AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg har vært alvorlig syk i en periode over flere år. Kroppen er nedbrutt og svak, og jeg blir fort sliten. Nå som jeg er på bedringens vei ønsker jeg så gjerne å komme i litt bedre form, både styrke muskulaturen i kroppen og for å få mer energi. Men jeg har absolutt ingen greie på trening, og har heller ikke mulighet til å bruke treningssenter. Har tilgang på manualer, benkpress, trimsykkel og boksesekk. Jogging er ikke aktuelt foreløpig, men jeg kan gå turer. Er det noen som kan hjelpe meg med å lage et program for tiden fremover slik at jeg kan få best mulig utbytte av trening? Tenker da på hvor ofte og hvilke øvelser for forskjellige muskelgrupper. Disse årene med sykdom har gjort at jeg har lagt på meg mer enn jeg liker. Jeg er 177 høy og veier 81 kg. Jeg har kraftig benbygning, slik at jeg har vært mest fornøyd når jeg har vært godt trent og veid ca 72 - 75 kg. Veier jeg under det så stikket mye av bena frem og det er ikke fint. Hadde satt utrolig stor pris på innspill her, slik at jeg kan lykkes best mulig i veien til en bedre form Anonymkode: 1b414...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Del Skrevet 22. mars 2021 Ingen som kan hjelpe meg? Anonymkode: 1b414...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg har en app som heter 30 days workout. (Kvinne o svart med rosa bakgrunn) Den er veldig fin og har korte økter på 3-15 min. Du kan velge flere programmer om du vil trene mer på en gang. Kjenner igjen flere av øvelsene både fra treningssenteret og fysioterapi, så det er fornuftige øvelser. Har noen helseproblemer selv og syntes det er en bra app som gir riktige øvelser uten å være for krevende. Anonymkode: a8211...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #4 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har en app som heter 30 days workout. (Kvinne o svart med rosa bakgrunn) Den er veldig fin og har korte økter på 3-15 min. Du kan velge flere programmer om du vil trene mer på en gang. Kjenner igjen flere av øvelsene både fra treningssenteret og fysioterapi, så det er fornuftige øvelser. Har noen helseproblemer selv og syntes det er en bra app som gir riktige øvelser uten å være for krevende. Anonymkode: a8211...784 Tusen takk for svar, den skal jeg sjekke ut 🙂 Anonymkode: 1b414...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #5 Del Skrevet 22. mars 2021 Be om henvisning til fysioterapeut for opptrening? Det gjorde jeg, syntes det var veldig nyttig. Spesielt siden jeg var så svak og tålte lite. Hjalp veldig med en fysio som var vant til slikt, og var kreativ med å finne øvelser som var mulige til tross for mine begrensinger. Anonymkode: 3cb4c...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå