AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Ting som at menn er dårlige til å rydde hjemme, egoistiske i senga eller roter baserer seg på stereotypier. Tenk om man snakket sånn om kvinner. Anonymkode: ac7e1...681 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 Menn gjør jo det. Har du vært på internett før? Anonymkode: bceba...7a8 10
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 Føler ikke at dette er noe kvinner i forhold bare finner på sånn uten videre. Mange menn legger alt ansvar i hjemmet på dama og er rett og slett egoistiske i senga. Har møtt én mann som ikke var egoistisk i senga. Man er to og samarbeider. Gjelder både sex, rydding og barnepass. Anonymkode: 202ad...940 4
Milky Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 Har du fulgt med i det hele tatt siden mennesker ble til eller? Er kvinner som har blitt behandlet dårlig så og si hele tiden 6
Gjest Smeltemann Skrevet 22. mars 2021 #5 Skrevet 22. mars 2021 Det er vel værst her på KG, hvor en kan gjemme seg bak et nick name eller være anonym. Det er 90% tull som blir servert.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #6 Skrevet 22. mars 2021 Smeltemann skrev (14 timer siden): Det er vel værst her på KG, hvor en kan gjemme seg bak et nick name eller være anonym. Det er 90% tull som blir servert. I hvilket som helt forum florerer det av kvinnehat, forskjellen er bare at her inne er det flest kvinner. Anonymkode: 4f025...d88 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #7 Skrevet 22. mars 2021 Her er realiteten ihvertfall i Norge det er helt greit å mobbe folk uansett hvilket kjønn, helt greit å trykke ned de som sliter, helt greit å psykisk trakkasere folk til det punktet de går i skauen og skyter seg selv. Når det gjelder Menn så tørr ikke de søke hjelp for psykiske lidelser mange går å bærer på ting til det punktet de ikke klarer noe mer og med tanke på hvordan mange av dem blir møtt av psykriatien så er jeg ikke overrasket at menn er overrepresentert i selvmordsstatistikken. Anonymkode: 79fa6...bbd 2
Gjest TheCatLady Skrevet 22. mars 2021 #8 Skrevet 22. mars 2021 (endret) Det stemmer i mange tilfeller og jeg ser ikke helt hva som er nedsettende med akkurat de tingene du ramser opp der. Enkelte ting jeg leser er helt klart nedsettende, men det går på at for eksempel alle menn er dyr eller andre stygge ting. Det at mange menn er rotete eller egoistiske i senga kan man ikke si at er nedsettende, men det kommer nok an på hvordan man skriver det. Det å fremstille alle menn som håpløse og ramse opp diverse kan være nedsettende, men det er ikke nedsettende om jeg skriver at jeg vet om mange menn som er veldig rotete og ikke gidder å rydde. Endret 22. mars 2021 av TheCatLady
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå