Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem vet, kanskje det dukker opp noen extensions vi ikke visste vi hadde bruk for. Mine er:

Adblock plus (som adblock, men kan også whiteliste)

All-in-one gestures (blant annet mouse gestures)

Linkification (Gjør alle url til linker, uansett html-kode. Fint i forum som VGD).

Tabbrowser Extensions (kan gjøre det meste med tabene)

Anidisable (disabler gif-animasjoner. Veldig fint i dette forumet).

User Agent Switcher (bytte identitet til Opera eller Explorer)

Gmail Notifier (sier seg selv)

Slashy (gjør at man kan se bilder, selv om slashene er feil)

CuteMenus (trengs egentlig ikke, tror jeg skal fjerne. )

BBCode (høyreklikk og du får bbcode, også i hurtigsvar her på forumet).

Det var det :).

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet (endret)

Har ikke peiling! Bruker Firefox, men vet ikke engang hva extensions er. Hvis du forklarer det, kan jeg fortelle hvilke jeg bruker :sjenert:

Endret av Embla s
Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg har den som gjør at når jeg åpner browseren, åpnes den automatisk på den siden jeg var på sist. Slipper altså å gå innom startsiden.

Og så har jeg en som tillater å åpne sider i IE fra Firefox.

Skrevet
Har ikke peiling! Bruker Firefox, men vet ikke engang hva extensions er. Hvis du forklarer det, kan jeg fortelle hvilke jeg bruker  :sjenert:

Gå på tools - extensions - get more extensions (link nede til høyre). Jeg synes http://www.extensionsmirror.nl egentlig er en raskere og bedre side (flere extensions).

Extensions er moduler du kan legge til Firefox for å få mer funksjonalitet. F.eks reklameblokker eller mouse gestures.

Skrevet

All-in-one gestures

Gmail Notifier

Web Developer

BloggerBar

CountdownClock

Skrevet

Det jeg har som ennå ikke er nevnt er Resize seachbox, som gjør det mulig å få søkefeltet øverst til høyre bittelitt mindre.

Forøvrig vil jeg når jeg først har sjansen, gi utrykk for min store kjærlighet for Adblock :hjerte:

Gjest Embla s
Skrevet
Gå på tools - extensions - get more extensions (link nede til høyre). Jeg synes http://www.extensionsmirror.nl egentlig er en raskere og bedre side (flere extensions).

Extensions er moduler du kan legge til Firefox for å få mer funksjonalitet. F.eks reklameblokker eller mouse gestures.

Tusen takk :)

:sjekke ut extensions:

Skrevet

Adblock

All-in-one-gestures

Habari Xenu (RSS-leser)

StumbleUpon

CustomizeGoogle (fikser litt på google-søk)

TabMix (Ordne med tab'ene dine)

Skrevet

Har Webdeveloper og adblock

Gjest Gjest_sushigirl_*
Skrevet

Jeg har Adblock, ForecastFox, MouseGestures, Popups Must Die. :)

Gjest Trådstarter_
Skrevet

Da byttet jeg ut tabbrowser extensions med tab mix plus. Det gjore FF mye raskere, tror det var noe alvorlig feil med tabbrowser extensions gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...