GrønnNellik68 Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 (endret) mulig jeg tolker det helt feil men her ser det ut som langt flere har dødd av pfizer vaksinen? Noen har regnet ut at like mange vil dø av vaksine bivirkninger som folk med covid-19. hvis det stemmer da er jeg målløs. Må presisere at det mistenkes ikke bevist. Ellers blir jeg halshogd 2 ganger her😂 Endret 22. mars 2021 av Bente1234 glemte noe
Nikitaspin Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 At eldre pleietrengende dør er jo ikke noe nytt... 1
GrønnNellik68 Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2021 Nikitaspin skrev (1 minutt siden): At eldre pleietrengende dør er jo ikke noe nytt... det er meldt mest bivirkninger blant den yngre garde da ser enn jo her.
velociraptor Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 (endret) Det er jo flere dødsfall etter pfizer fordi den ble gitt til typ 98-åringene med terminal kreft. Pleiepasienter dør ganske ofte. Ca 400 i uka til vanlig. Når man da massevaksinerer dem, vil jo fortsatt en del dø etter vaksinen. Det trenger ikke å bety at de døde av vaksinen. Det KAN bety at de ikke tålte bivirkningene, og det ble vel også endret litt på så de som lå mest på dødens ra d fra før ikke lenger ble vaksinerte. AZ vaksinen derimot er i hovedsak gitt tim unge og friske. Det er selvsagt mye mer alvorlig med dødsfall der. Ang andre bivirkninger er det jo kjent at alle corona-vaksinene gir mye sterkere bivirkninger enn andre vaksiner jeg har vært borti. Forholdsvis vanlig at folk blir så dårlige at de må være hjemme fra jobb, det har jeg seriøst aldri hørt om med andre vaksiner. Når det er sagt er det ikke farlig å ha frostrier, være utmattet og ha sterk hodepine i et par-tre dager. Endret 22. mars 2021 av velociraptor 1
Anbefalte innlegg