Gå til innhold

Er mannens kroppsfasong viktig? Blir dere turn off?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Om dere har med en mann hjem fra byen, og han tar av seg klærne, så er han tynnfeit, det vil si han har en «slapp» kropp. Ikke direkte overvektig, men lubben, og når dere puler så rister fettet hans. Ansiktet hans derimot er veldig pent.

Blir dere turn off? 

Svar helt ærlig.

Anonymkode: fb94d...50f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det hadde vært ekstremt turn off

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig syns noen dette er «turn off». På lik linje med at noen menn ikke tennes av damer som har litt ekstra fett. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det ville aldri skjedd, da jeg aldri hadde tatt med en tynnfeit mann hjem fra byen. 

Anonymkode: 7dad6...58e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (1 minutt siden):

Ja det hadde vært ekstremt turn off

Så du tenner bare på muskuløse menn? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det ville aldri skjedd, da jeg aldri hadde tatt med en tynnfeit mann hjem fra byen. 

Hvordan ser du hvem som er tynnfeit og ikke? Mange bruker ytterklær, og vanskelig å se det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er turn off. Jeg liker en mann med en stor kropp, muskler med litt innpakking, store hender og armer... andre liker slanke menn, noen liker tynnfeit...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Altså i utgangspunktet foretrekker jeg en stor og høy mann med muskler ja. Trenger ikke å være veldig definert med null fett,  men liker en veltrent mann. Skinny boys eller chubby synes jeg ikke er sexy men det er nå bare min preferanse

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville mest sannsynlig ikke vært noe problem. Kvinner tar med seg menn de LIKER også fra byen. Det stikker vanligvis litt dypere enn "Fin rumpe! Men du får ikke frokost!"

Anonymkode: 32314...79b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (1 minutt siden):

Altså i utgangspunktet foretrekker jeg en stor og høy mann med muskler ja. Trenger ikke å være veldig definert med null fett,  men liker en veltrent mann. Skinny boys eller chubby synes jeg ikke er sexy men det er nå bare min preferanse

Litt usikker hva dere mener med chubby. Har du et bilde så jeg ser hvor linjen for chubby går for deg? 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan ser du hvem som er tynnfeit og ikke? Mange bruker ytterklær, og vanskelig å se det.

Det er da ganske lett å se. Man kan stort sett se det på ansiktet, på hendene, for ikke å snakke om underarmene. I tillegg går jeg ut i fra at om jeg møter en ukjent person og tar med meg vedkommende hjem for å ha sex, så har jeg tatt borti vedkommende før på kvelden, i form av å sitte inntil, danse, en klem etc. Da kjenner man jo konturene av kroppen. 

Jeg har i hvert fall aldri tatt feil så langt i mitt liv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært omtrent som forventet. Menn flest er tynnfeite, spesielt de som er over 30.

Anonymkode: c5766...b51

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv en kvinne som er ganske "fit" og godt trent. Jeg foretrekker menn med litt "dad-bod". Altså ikke de som er like godt "trent" som meg. Vil heller ha en med litt mer fett på kroppen med myk armkrok. Han kan ikke være "feit" - men litt mage/sideflesk gjør meg ingenting. Det er nå en gang sånn at det er de jeg finner tiltrekkende. K27

Anonymkode: e3453...9d9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er selv en kvinne som er ganske "fit" og godt trent. Jeg foretrekker menn med litt "dad-bod". Altså ikke de som er like godt "trent" som meg. Vil heller ha en med litt mer fett på kroppen med myk armkrok. Han kan ikke være "feit" - men litt mage/sideflesk gjør meg ingenting. Det er nå en gang sånn at det er de jeg finner tiltrekkende. K27

Anonymkode: e3453...9d9

Har litt kompleks for min kropp ang det, kunne du ratet den? 😅 Sender deg gjerne på dm her, om du sender ditt originale brukernavn.

Skrevet (endret)

En av de siste jeg hang litt sammen med for et par år siden var chubby, til og med litt tynn i håret og høye viker, men fortsatt bare i tredveårsalderen altså. Men jeg likte ham jeg, pent ansikt og en fin holdning til livet -han holdt på å gjorde om et stykke land til et overnattingssted for reisende, med eventyrskog og det hele. Vi hadde god sex og lo mye sammen, men jeg var ikke i en situasjon hvor jeg kunne gå inn i et forhold, jeg sliter med å stole på menn generelt etter noen dårlige erfaringer, og han ble samtidig veldig opptatt med de tingene han holdt på med så da falt det helt bort for oss. Vi var nok ikke superforelska heller til syvende og sist, men han er jo en bra mann (regner jeg med)!

Endret av NenehGoji
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det finnes vel en mellomting? Og jo, det er lett å se med klær på, spesielt på litt avstand, når de beveger seg. 

Anonymkode: 89bc7...293

AnonymBruker
Skrevet

En ting er nå de overvektige, har forståelse for at mange ofte sliter med mat og at det stikker dypere enn en quick-fix. Men at ikke tynne gutter tar litt grep og bygger muskler forstår jeg ikke. Det er jo ikke så vanskelig? Hell i deg en proteinshake ved siden av frokosten og tren litt vekter/situps/pushups hver dag! Spesielt om du er i kategorien lav og spinkel. Kan love deg at det vil hjelpe en hel del på tiltrekking. You can do it!!

Anonymkode: e7919...916

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir usikker ass, har litt kroppskompleks. Noen som kunne ratet den? Skriv med brukernavn, så sender jeg på dm. 

Skrevet

Litt usikker på hva du mener med «tynnfeit». Trenger ikke være topptrent, og har ikke noe imot et par kg ekstra, men mer enn det funker ikke for meg. Men det hadde jeg visst før klærne kom av. Har aldri blitt negativt overrasket av noen når klærne kom av

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir usikker ass, har litt kroppskompleks. Noen som kunne ratet den? Skriv med brukernavn, så sender jeg på dm. 

Tror ikke anonym rating av kroppen din fra folk du ikke kjenner (som har veldig ulike preferanser) vil hjelpe på kroppskompleks. Husk at alle liker ulike ting. De fleste jeg kjenner foretrekker dad bods (også de som selv er slanke og godt trent) 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...