Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ekstremt vondt mellom bena og føles som at det er i selve tissen det gjør vondt. Men er en slags muskelsmerte, så regner med det er noe muskler eller noe som ligger på siden av underlivet eller inni? Får ekstra vondt hvis jeg sprer beina fra hverandre, skal snu meg i sengen feks.. 

men hva er det som gjør vondt? På nettet finner jeg bare info om skambeinet, hofter, rygg.. men dette er liksom mellom beina 

Anonymkode: fa261...547

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg også merket! Kjennes dog ut som selve bekkendelen mellom beina hos meg. Ømt hvis jeg f.eks trykker lårene mot hverandre eller snur meg i senga. Vet ikke hvor langt du er på vei, men er selv i uke 34, og vil tro dette er klargjøring til fødsel.😊 

Anonymkode: b63e0...3fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 13 uker på vei og kjenner mye av det samme. Jeg har aldri hatt vondt i ryggen før og nå føler jeg meg ødelagt. Det er spesielt vondt å bøye seg fremover og å bære tunge ting. 

har vondt "i tissen" og nederst i korsryggen, på sidene rett over halebeinet. 

Anonymkode: 3f140...bda

AnonymBruker
Skrevet

Hadde samme. Kjentes som noen hadde sparket meg hardt mellom beina. Var hos fysioterapeut 2 dager i uka og det hjalp iallefall på det verste av smertene.

Anonymkode: 71e68...6dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har ekstremt vondt mellom bena og føles som at det er i selve tissen det gjør vondt. Men er en slags muskelsmerte, så regner med det er noe muskler eller noe som ligger på siden av underlivet eller inni? Får ekstra vondt hvis jeg sprer beina fra hverandre, skal snu meg i sengen feks.. 

men hva er det som gjør vondt? På nettet finner jeg bare info om skambeinet, hofter, rygg.. men dette er liksom mellom beina 

Anonymkode: fa261...547

I tissen... Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 61d81...d5a

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ha bekkenløsningssmerter foran i symfysen, ja. 

Anonymkode: 55bec...26f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skambeinet, altså symfysen, er jo mellom beina.

Anonymkode: 55bec...26f

AnonymBruker
Skrevet

Går an å skrive underlivet istedet for «tissen». Høres ut som et barn sitt kjønnsorgan.

Anonymkode: 02502...104

AnonymBruker
Skrevet

Smerter i symfysen er bekkenløsning. Det kan være ganske så vondt! 

Anonymkode: 2042a...7a6

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Skambeinet/symfysen (altså beinet under vulva) er jo en del av bekkenet. Smerter der er bekkenløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...