AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Jeg er en kvinne på 25 år som enda ikke har hatt sex. Føler meg litt alene om dette... Er det flere der ute? Og er det evt noen steder man kan snakke med andre i samme situasjon? Forum eller grupper feks? Ønsker å høre fra andre med like lite erfaring på feltet. Anonymkode: f562b...100 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 Ingen bryr seg. Hvorfor plager det deg? Jeg var 27 og husker selv hvor usikker det alltid gjorde meg og følte meg rar og utenfor. Jeg anbefaler virkelig å ikke bry deg. Anonymkode: b6fac...8aa 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 Nei var noe sånt jeg også, er ikke noe å bry seg om. Kamerat som var over 30, gikk greit det også. Anonymkode: c9608...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 Du kan lage en slags gruppe på Finn venner-forumet? Anonymkode: 84edf...ce6 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #5 Skrevet 22. mars 2021 Jeg var jomfru til sent i 20 årene.Kjenner meg igjen i det du beskriver. God ide å lage sånn finn venner gruppe på Finn. Alltid kjipt å være sist i venneflokken...og føltes jævlig på sånne typiske drikkeleker som ofte blir å omhandle sex.... Jeg sliter litt med sosial angst også...og det føltes værre og værre dess lengre jeg var jomfru.... men det er nok mange flere enn vi tror som har det sånn..ikke alle er som de på Ex on the Beach eller Paradise Hotel som har sykt draget og ligger med megamange. Anonymkode: b0fb5...dc8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #6 Skrevet 22. mars 2021 At du er jomfru spiller da ingen rolle. Årsaken til at du er jomfru kan være et problem, men det vet jo ikke vi. Hvis du bare ikke har truffet den rette ordner det seg etterhvert. Hvis det er traumer og hangups som hindrer deg, frykt for eller hat av menn, er det eventuelt det du kan/må ta tak i. Samme om du er litt grå mus men nekter å "ta til takke" med noe annet enn en Hollywood-kjekkas. Anonymkode: b5415...65c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #7 Skrevet 22. mars 2021 Hvilke erfaringer er det jomfruer vil dele? Eller er det hvordan de sluttet å være jomfru, som er interessant? For meg ble det liksom et kunstig hinder for å komme i gang med voksenlivet, dating og alt det der. Det fikk en uventet vending på et spontant nachspiel, og da var liksom det ut av verden, 7-10 år etter "alle" andre. Anonymkode: 69b31...bf5
LOVEirl Skrevet 23. mars 2021 #8 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du kan lage en slags gruppe på Finn venner-forumet? Anonymkode: 84edf...ce6 Takk, det var lurt!
LOVEirl Skrevet 23. mars 2021 #9 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): At du er jomfru spiller da ingen rolle. Årsaken til at du er jomfru kan være et problem, men det vet jo ikke vi. Hvis du bare ikke har truffet den rette ordner det seg etterhvert. Hvis det er traumer og hangups som hindrer deg, frykt for eller hat av menn, er det eventuelt det du kan/må ta tak i. Samme om du er litt grå mus men nekter å "ta til takke" med noe annet enn en Hollywood-kjekkas. Anonymkode: b5415...65c Ja, det er nok kanskje mer at man ikke helt "tørr" å slippe seg løs. Det er også veldig vanskelig å finne den rette. Noen som ikke bare vil ligge, er likesinnet, morsom og også gjerne litt kjekk
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #10 Skrevet 23. mars 2021 Jeg var også jomfru til jeg var 25. Sånn egentlig kunne jeg godt vært det til jeg ble 29- var først da jeg traff en som lærte meg å elske.. var først da jeg opplevde orgasme... Anonymkode: ad20e...b63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå