Gjest Revenka Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 Siden vi er på utskikk etter selskapslokale, så har det dukket opp flere ting i den forbindelse. Hva er viktig for deg når du velger lokale (se bort i fra pris). Jeg vil ha et lokale som tilfredstiller disse kravene: * spisesal, helst langbord fremfor runde bord. *Egen sal til kaffe/kake og oppholdsted etter middag *dansemuligheter *Hage / utemuligheter *Musikkannlegg *Plass til orkester/storband *muligheter for å ta med kake selv *Kaffe ønskes servert *Andre drikkevarer vil vi stå for *Cateringservice med servitører *Ikke funkis-stil, foretrekker "villa" *kun oss som er gjester, ingen fremmede *god parkering *Slippe å rydde opp etter oss *Dansemuligheter ute hvis fint vær (platting) Hva har jeg glemt å ta med??
Søta Skrevet 26. august 2005 #2 Skrevet 26. august 2005 Du vil gjerne ha med deg alt - forstår jeg rett da??? Med de krevene tror jeg du skal slite litt.. hvor mange gjester??? Hvor i landet bor du???? Tror om du skal kunne ta med deg alt av drikke må du finne en plass hvor det ikke er mat, at du må finne catering o.l selv. Dette forumet er iallefall en fin plass for å få tips om sted å være!
Gjest Revenka Skrevet 26. august 2005 #3 Skrevet 26. august 2005 Hehe.. ja jeg vil jo ha alt Fått tilbud fra et aktuelt hotell alt inklusiv og en kjempefin gård hvor vi må fixe alt selv. På gården skal de ha 25 000,- for bruk en dag, så kommer alt annet i tillegg. Da har vi jo ikke spart inn noe på å kjøpe drikke selv, for mellomlegget på drikke kjøpt privat og drikke på hotell er vel ikke på mer enn 25.000,-? I tillegg så må vi jo ha servitører selv, blir jo plutselig veldig mye. Vi skal ha festen i Asker/Bærum, så jeg tror det er flere alternativer tilgjengelig
Spirito Skrevet 26. august 2005 #4 Skrevet 26. august 2005 Jeg ville hatt pent servise, glass og bestikk som et krav. Har vært i bryllup med skikkelig veikro-stil over serviset, det var ikke noe pent selv om det ellers var nydelige borddekorasjoner ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå