Gå til innhold

Brukte dere armbånd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke armebånd. Bruker det svært, svært sjelden ellers, så det er liksom ikke meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde et armbånd laget av blomster og netting, til å ha på kvelden, istedenfor å drasse rundt på buketten :)

Skrevet

Takk for alle svarene! Skal ikke ha perler, men hvitt gull og stiner. Sitter å lurer på om jeg burde også ha armbånd. Men ser jo også at ikke alle har hatt det. Kanskje jeg dropper det også! Takk for alle svarene!!!!

Skrevet

Jeg hadde et perlearmbånd.

Hadde egentlig ikke tenkt å ha det, men valgte det fordi jeg droppet tiara (som var "noe lånt", og dermed fikk fylt den...)

Skrevet

Jeg hadde et enkelt perlearmbånd, som passet til de andre perlesmykkene.

Skrevet

Jeg hadde ikke armbånd. Men så hadde jeg langermet kjole, og ermene var ganske trange nederst, så det passet rett og slett ikke mednoe rundt armen...

Skrevet

Jeg hadde ikke armbånd, syns det holdt med smykke, tiara og øredobber.

Skrevet

Jeg skla ha et armband som hører til smykket. Mamma holder på å lage til meg, av samme perlene som er på kjolen...

Skrevet
- Men ingen brukte vel klokke???

Det trodde jeg nå hvertfall ikke var vanlig..he he jeg hadde ikke klokke.

Skrevet

Nei, det måtte i så fall være en skikkelig "smykkeklokke" med diamanter eller noe sånt... :ler:

Skrevet

Jeg skal ha armbånd.

Ikke det at d spiller så stor rolle, men på brudesalongen jeg bruker sa de at det er "in" med armbånd til bruder....

Skrevet

Jeg hadde armbånd som jeg hadde laget selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...