Gå til innhold

regning på oppføring i katalog

Anbefalte innlegg

Gjest telleringe
Skrevet

Har fått ekstra regning på oppføring av ekstra navn i tlf.katalogen. før kom det på tlf.reg. en gang i året,men nå har telenor satt vekk jobben.

Prisen har steget også. Nå skal jeg betale 285,-

Om jeg heter randi olivia Hansen pettersen, så er det en linje.

Min mann "heter" Ola Hansen. Det er han som koster.

Så ba jeg om at de bare skrev Randi& Ola Hansen, nei det er også ekstraoppføring.

Så neste år blir det bare en av oss.

de fleste finner oss på nett uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Telefonkatalogen på nett oppdateres etter papirutgaven trodde jeg. Så om du sletter en av dere fra katalogen, så finnes det ikke på nettet heller???

Kan hende jeg tar feil nå... :sjenert:

Skrevet

Telefonkatalogen på nettet går vel også på registrerte eiere av nummeret, ikke bare telefonkatalogen.

Jeg har mobil, men har aldri betalt for å stå i telefonkatalogen, men jeg står på nettet for det. Men jeg vet ikke hvordan det er med landlinje.

Skrevet

Vi står begge på nett, med hver vår mobil og felles hustelefon. Betaler ikke noe for det.

Hvordan det ser ut i katalogen vet jeg ikke, for den går rett i papirinnsamlingen, dersom vi ikke trenger den til å legge noe i klem - som f.eks. blomster som skal tørkes ;)

Ikke betal for dette.

Skrevet
Vi står begge på nett, med hver vår mobil og felles hustelefon. Betaler ikke noe for det.

Hvordan det ser ut i katalogen vet jeg ikke, for den går rett i papirinnsamlingen, dersom vi ikke trenger den til å legge noe i klem - som f.eks. blomster som skal tørkes ;)

Ikke betal for dette.

ikke betale for det? regningen har jo komt,men skal s ifra til neste utgave.

betalte jo før også,men da direkte til telenor.

je vet jo om det,mern har bare glemt av det. irriterende å betale ekstra pga vi er to som bor her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...