Gå til innhold

Pupper på menn, turn off? (Tråd fjernet)

Svennis

Anbefalte innlegg

Har alltid vært chubby, litt mer strammere nå, men sliter fremdeles med litt store boobs(føler jeg selv da) Hvordan får jeg vekk disse? Er lysere der og, så gjør at jeg ser enda mer overvektig ut 😅

Hvor ille er det på bildet? 

Vil dere si jeg har muskler på overkroppen? En smule? Eller er jeg bare spinkel og utrent? 

Endret av Svennis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du har høyere fettprosent enn du "trenger" å ha, så jeg ville fokusert på å gå ned i vekt. 

Så ville jeg trent en del bryst, mage og rygg for å stramme opp vitale muskelgrupper i overkroppen. 

Når du har gjort dette over lang tid så kan du jo sende oss bilde av deg selv og spørre på nytt igjen. For jeg tror disse to tingene holder i massevis.

Anonymkode: 641cb...931

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har høyere fettprosent enn du "trenger" å ha, så jeg ville fokusert på å gå ned i vekt. 

Så ville jeg trent en del bryst, mage og rygg for å stramme opp vitale muskelgrupper i overkroppen. 

Når du har gjort dette over lang tid så kan du jo sende oss bilde av deg selv og spørre på nytt igjen. For jeg tror disse to tingene holder i massevis.

Hvor overvektig vil du si jeg er pdd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er forresten ikke "ille". Men det er i grenseland, og du kan gjøre noe med det. Det er da bra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Svennis skrev (Akkurat nå):

Hvor overvektig vil du si jeg er pdd?

Nja, den er vanskelig å svare på. Du har en del magefett og puppefett. Jeg tenker det henger nok litt sammen. Hva er BMI'en din? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skrev btw ikke at du var overvektig. Jeg skrev at du hadde høyere fettprosent enn du "trenger" å ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nja, den er vanskelig å svare på. Du har en del magefett og puppefett. Jeg tenker det henger nok litt sammen. Hva er BMI'en din? 

93kg, 190 cm :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er forresten ikke "ille". Men det er i grenseland, og du kan gjøre noe med det. Det er da bra. 

Så jeg er normal? Med litt for fett? Med andre ord, under kategorien chubby? 😅

Har jeg ikke noe muskler? Syns selv jeg har brede skuldre jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha et tips og ikke trøst, så må du gå ned i vekt for å bli kvitt mannepupper.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (Akkurat nå):

Hvis du skal ha et tips og ikke trøst, så må du gå ned i vekt for å bli kvitt mannepupper.

Driver med det ja :) Litt vanskelig å kombinere ned i vekt + styrke.

Hvor chubby vil du si jeg er da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
Svennis skrev (1 minutt siden):

Du er ikke tjukk, overvektig, chubby ei heller har du unormal fettansamling i brystpartiet.

Ikke har du for mye fett heller.

Men selvsagt vil man få mindre fett på kroppen og mer toning av p endre kosthold/tilpasse styrketrening osv - men spørsmålet er jo om du skal gidde å bruke tid på tone kroppen fremfor å trene det du liker og se deretter ut.

Jeg hadde gått for det sistnevnte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svennis skrev (4 minutter siden):

Vil du ha råd eller skryt?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Litt vanskelig å kombinere ned i vekt + styrke.

Hæ? det er da helt vanlig å trene styrke når man skal ned i vekt. Det du skal passe på er hva du spiser. 

Anonymkode: 75b08...92b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
Ulven skrev (1 minutt siden):

Ta en tur til legen og sjekk at du ikke har gynekomasti. 

:P 

Hvorfor det? Fyren er jo helt normal? 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er ikke så ille. Bra kropp, fire-fem kilo ned så blir boobsa litt mindre og du har absolutt ingenting å klage på. Snart klar for stranden du 😉 MÅ for ordens skyld ikke gå noe særlig ned heller, ikke så lenge du er kul og har et noenlunde pent ansikt. 

Anonymkode: 58a41...5bb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ulven skrev (3 minutter siden):

Ta en tur til legen og sjekk at du ikke har gynekomasti. 

Har ikke det nei :) Men hadde litt høyt estrøgen før? Men syns selv brystet er en smule strammere nå.

Er det så ille altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnuggolina skrev (6 minutter siden):

Du er ikke tjukk, overvektig, chubby ei heller har du unormal fettansamling i brystpartiet.

Ikke har du for mye fett heller.

Men selvsagt vil man få mindre fett på kroppen og mer toning av p endre kosthold/tilpasse styrketrening osv - men spørsmålet er jo om du skal gidde å bruke tid på tone kroppen fremfor å trene det du liker og se deretter ut.

Jeg hadde gått for det sistnevnte. 

Takk for gode ord :)

Alltid hatt kompleks for brystpartiet, men mulig en smule strammere nå, har jo trent styrke noen mnd nå, så bør jo ha gitt litt resultater.

Endret av Svennis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er ikke så ille. Bra kropp, fire-fem kilo ned så blir boobsa litt mindre og du har absolutt ingenting å klage på. Snart klar for stranden du 😉 MÅ for ordens skyld ikke gå noe særlig ned heller, ikke så lenge du er kul og har et noenlunde pent ansikt. 

Anonymkode: 58a41...5bb

Trolleinnlegg, eller seriøst? :)

Føler selv jeg er altfor chubby nå, men takk for gode ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke det nei :) Men hadde litt høyt estrøgen før? Men syns selv brystet er en smule strammere nå.

Er det så ille altså?

Du har mage og boobs. Tren styrke frem til sommeren. Er ikke farlig å være chubby, men det er penere å være fast-chubby enn dvaske-chubby. 

Anonymkode: 486f4...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...