Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Våknet med sår hals i dag, jobber i barnehagen. Formen er grei. Kan jeg gå på jobb? Klarer ikke å finne ny info om dette. Takk

Anonymkode: 023da...8e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså.. har folk FREMDELES ikke fått med seg at man skal holde seg hjemme når man ikke er 100% frisk?!

Anonymkode: 0d3a9...bc9

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Sår hals er et typisk symptom på korona, bli hjemme også tester du deg. 

Anonymkode: 1a120...e1f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tipper du finner info hos regjeringen.no, din respektive kommunes nettsider og skriv fra arbeidsgiver. Evt kjapt google søk

Anonymkode: 50357...967

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Selvfølgelig drar du ikke på jobb, bestill time til testing.

Gjest Rocka69
Skrevet

Ikke dra på jobb, sett deg i karantene - bestill time til testing - og avvent resultat av testing

AnonymBruker
Skrevet

Er det et reelt spørsmål? Selvsagt går du ikke på jobb. Den infoen er jo klokkeklar overalt!

Anonymkode: d654a...f9b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du ringer sjefen din, som bestiller test. Til testen er negativ er du i karantene

Anonymkode: 6144c...785

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Våknet med sår hals i dag, jobber i barnehagen. Formen er grei. Kan jeg gå på jobb? Klarer ikke å finne ny info om dette. Takk

Anonymkode: 023da...8e4

nei. Du skal teste deg og holde deg hjemme til du er symptomfri selv om tesyen er negativ

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan man selvfølgelig i praksis, men nå tenker jeg at vi som nasjon har en felles interesser av å bli kvitt pandemien rimelig snarlig. Var det svar nok?

Anonymkode: ffaad...c3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde klikket om noen av de ansatte i vår bhg kom på jobb med symptomer. Ufattelog at man ikke har lært enda..

Anonymkode: 3c598...75a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...