Gå til innhold

Dere snertne workout damer på KG!!!!!!

Fikk du med deg poenget i innlegget?  

1. 1. Fikk du med deg poenget i innlegget?

• Selfølgelig Thea ;)
      4
    • Selvfølgelig Thea ;)
      4
    • Not at all!!!!
      6
    • Selvfølgelig Thea ;)
      9

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva i all verden har dere på dere når dere trener??? Linsi har drevet å terrorisert meg gaaaaanske lenge nå at vi skal visst bli spreke eller no, pfyshyt, good luck Lisni :blunke:

I dag gikk jeg til det skrittet at jeg kjøpte meg aerobic sko, noe som gikk ganske smertefritt. Resten av klærne derimot, gikk IKKE samme veien :-? I sprostbutikker er det jo så dårlig utvalg av treningsbukser for å bruke til slike situasjoner. Kunne like godt dratt på meg en vinterdress jo :o

Turen gikk så til en meget meget liiiite besøkt avdeling på H&M fra min side :roll: Toppene er jo i og for seg greie, men treningsbuksene eller taigtsene??? Raska med meg noen inn i prøverommet og dro de på og følte meg såååååå dummmmmm :o Men jeg tror ikke det var så mye på grunn av bukse/taitsene????, men heller fordi dette var noe heeeeelt anna enn det jeg som regel bruker.

Hemmm, dette ble et meget meget gjennkjennelig roter-meg-bare-bort-innlegg fra Thea :roll:

Hva har dere på dere under treningsøktene og hvor handler dere???

Takk for meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, Linsi er litt seg for å ha terrorisert, men det fører jo til noe godt da :D

Skal lure Thea med ut og trene i morgen!

Skrevet

Vide, tynne innetreningsbukser fra Adidas og singlet eller figur-t-skjorte i pustende materiale og en god sports-bh under.

Liker heller ikke jazz-bukser og tight topp, men med en vanlig t-skjorte så kan jeg ha jazz-bukser. Er litt nevrotisk fordi jeg ikke er så snerten...

Blir forsynt med kvalitets-treningstøy, og har oppdaget forskjellen på vanlige t-skjorter og tøy som er laget for å puste og transportere svette, er blitt et borskjemt luksusdyr på denne fronten. Men når jeg trener med vekter fx, svetter jeg ikke sååå mye som når jeg trener i sal, så da funker det.

Du har knekken den viktigste nøtten, dog - nemlig SKO.

Samma hva du har på deg ellers - men å riktig tilpasset sko til din kropp, vekt, størrelse og type og hyppighet på bruken, det er det viktigste du har!

Skrevet

Har enten på meg t-skjorte eller topp.. også har jeg på meg vanlig ganske vid og luftig treningsbukse som jeg har kjøpt på xxl i oslo, men kunne like gjerne fått det på en vanlig sportsbutikk...

Skrevet

Jeeg har på betterbodies bukse og en trang t-skjorte..:=)

Skrevet

Hepps Thea.

Hva var det med treningsklærne du ikke likte..?

Jeg har litt forskjellig treningstøy - jazzbukse, løpedress og vide overtrekksbukser. Bruker trange (så de sitter der de skal, og ikke overalt ellers) topper til, helst i "pustende materiale", og kanskje en genser eller jakke til å slenge på under opp-/nedvarming.

Handler i vanlige sportsbutikker, eller på LadySport.

Skrevet

Husk at det skal være behagelig og greit, tilpasset din kropp og lommebok.

Og en lekker topp har aldri fått en babe i god form alene...

Skrevet

Jeg har noen topper fra Röhnisch samt en treningsbukse derfra. Sånn svart som er vid i beina.. Skikkelig god ja..

-x

Skrevet
Og en lekker topp har aldri fått en babe i god form alene...

I wish :briller:

Skrevet

Hei Thea

Sort jazz-bukse er bra. Har prøvd mange varianter og farver, men sort er definitivt best, da svetten ikke vises! Pluss at den sitter på plass. Må ofte ligge på gulv med bena i været etc, og hvis buksa er for vid, så sklir den nedover og alle ser at sokkene du har på ikke er like!

Hvit T-skjorte over er også best, synes jeg. T-skjorte for å unngå show-off-effekt (usynlig høflighetskodeks), hvit av samme grunn som sort bukse. Svetten vises ikke. (evt sort T-skjorte da).

Pleier å kjøpe utstyret på sportsbutikker.

Egentlig spiller det liten rolle hvordan disse klærne ser ut. Bare du er bekvem og slipper å bruke halve treningsøkta på å dra i en altforkort topp etc. Blir ikke svett av det.

Lykke til med treninga.

Maiken

• 1 år senere...
Skrevet

Hei! Plukker fram igjen denne eldgamle tråden fordi jeg synes det er viktig å føle seg vel i treningstøyet sitt. Jeg lurte på om noen her inne har noen gode linker til steder på nettet hvor det går an å kjøpe stilig treningstøy?

Gjest Anonymous
Skrevet

Tja, kanskje noen av disse:

www.ellos.no

www.hm.com

www.betterbodies.no

www.budo-fitness.com

Skrevet

*jeg er bare her inne for å se på hvem som er snertne damer* :blunke:

Skrevet
*jeg er bare her inne for å se på hvem som er snertne damer* :blunke:

:ler: Samme her.

Er ikke sikker på om jeg er så spretten lenger men jeg kjøper mesteparten av treningskledene mine på HM. Bruker mest jazz-bukser og t-skjorte. Vurderer å kjøpe meg noe nytt, buksen min er liksom litt koks-grå og hullete.... Tenkte jeg skulle kjøpe noe på SATS treningsklærne der virker behagelige.

Gjest Ethereal
Skrevet

Klærne på SATS er av knallgod kvalitet, de ser aldri ut til å bli slitt uansett hvor mye jeg vasker dem og herper dem. Så er det sagt...

Ellers så liker jeg å trene i løpebukser, av den typen med glidelås nederst slik at jeg kan brette opp beina når det er varmt. I tillegg en trang t-skjorte og sports-bh under. Trange klær er faktisk bedre å trene i, da jeg ikke føler at jeg vasser i klær.

Gjest Seleena
Skrevet

Eg plar ha på meg danse-sneackers (Det er spesialsko, men dei liknar aerobicsko), ei vid tynn treningsbukse frå ellos eller H&M (eg likar dei billigaste best faktisk) i bomull eller jazzbukse som berre rekk ned til knena med ein svak sleng.

Form T-shorte som og er kjøpt i ellos eller på H&M.

Eg plar ikkje tenke på kva fargar det er , fordi når ein er på trening forventar folk at eg svettar...

Er du redd for å vise sokkane kan du kjøpe sokkar som går til ankelen. Dei er ganske gode! Men dei ville eg kjøpt på sportsforetning fordi dei må puste.

Skrevet

Thea, dette har jeg også lurt på også starter du en tråd om det. :briller:

Satt akkurat her å snakka om at jeg skulle hatt meg nye treningsklær.

Gjest Madame Sparkly, i i
Skrevet

Jeg pleier å ha på meg en trang jazzbukse fra nike, og en rosa treningstopp fra Adidas. Jeg synes det er absolutt best å ha trangt treningstøy, da slipper en å irritere seg over tøyet som dasker rundt kroppen. Sånn er ihvertfall jeg!

Og så bruker jeg aerobicsko fra Adidas, men nå må jeg skaffe meg nye snart - pedalene på spinningsyklene tar virkelig knekken på dempingen!

Skrevet

Det jeg synes er så rart med å begynne å gå å trene på senter er at man må jo anskaffe seg en hel j**la garderobe før en kan vise trynet sitt der. Hvert fall hvis en ikke har lyst å bli uglesett. En annen ting jeg lurer på er hvorfor jenter helst bør sminke seg før de går på trening? Det virker på meg som om det er en uskreven regel her hvor jeg bor. En skal jo bare svette likevel. :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...