Gå til innhold

Bekjentes meninger/påstander/handlinger som skurrer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke meninger/oppfatninger/påstander/handlinger har du fått høre/se fra andre som du synes er merkelig/sjokkerende/direkte feil/uopplyst?

Eller generelt ting som noen du kjenner gjør som har fått deg til å reagere? Noen som åpenlyst skyter seg i foten men nekter å innse det selv?

Mine:

- En person som mener at alt sukkerfritt eller matvarer merket med «protein-xxxx» er sunt.

-En person sier det er helt umulig for hen å svelge tabletter.

-En person klarer ikke betjene sitt eget lån og må bruke kredittkort på mat, men bruker allikevel store summer på feks extensions og reiser.

-En person sier at vann «smaker helt jævlig».

-En person som ikke lykkes med å gå ned i vekt spiser masse små mellommåltider for å «holde forbrenninga i gang»

-En person som forsøker å gå ned i vekt har byttet ut absolutt alle måltider med proteinshake. 

-En person kommer ikke til å ta koronavaksine pga redsel for bivirkninger, men er overvektig og spiser masse usunn mat daglig.

Jeg har garantert noen logiske brister selv, så sier ikke at jeg er perfekt altså🙈

Anonymkode: ab75e...592

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.3.2021 den 12.53):

Hvilke meninger/oppfatninger/påstander/handlinger har du fått høre/se fra andre som du synes er merkelig/sjokkerende/direkte feil/uopplyst?

Eller generelt ting som noen du kjenner gjør som har fått deg til å reagere? Noen som åpenlyst skyter seg i foten men nekter å innse det selv?

Mine:

- En person som mener at alt sukkerfritt eller matvarer merket med «protein-xxxx» er sunt.

-En person klarer ikke betjene sitt eget lån og må bruke kredittkort på mat, men bruker allikevel store summer på feks extensions og reiser.

-En person sier at vann «smaker helt jævlig».

-En person som ikke lykkes med å gå ned i vekt spiser masse små mellommåltider for å «holde forbrenninga i gang»

-En person som forsøker å gå ned i vekt har byttet ut absolutt alle måltider med proteinshake. 

-En person kommer ikke til å ta koronavaksine pga redsel for bivirkninger, men er overvektig og spiser masse usunn mat daglig.

Jeg har garantert noen logiske brister selv, så sier ikke at jeg er perfekt altså🙈

Syns ikke det nest siste er sjokkerende.
Vet ikke... en mann fire koner er ganske sjokkerende. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.3.2021 den 12.53):

Mine:

Hvorfor reagerer du på at hen sier at det er umulig for hen å svelge tabletter?

Mange har det problemet. Hos noen setter tabletten seg fast i spiserøret eller i svelget.

Anonymkode: ed01d...1d4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor reagerer du på at hen sier at det er umulig for hen å svelge tabletter?

Mange har det problemet. Hos noen setter tabletten seg fast i spiserøret eller i svelget.

Anonymkode: ed01d...1d4

Så lenge man ikke kun spiser suppe eller moset mat så svelger man ned mye større ting enn en liten tablett hver eneste dag?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ei i familien er svært bastant, og plutselig viker hun fra det likevel. Og ser nok ikke selv hvor dumt det er å være så tydelig.

Eks. Hadde Android-telefon, sa svært bastant at hun aaaaaaaldri skulle ha noe annet, i alle fall ikke IPhone! Nå har hun IPhone, og skal aaaaldri ha noe annet.

Hun kjørte Touran før, og skulle aldri bytte, for det var den eneste riktige bilen å ha med tre unger. Nå har hun kjøpt Audi, og skal aaaaaaldri ha noe annet enn akkurat den modellen.

En ting er å endre mening, det er helt greit, men hvorfor da være så ekstremt bastant? Det er holdninger jeg ikke forstår.

Anonymkode: fc587...7b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så lenge man ikke kun spiser suppe eller moset mat så svelger man ned mye større ting enn en liten tablett hver eneste dag?

Å svelge de tørre tablettene kan oppleves langt vanskeligere enn å svelge tygget mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...