AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Er det mulig for de å få dette i det hele tatt på Tinder? Altså er det noen single damer som går med på å treffe menn i forhold for sex? Bare undrer da jeg ofte ser disse profilene. Er dame selv i 30-årene. Kunne aldri vurdert å involvere meg med menn som er i forhold. Anonymkode: 8f411...620 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 Utseende trumfer alt, da mener jeg absolutt alt Anonymkode: fdfea...72f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 Kvinner er enkle vesen, så da biter de på slikt. Ligger med menn i forhold. Anonymkode: 86a09...454 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 De rapporterer jeg så de blir utestengt av tinder Anonymkode: fb8d8...9e4 6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #5 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De rapporterer jeg så de blir utestengt av tinder Anonymkode: fb8d8...9e4 Hvem er du for å blande deg inn i sexlivet til andre? Det er mange par i dag som er i åpne "forhold" og får lov av partner til å ha sex med andre. Jeg får selv mange likes fra sånne på tinder - ikke at jeg personlig er interessert i å kaste vekk tid på menn som er opptatt. De fleste av disse folkene er par sammen som søker ekstra sengepartner eller har spesifisert i profilen at de "er i åpne forhold". Har flere vennepar selv som har åpne forhold, mer vanlig enn du tror. Anonymkode: e110e...58d
TrønderM Skrevet 22. mars 2021 #6 Skrevet 22. mars 2021 Er også damer som er i forhold som søker menn der....også par som søker andre 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #7 Skrevet 22. mars 2021 Kompis av meg har ett bilde i baris og ett bilde i dress (ala bildet til brukeren som har skrevet over meg), med mobilen foran ansiktet på begge bildene. Han ser veldig bra ut i baris og dressen er dyr, men bortsett fra det er det ingen bevis på godt utseende. I teksten er han ærlig på at han er i forhold og at han søker sidesprang. Han får flere match enn to andre kompiser av meg som er single og ser helt OK ut. Regner med at han ikke forteller meg absolutt alt, men han har fått to affærer på den måten i løpet av 2-3 år. Så ja, de kvinnene finnes. Anonymkode: 4789c...a6f
Uredd Skrevet 22. mars 2021 #8 Skrevet 22. mars 2021 Jeg tenker heller at er man kvinne og ute etter ukomplisert sex, så er vel disse gode kandidater. Riskoen for at de lager masse drama ved å bli klengete og needy, er vel omtrent minimal. Er vel ingen vits å sveipe disse til høyre hvis du er ute etter en livspartner. Ei heller lure på hvem som vil ha dem når du ikke vil... Er det så vanskelig da? Kan ikke tenke meg noe mindre interessant, enn å sitte på Tinder, og lure på hvorfor de du ikke vil ha henger der? De henger vel der fordi de har lyst i tillegg til tusen andre grunner. Akkurat som deg...
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #9 Skrevet 23. mars 2021 Uredd skrev (20 timer siden): Jeg tenker heller at er man kvinne og ute etter ukomplisert sex, så er vel disse gode kandidater. Riskoen for at de lager masse drama ved å bli klengete og needy, er vel omtrent minimal. Er vel ingen vits å sveipe disse til høyre hvis du er ute etter en livspartner. Ei heller lure på hvem som vil ha dem når du ikke vil... Er det så vanskelig da? Kan ikke tenke meg noe mindre interessant, enn å sitte på Tinder, og lure på hvorfor de du ikke vil ha henger der? De henger vel der fordi de har lyst i tillegg til tusen andre grunner. Akkurat som deg... Jaja, de får gjøre som de vil. Stakkars koner og kjærester som tror at mannen er trofast. Anonymkode: 8f411...620
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #10 Skrevet 23. mars 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jaja, de får gjøre som de vil. Stakkars koner og kjærester som tror at mannen er trofast. Anonymkode: 8f411...620 Det kan være mange gode grunner til at noen ønsker en hemmelig kjæreste, og det er ikke nødvendigvis moralsk utroskap. Anonymkode: caf1c...00d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #11 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): De rapporterer jeg så de blir utestengt av tinder Anonymkode: fb8d8...9e4 Visste ikke at Tinder har regler mot slike profiler? Det kryr av dem i alle fall. Jeg syns det er fint de er ærlige om det jeg. Dessverre er det jo en del der som er i forhold uten å opplyse det også, det syns jeg faktisk er mye verre. Anonymkode: 6640d...46f
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #13 Skrevet 23. mars 2021 Noen har åpne forhold, andre er utro. Jeg sveiper alt vekk. Jeg tilfredstiller ikke en gift mann fordi han lever i et dødt forhold, da kan han heller skille seg. Men det er en enkel løsning å bare være utro Anonymkode: 025c9...9d2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #14 Skrevet 23. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Noen har åpne forhold, andre er utro. Jeg sveiper alt vekk. Jeg tilfredstiller ikke en gift mann fordi han lever i et dødt forhold, da kan han heller skille seg. Men det er en enkel løsning å bare være utro Anonymkode: 025c9...9d2 Det er ikke bare å skille seg. Ofte tar det tid, ofte holder man sammen for barna, ofte er det andre ting. Å sveipe alt vekk fordi du tror du vet hvordan alt henger sammen er vel den enkleste løsningen av alle. Anonymkode: caf1c...00d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #15 Skrevet 23. mars 2021 Jeg er en singel kvinne som har møtt en på Tinder som primært var ute etter sex. Ingen bilder av seg selv, men jeg likte teksten hans. Av utseendet er han ikkedet jeg vanligvisfallerfor, men vi har en kjemi jeg aldri har følt med noen andre. Min situasjon gjør at et uforpliktende forhold som dette kan fungere en periode. Hadde aldri godtatt å være nr. 2 Er i midten av 30 årene, han nesten 1å år eldre Anonymkode: fbbcd...b1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå