AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Jeg er veldig forelsket i en fyr som jeg ser på som verdens fineste. Han tenner meg veldig, er veldig kjekk og det har skjedd noen ting som gjør at jeg tenker at han har gjensidige følelser. Hadde han fridd ville jeg sagt ja. Det har jeg visst i mange år. Han er ikke gift. Han ringte, og jeg klarte å si noe fryktelig teit og dumt, i stedet for å si at jeg ville ha han. Har bedt om unnskyldning til han, venter på respons. Det er flere detaljer, men jeg vil ikke dele noe mer her. Er veldig lei meg for det som glapp utav meg, og tar gjerne imot innspill til hva jeg kan si/gjøre når/om han responderer. Anonymkode: 8ea1f...9fb 2
mjaus Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 Hvordan kan vi hjelpe deg, når vi ikke vet hva du glapp ut av deg? 42
Blueberrymuffin Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 Umulig å gi noe som helst innspill, når du ikke engang kan si hva du sa. Hva ønsker du ut av denne tråden? Fordi dette blir helt meningsløst uten å vite hva du sa. 16
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 Skjønner den.... Men redd for å røpe for mye. Sa rett og slett en annen, for jeg ble så stressa og perpleks. Har sagt veldig seriøst unnskyld og bedt om tilgivelse +++, men ikke fått noe konkret respons. Anonymkode: 8ea1f...9fb
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #5 Skrevet 22. mars 2021 Ts du virker meget forvirret. Alt bra? 😁 Anonymkode: 74f6a...c21 10
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #6 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skjønner den.... Men redd for å røpe for mye. Sa rett og slett en annen, for jeg ble så stressa og perpleks. Har sagt veldig seriøst unnskyld og bedt om tilgivelse +++, men ikke fått noe konkret respons. Anonymkode: 8ea1f...9fb Huff... du kan forklare hvorfor du sa det. At du er så forelsket at du sa feil. Anonymkode: 4ec96...c7e 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #7 Skrevet 22. mars 2021 Jeg er ikke meget forvirret. Dette har skjedd, jeg har bedt om unnskyldning til han og venter på respons. Jeg er veldig lei meg og flau over meg selv her. Jeg er ikke forvirret. Jeg er lei meg for det som har skjedd. Anonymkode: 8ea1f...9fb
solmåneogstjerner Skrevet 22. mars 2021 #8 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Skjønner den.... Men redd for å røpe for mye. Sa rett og slett en annen, for jeg ble så stressa og perpleks. Har sagt veldig seriøst unnskyld og bedt om tilgivelse +++, men ikke fått noe konkret respons. Anonymkode: 8ea1f...9fb Mulig jeg misforstår, men sa du en annens navn til ham? 8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #9 Skrevet 22. mars 2021 Ja. Og jeg aner ikke hvor det kom fra. Ingen unnskyldning for å gjøre noe så teit, men det skjedde på sekunder. Som sagt har han selvfølgelig fått en unnskyldning av meg. Jeg er kjempeflau og lei meg, har vært helt nede. Men jeg tror nok jeg får en respons på denne unnskyldningen. Det hører mer til som jeg ikke vil og kan si. Spørsmålet er jo bare hvordan jeg unngår å gjøre noe mer teit når han svarer på unnskyldningen min. Det tror jeg han gjør, ettersom han kjenner meg og hele historien. Anonymkode: 8ea1f...9fb
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #10 Skrevet 22. mars 2021 Hvorfor var det så gale? Teit om han blir sur for det Anonymkode: 917c6...ca6
Hannah80 Skrevet 22. mars 2021 #11 Skrevet 22. mars 2021 Sa du feil navn? Det betyr da ingenting. Det har skjedd meg mange ganger😄 6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #12 Skrevet 22. mars 2021 Takk! Da klarer jeg å få ro på det og tenker at jeg kan heller glede meg til respons. Anonymkode: 8ea1f...9fb
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #13 Skrevet 22. mars 2021 Altså når man snakker med noen så skjer det jo at man kan si feil navn. Man har jo kjent andre før, eller har hatt mye kontakt med det motsatte kjønn før og er lett å si feil navn. Om han blir sur er han veldig teit. Jeg har selv sagt feil navn til han jeg er med i starten av forholdet!! Og nå når jeg snakker med andre folk og skal liksom si til min søster/venninne/venn "Du Oskar (fake navn som eksempel), kan du ...oi jeg mente Paul..." Jeg sier til og med min kjærestes navn når jeg skal henvende meg til min søster med hennes navn! Bruker du et navn ofte sitter det på tungespissen. Anonymkode: 278b5...828 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #14 Skrevet 22. mars 2021 Haha, det har jeg gjort mange ganger. Hvis han blir sur for det er han sprø. Anonymkode: 453e8...dd7 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #15 Skrevet 22. mars 2021 Jeg hadde en gift elsker en gang,som stadig sa konas navn i senga 😆 Gammel vane er vond å vende 🙃 Anonymkode: a7671...bcc
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #16 Skrevet 22. mars 2021 Mannen min sa eksens navn feil til meg et par ganger, men det var ikke noe farlig. Gjort det selv og 🤷 det er når det går ei kule varmt at sånt kan skje. Ikke slå deg selv ned, du har jo beklaget. Hva mer kan du gjøre? Man får liksom ikke gjort det om heller.. Det går nok helt fint! Hvis ikke er han vel ikke så veldig mye å spare på? At man sier noe feil, uansett hvem man sa, er og blir en bagatell. Hvis du derimot sa noe STYGT til han, så skjønner jeg mer. Jeg hadde en tendens til å si eksen sitt navn når jeg ble sint/stresset. ( Mulig innarbeidet ) hehe.. gikk så bra så! Anonymkode: 6867c...400 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #17 Skrevet 22. mars 2021 Sånn skjer. Om han ikke tilgir det, så er han veldig nærtagende. Jeg sa feil navn til kjæresten min noen ganger i begynnelsen av forholdet. Kalte han for min x sitt navn. Men gammel vane er vond og vende, og med tanke på at jeg var i et annet forhold i 10 år, så er det fort gjort å plumpe ut med noe annet. " Kan du sette på oppvaskmaskinen, Per? Oi, nei, jeg mente Pål" feks. Vi har bare ledd av det. Det ordner seg nok skal du se. Anonymkode: 5c8ff...365 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #18 Skrevet 22. mars 2021 Sånt skjer med de fleste, Ts. Særlig kan man blande kjærestens navn med en eksens navn eller barnas navn med hverandre, fordi de befinner seg i samme kategori i hjernen, så å si. Jeg opplevde å ligge i armkroken til min kjæreste da hun sa : "Jeg er så utrolig glad i deg, Hanne". Hanne var altså eksen hennes. Vi lo av det begge to, selv om jeg kjente et ørlite stikk, så visste jeg så klart at det faktisk var meg hun mente. Sånne fadeser kan alle komme med. Anonymkode: c9d4b...b36 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #19 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja. Og jeg aner ikke hvor det kom fra. Ingen unnskyldning for å gjøre noe så teit, men det skjedde på sekunder. Som sagt har han selvfølgelig fått en unnskyldning av meg. Jeg er kjempeflau og lei meg, har vært helt nede. Men jeg tror nok jeg får en respons på denne unnskyldningen. Det hører mer til som jeg ikke vil og kan si. Spørsmålet er jo bare hvordan jeg unngår å gjøre noe mer teit når han svarer på unnskyldningen min. Det tror jeg han gjør, ettersom han kjenner meg og hele historien. Anonymkode: 8ea1f...9fb Sånt skjer! Veldig lett å glippe sånt om man tenker på noe samtidig, eller har sagt et annen sitt navn veldig ofte. Hvis han ikke godtar unnskyldningen din er det han som er kjip. Tror du bare er så bekymret fordi du er forelsket og redd for å miste han. Anonymkode: fc201...46a
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #20 Skrevet 22. mars 2021 Dette virker litt rart. Hvorfor poengterer du at han ikke er gift? Og dere har holdt på i flere år men er ikke kjærester? (en normal kjæreste over flere år ville aldri ha blitt så sur på grunn av en liten navnefeil..) Virker som om denne fyren har en type makt over deg. Hvorfor skal du ligge langflat og trygle om respons hvis det å si feil navn er det eneste du har gjort galt? 🤔 Anonymkode: 0de1f...398 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå