Gå til innhold

Utviklet ekstrem angst etter isolasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter at Oslo gikk i lockdown så har jeg bare vært hjemme døgnet rundt, helt alene. Ingen sosial interaksjon med noen. Går sjeldent til butikken. Er bare helt alene. Dette har pågått i over 1 år, og nå merker jeg at jeg har utviklet helt ekstremt angst. Jeg måtte ta en telefon ang noe som var viktig, og under samtalen skalv jeg i stemmer son POKKER og ble HELT rød og jeg var seriøst gjennombløt av svette. Helt sinnsykt mange røde stressmerker på halsen og nedover. Det har ALDRI vært så ille før, og jeg ville bare gråte etter samtalen for det var så skummelt og jeg føler vedkommende hørte det. 

Er det flere som har opplevd noe lignende?

Anonymkode: fa1c0...d62

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg. Jeg slet med angst før også, men har jo blitt forverret med så mye hjemmeskole. Var hjemme i 3mnd først, og nå er vi hjemme igjen. Det fucker med rutiner, man mister motivasjon, til slutt ville jeg ikke ut å handle heller, så begynte å bestille fra Kolonial, hadde ikke energi eller lyst til noe. Når vi startet på skolen igjen, var det som å ha 1.skoledag igjen, helt forferdelig. Alle vennene mine, som fortsatt jobbet, var sånn "Gå deg en tur, få litt frisk luft!" Ja, det er sikkert lurt, men først må man kommer seg over dørstokken.. Ingen råd herfra, bare å bite tennene sammen å vente på bedre tider!😬

Anonymkode: fa876...996

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er nok ikke uvanlig at det kan føles rart og skremmende når man ikke har gjort det på en stund. Sosial omgang er jo som en muskel, den blir støl, stiv og svak om man ikke bruker den på en stund. Men når man bare sakte men sikkert bygger den opp igjen, så blir den bedre.

Anonymkode: 85263...146

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...