Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen har vært sammen i 5 måneder. Han er den snilleste jeg har møtt, men har ett problem når han drikker. Selv sier han at han har sluttet å drikke så mye, for når han blir full kommer han til ett punkt hvor han blir «gal». 

Han kan eksempel drikke så mye at han ikke husker vi har hatt sex. I tillegg tar han ofte opp diskusjoner eller ting som irriterer han foran andre når vi drikker, uten å ha nevnt noe om disse tingene i edru tilstand. Jeg blir da irritert av at han tar opp problemer hvor alle hører på. 

Han kan også eksempel invitere meg bort til seg sammen med venner. Så finner han plutselig ut at han skal videre på fest kl 2 på natten. Jeg og vennene hans orker ikke dra, og han sier da han drar uten oss. Jeg blir da sittende igjen med vennene hans i huset hans. Vennene hans syns også han oppfører seg som en idiot mot meg når han drikker. Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: 70bde...37a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han velger om han skal drikke, og du velger om du delta i dette sirkuset

Anonymkode: 80258...6f8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han velger om han skal drikke, og du velger om du delta i dette sirkuset

Men er han til å stole på når han blir så full? Tenker når han ikke engang husker vi har hatt sex. Han blir totalt annerledes i fylla. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vet han er ufin i fylla. Hvorfor er du på fest med han i fylla?

Hvis han ikke husker hva han gjør i fylla, så kan du selvsagt ikke stole på han. Han aner jo ikke om han har hatt sex med deg eller naboen

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde jeg ikke holdt ut med i fem måneder en gang, men valget er ditt.

Anonymkode: fa0b8...24b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dette velger du selv å leve med, ta et valg kvinne!!

Er så lei av slike som ikke tar ansvar for sitt eget liv, men velger å leve i et nedbrytende forhold.

Ta deg sammen!!

Kom deg vekk fra dette mennesket!!

Anonymkode: 17969...7c9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du må få han til å innse at han er ufin og stygg i fylla, og derav be han om å slutte å drikke. Alkohol eller deg, liksom. 

Det er jo bare et spørsmål om tid før han gjør deg noe. 

Anonymkode: 195ef...c39

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke den snilleste du har møtt. Han er faktisk seg selv i fylla!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men er han til å stole på når han blir så full? Tenker når han ikke engang husker vi har hatt sex. Han blir totalt annerledes i fylla. 

Nei, han er ikke det!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han er ikke den snilleste du har møtt. Han er faktisk seg selv i fylla!

Enig her. Hvis den snilleste du har møtt blir en skikkelig drittsekk i fylla, så må du utvide omgangskretsen. 

Når selv hans kamerater reagerer på hvordan han behandler deg, så må det være ille 

Anonymkode: 96cce...0ec

• Liker 6
Skrevet

To muligheter her. 

Han reduserer alkoholforbruket betraktelig eller du avslutter forholdet og går videre i livet. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Han kan eksempel drikke så mye at han ikke husker vi har hatt sex.

Dette er på siden av temaet, men da har du muligens begått seksuelle overgrep / voldtekt!

Anonymkode: af33e...57d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er på siden av temaet, men da har du muligens begått seksuelle overgrep / voldtekt!

Anonymkode: af33e...57d

Dette blir litt vell dramatisk. Han var helt med og vi hadde sex i flere timer, det var ikke som han var bevisstløs og ikke delaktig. Jeg var også full og kan ikke vite at han ikke husker det etterpå

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 003ee...685

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer blir rett og slett stygg i fylla. Akkurat som all hans usikkerhet kommer ut på fylla. Han blir verbalt voldelig. 

Edru er han den snilleste og beste. Er en grunn til at vi ikke har drukket sammen på 15 år. Vi drar hver for oss.

Det valget tok vi 1 år inn i forholdet. 

Har du ryggrad og setter deg selv høyt så setter du med foten ts. Han kan ikke drikke med deg og da kutter man ut det. Så enkelt er det. 

Anonymkode: 9dccf...4f6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Husk at du vet at han er slik i fylla. Likevel drar du på fest med han. Du velger det altså selv. Da kan du ikke klage på det. Da må du gjøre noe med det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortsettelse: du sitter ikke med hånden i en bøtte med syre og klager over at det gjør vondt!

AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde jeg aldri funnet meg i, ingen bra oppførsel. Dette bør heller ikke du finne deg i. Move on! Om drikking er livet - ja da er drikking livet. Ikke du. 

Anonymkode: 662ad...81b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne er enkel. Vil du har en partner med store alkoholproblemer fremover eller ikke. Her er det to alternativer. Enten slutter han å drikke, eller så slutter du å ha et forhold til ham. Slikt går ikke over. 

Anonymkode: 05240...1ad

• Liker 3
Skrevet

Jeg vokste opp med en far som ble forferdelig ufin og stygg når han drakk. Og han drakk ofte. Du må aldri få barn med ett sånt menneske. Den oppveksten har ødelagt meg. Og du vil vel ikke ha en partner som er stygg mot deg? Min forrige kjæreste var sånn. Veldig snill ellers, men ufyselig når han drakk. Og var ikke villig til å drikke mindre. Så da gikk jeg. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...