuggolina skrev (Akkurat nå):

Jo, selvsagt kan han fettsuge brystpartiet akkurat som vi kvinner kan løfte pupper og legge inn silikon.

If it aint broken, don’ t fix it.

Det er ett problem her: KG’ s sykelige fokus og at fyren tror han muligens har grunn til å være usikker.

Han er jo helt normalt, fin - og dessuten megafine armer :) 

Ha det gøy på trening, lev livet. 

Det leves ikke bedre med 0,5% mindre kroppsfett.

Men om man hiver innpå en pose chips og 2 liter is daglig kan man jo selvsagt revurdere vanen sånn av hensyn til blodårene. 

Vil du si jeg har brede skuldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina

Får damer lett, de gir blanke i kroppen :) Er mer på kvinneguiden folk er pirkete. Men har alltid hatt kompleks for kroppen for egen del.

Takk for gode ord!

Nettopp 🤷‍♀️

Fordyp deg heller i oralsexens kunst enn å øke treningsmengden med 5tusen prosent.

Ingen damer får flere orgasmer eller blir forelska i deg fordi du plutselig hadde LITT mindre fett en plass på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, du er litt chubby over magen og brystene, hvis det var det du ville høre. Men det vet du jo, for det skrev du jo selv i HI. Du er ikke overvektig, men du har litt overflødig fett på overkroppen.

Du har litt muskler, jeg ser det, men du er ikke noe utpreget muskelbunt akkurat. Så du har helt klart forbedringspotensialet. I alle fall i overkroppen, altså mage, bryst og rygg. Og det er det jeg anbefaler deg å ta tak i, samtidig som du går ned litt. Du er i henhold til BMI'en i grenseland overvektig, så å fjerne f.eks 10 kg med fett og erstatte dette med muskler over tid, så har du en helt ny kropp. Og et bryst som du slipper å være ille berørt av, som det virker til at du er. 

Hjertelig takk for et godt svar!

Ja, føler selv jeg har brede skuldre, hva syns du? Armene mine er nok puslete, alltid vært tynne og veldig lange. 

Men helt enig i at brystet må strammes opp mer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hjertelig takk for et godt svar!

Ja, føler selv jeg har brede skuldre, hva syns du? Armene mine er nok puslete, alltid vært tynne og veldig lange. 

Men helt enig i at brystet må strammes opp mer :) 

Brede skuldre? Nja, helt normale skuldre. Men så står du jo litt krokete på det bildet, så er vanskelig å si egentlig. Men skuldrene dine er jo ikke poenget her heller. 

Vel, nå har jeg sagt hva du bør gjøre for å ta tak i "problemet", hvis du mener det er et problem. Du må faktisk ingenting i ditt tilfelle, men jeg sier hva du kan gjøre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fettet i brystene forsvinner vel kanskje samtidig med fettet på magen. Bare fortsette å trene det.

Anonymkode: 2dbe0...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Svennis skrev (28 minutter siden):

Har alltid vært chubby, litt mer strammere nå, men sliter fremdeles med ekstremt store manboobs(føler jeg selv da) Hvordan får jeg vekk disse? Er lysere der og, så gjør at jeg ser enda mer overvektig ut 😅

Hvor ille er det på bildet?

18B1A1CD-D697-4A0D-A4BE-65CDB9BC9F72.jpeg

Hormoner er bakgrunnen for "manboobs". Det kan legen din forklare nærmere om. Ofte er "manboobs" arvelig så sjekk med den mannlige slekten din om de også har mannepupper. Du trenger absolutt ikke gå ned i vekt, dette har ikke med overvekt å gjøre. 

På bildet ser det ut som om du "presser" boobsene frem for at vi skal se - det trenger du ikke. Vi skjønner hva du mener uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

BMI’en din er 25,8. Det vil si at du per definisjon er overvektig, men du er akkuratt innenfor denne definisjonen. Så dataen tilsier at du er «litt chubby», som du er så opptatt av. Det ser ut som du har en god slump fett rundt magen, som er uheldig helsemessig. Du har også fett på brystene, men det er det mange innenfor kategorien overvektig som har.

Istedenfor å fokusere så voldsomt på om KG syns du er chubby, så bør du heller bry deg om hva du selv syns. Det virker veldig som du selv også mener du har litt ekstra. Gå ned litt i vekt, så vil nok både kroppen og psyken din bli mer forbøyd. 

Anonymkode: 8f8e0...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du ser fin nok ut! 😉 Glem kroppshysteriet! Elsk deg selv uansett ❣️❤️

Anonymkode: 8ee5f...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN NAKNE GARTNER skrev (Akkurat nå):

Hormoner er bakgrunnen for "manboobs". Det kan legen din forklare nærmere om. Ofte er "manboobs" arvelig så sjekk med den mannlige slekten din om de også har mannepupper. Du trenger absolutt ikke gå ned i vekt, dette har ikke med overvekt å gjøre. 

På bildet ser det ut som om du "presser" boobsene frem for at vi skal se - det trenger du ikke. Vi skjønner hva du mener uansett. 

Har vært å sjekket hormonene, helt normale, testosteronet er i øverste sikte. Men Estrogenet, om du vet hva det er, var i øverste sikte, som jeg er nesten 100% sikker på skyldes at jeg har bittelitt boobs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...