Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenta vår har våknet annen hver time på natta helt siden hun ble født, og da gråter hun (gjerne intenst) helt til hun får puppen. Hun trenger ikke nødvendigvis å sovne av puppen, men hun må bli ammet for å roe seg ned, og kan så sovne på egen hånd. Jeg tviler på at hun er sulten, men skal uansett vente en mnd til før vi starter med avvenningen. Spørsmålet blir da - hvordan gjør vi det? De to metodene jeg har lest mest om er:
1) Ta ut puppen før hun sovner -> Men dette ville ikke hjulpet oss, ettersom hun faktisk klarer å sovne selv - som sagt trenger hun puppen for å klare å roe seg for å så sovne på egen hånd..
2) Opp ned-metoden -> Vet ikke om denne vil fungere for oss, for hun fortsetter å gråte og være helt stiv i kroppen også av å bli holdt.

Dersom vi får til å avvenne nattammingen, lurer jeg deres erfaringer med om det faktisk gjorde antall oppvåkninger mindre. Jeg har hørt historier om babyer som fortsetter å våkne, og da sliter man fordi man ikke har puppen for å roe ned med. 

Anonymkode: e0631...060

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Venter noen måneder til hun ikke trenger den for å roe seg ned? Evt prøve med flaske på kvelden for å sikre at hun er helt mett. Tar hun smokk?

Min jente er og 7 måneder, hun våkner for å spise to ganger hver natt og får smokken 5-50 ganger;) om hun er urolig tar jeg henne over i min seng.

Anonymkode: 3ffb7...70b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...