AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #21 Skrevet 22. mars 2021 En god og en dårlig erfaring. Første gang gikk det knirkefritt. Andre gang rotet de noe fælt. Sporing sa at pakken hadde blitt levert på "nærmeste postkontor" dvs hente i stavanger når personen bodde i Sandnes. Personen som skulle motta pakken hadde fått hentemelding om at pakken hadde blitt levert. Men det lå ingen pakke der. Et døgn senere dukket den plutselig opp foran døra. Kundeservice svarte heller ikke på mine forespørsler, og den dag i dag har jeg heller ikke mottatt noe svar (et par med siden). Bruker de ikke igjen! Anonymkode: c6522...7e7
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #22 Skrevet 22. mars 2021 Litt varierende. Stort sett fungerer det helt topp, men har hatt problemer både med henting og levering et par ganger. Men pakkene har alltid dukket opp til sist. Anonymkode: e8076...c8c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #23 Skrevet 22. mars 2021 Stort sett fornøyd. Har én dårlig opplevelse med dem, hvor pakken først var ansett som bortebetter 1 mnd, men så dukket den plutselig opp hos PostNord over 2 mnd etter den ble sendt 🙈 Synes ellers de bruker litt lang tid, men utenom det har det alltid gått fint. Anonymkode: 7ca5f...f12
GammelKaktus Skrevet 22. mars 2021 #24 Skrevet 22. mars 2021 Jeg er kjempefornøyd jeg, har solgt en del på Finn og aldri hatt problemer. Har fått fra butikker og slikt, heller ikke hatt noen problemer den veien. De låser seg inn og legger den på matta.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #25 Skrevet 22. mars 2021 Ikke hatt problemer med levering, men leveringstid. Fra jeg sender en pakke fra tomsø til den kommer frem til uansett destinasjon i sørnorge har det vanligvis tatt tre uker, av og til opp til fire. Nå gir jeg beskjed når noen prøver å kjøpe noe brukt av meg på finn at jeg kan sende med helthjem men hvis de vil ha det kjapt levert må de bruke posten. Anonymkode: 1aa5d...9cf 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #26 Skrevet 22. mars 2021 Bruker helthjem masse! Opplevd én gang at en pakke jeg skulle sende, ble borte. Anonymkode: 9d28c...23f
Sola de Skrevet 22. mars 2021 #27 Skrevet 22. mars 2021 Til tross for utallige henvendelser klarer de aldri å levere noe som helst til meg på rett dør, så unngår derfor å bruke bedrifter som benytter seg av "helt hjem".
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #28 Skrevet 22. mars 2021 Har solgt over 20 bøker og kjøpt 2 på Bookis, sendt/mottatt med Helt Hjem, aldri opplevd problemer. Bøkene har blitt hentet og levert i min postkasse i løpet av natten Anonymkode: e8879...60d
WalkWithMe_ Skrevet 22. mars 2021 #29 Skrevet 22. mars 2021 Jeg har vært fornøyd, men de siste 3-4 ukene har det vært rot. Pakken ble hentet hos avsender 16.mars, men lite eller ingenting er registrert inne på springen. Kommer ikke til å kjøpe noe på en stund på finn, gidder ikke at ting forsvinner
Gjest Trynefaktor Skrevet 22. mars 2021 #30 Skrevet 22. mars 2021 Jeg er veldig fornøyd med Helt Hjem og Post Nord, og veldig misfornøyd med Bring. De to første leverer kjapt, aldri noe tull. Bring bruker lang tid, prøver å unngå dem.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #31 Skrevet 22. mars 2021 Det heter Helt Hjem, men pakken må hentes på butikken. Har ikke noen vanskelig adresse, ligger i et helt vanlig boligstrøk 5 minutter unna butikken. FInnes ikke noen unnskyldning, egentlig. Anonymkode: 889fd...e60
Sydenkupp Skrevet 22. mars 2021 #32 Skrevet 22. mars 2021 Slaskepott skrev (21 timer siden): Bruker Helt hjem mye, både som sender og mottaker. Har aldri opplevd noen problemer, og synes det er supert å sende og motta rett i postkassa. Samme her. Kan av og til ta litt tid å motta, men prøver å ta høyde for det.
Gjest _Crocs_ Skrevet 22. mars 2021 #33 Skrevet 22. mars 2021 Ikke fornøyd i det hele tatt. Bor sentrumsnært, men de har ikke dekning på adressen min, og de klarer ikke levere til nærmeste post-i-butikk en gang slik at jeg må gå nærmere 2 km for å hente pakken. Bring, Postnord eller Posten leverer i det minste til nærmeste butikk, som er rett over gaten. Så jeg unngår alt med HeltHjem å gjøre etter at de byttet utleveringssted.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #34 Skrevet 23. mars 2021 911 skrev (På 22.3.2021 den 7.27): Så lenge det er Posten Norge som leverer har det aldri vært noen problemer. Pakkene blir levert i postkassen eller henger utenfor godt og sikkert pakket i plast. Noe helt annet blir det om Bring skal levere. Både privat og i firma har vi bare hatt problemer. Vi får aldri noen beskjed, og pakken blir lagt inn på post-i-butikk uten annen beskjed. Der blir den liggende til hentefristen er ute og pakken blir returnert. I loggen (som vi ikke har tilgang til) står det "Forsøkt levert og lagt inn på postkontoret". Bedriftsdelen av Posten er dritdårlig. Unngår de som pesten. Men nå er det Helthjem vi diskuterer, ikke Posten eller Bring. 😅 Anonymkode: 3631a...0d0 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #35 Skrevet 23. mars 2021 Bare rot med helthjem. Av ca 30 ganger har de kun to ganger klart å levere på trappa mi - på tross av at jeg har egen inngang og bor sentralt i en relativt stor by sør i Norge. Og på tross av at kundeservice sier at NÅ har de får lagt adressen min inn i systemene sine. Dermed leveres det i butikk eller pick-up point og kan ta EVIGHETER. Har opplevd at det har tatt opptil tre uker å få levert. Tommel ned fra meg. Elin Anonymkode: d38c8...fa0
911 Skrevet 23. mars 2021 #36 Skrevet 23. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Men nå er det Helthjem vi diskuterer, ikke Posten eller Bring. 😅 Anonymkode: 3631a...0d0 Beklager 🙄. Trodde dette var post/pakker som blir distribuert av Posten, Bring eller PostNord. Jeg bor litt grisgrendt og har aldri sett noen "Helthjem" leverandører. Mange som skal levere pakker bruker etablerte distributører, f.eks. UPS som bruker Bring, i alle fall her. Men takk for korreksjonen 🤪 Edit. Da har jeg fått oppklart misforståelsen. Helt Hjem bruker avisbudene for å levere pakkene. De gangene vi har fått pakker via dem har dette gått helt smertefritt og raskt, og pakkene har vært i postkassen tidlig om morgenen 👍 Endret 23. mars 2021 av 911
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #37 Skrevet 23. mars 2021 Tror bare jeg har brukt dem én gang. Det førte til hodepine - men ikke deres skyld. 😅 Fikk melding om at pakken ville bli levert sist natt, og det var ikke de beste værforholdene, så jeg slet rett og slett med å få sove, bare så for meg hvor langt vindrossene kunne frakte pakken dersom jeg måtte på leting. kl 6.55 (et par timer før jeg normalt står opp) kledde jeg meg godt og gikk ut for å finne pakken i postkassa, den passet akkurat oppi, måtte nesten lirke litt for å få den opp. Flaks at borettslaget nylig har oppgradert alle postkasser med en mer romslig utgave. Så nå sitter jeg her med hodepine grunnet lite søvn, og en pakke som kom frem i god behold, så... Jeg kan ikke klage! Neste gang bruker jeg nok likevel Posten eller PostNord, med utlevering på hentested, i alle fall dersom jeg er usikker på størrelsen på pakken. Anonymkode: 684ac...5d2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #38 Skrevet 23. mars 2021 Synes det tar lengre og lengre tid å få en pakke levert😒 tok to-tre, maks fire virkedager før. Nå så går det gjerne minst fem-seks, opptil syv virkedager.. Anonymkode: f70d5...40d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #39 Skrevet 23. mars 2021 Aldri hatt problemer, men jeg bor i Oslo og type 10 min å gå fra et Helt Hjem lager/utleveringssted(?), så jeg våkner opp kl 07 med en pakke som alltid ligger rett utenfor døra et par dager etter jeg har bestilt noe. Aldri hatt noe problemer Anonymkode: e7f7a...32d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #40 Skrevet 23. mars 2021 Ikke hatt problemer bortsett fra at det går treigt noen ganger. Synes posten er raskere, men muligheten til å få levert på døra veier kraftig opp for min del da de nærmeste hentestedene for Posten der jeg bor er butikker jeg ellers ikke bruker. Anonymkode: 0fd00...4bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå