Gå til innhold

Hvor fornøyd er dere med tjenesten Helt Hjem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si meg overrasket over hvor dårlig denne tjenesten har blitt! En pakke som de ikke fant etter 2 forsøk: Jeg ringte inn og avbestilte tjenesten. Fikk e post hvor de hadde mottatt avbestillingen min. Like etter var pakken borte. Fikk lite eller ingen informasjon. Det viste seg at de hentet og fant pakken likevel. I over 1 døgn trodde jeg at pakken var på avveie. De finner altså ikke pakkene før man avbestiller tjenesten? Hva er dette for no?

Anonymkode: 20c42...616

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tok du ikke pakken inn da du avbestilte??

Anonymkode: b7c4c...71b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det var en periode det virket som budet her dreit i å i det hele tatt forsøke å levere pakkene. Satt navn på døra mi og allting (og det er ikke akkurat mange dører) men fikk likevel meldinger gang på gang om at de ikke fant frem, så sendte klage. De siste mnd har jeg dog alltid fått pakkene, så må være et nytt bud.

Anonymkode: afcae...92b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt noen problemer. Bruker de både til kjøp og salg flere ganger i måneden. 

Anonymkode: a8f58...61a

• Liker 2
Skrevet

Bruker Helt hjem mye, både som sender og mottaker. Har aldri opplevd noen problemer, og synes det er supert å sende og motta rett i postkassa.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har bare gode erfaringer med helt hjem :)

Anonymkode: b8c0a...99e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Svada. Kommer aldri hjem, men må hentes på postkontoret.

Anonymkode: 8fc07...5e0

• Liker 3
Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg må si meg overrasket over hvor dårlig denne tjenesten har blitt! En pakke som de ikke fant etter 2 forsøk: Jeg ringte inn og avbestilte tjenesten. Fikk e post hvor de hadde mottatt avbestillingen min. Like etter var pakken borte. Fikk lite eller ingen informasjon. Det viste seg at de hentet og fant pakken likevel. I over 1 døgn trodde jeg at pakken var på avveie. De finner altså ikke pakkene før man avbestiller tjenesten? Hva er dette for no?

Anonymkode: 20c42...616

Endret av Lovelymother
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt problemer og opplever tjenesten som rask og effektiv. Har nok med hvor du bor. Om adressen din er en ‘Helthjem-vennlig adresse. Lett å finne frem og med gode postbud i ditt distrikt.

Anonymkode: 1c19c...01c

AnonymBruker
Skrevet

Siden HeltHjem bare server deler av landet har jeg aldri fått prøvd. 

Anonymkode: 1fa01...9fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer aldri hjem og får aldri pakken. De roter bare bort og tar aldri ansvar. 

Jeg bor i enebolig sentralt i Oslo, med stor innkjørsel, så budbilen kunne kjørt helt opp til døren. Posten har jeg aldri hatt problemer med. 

Jeg unngår firmaer som bruker Helthjem. 

Anonymkode: 64d45...c2e

Skrevet

Har aldri hatt noen problemer, alltid fått pakkene i tide og opp i postkassa(ikke hengt utenpå eller lagt opp på selve kassa som jeg har lest noen har opplevd🙄)  så bare gode ord herfra!😌 Har faktisk ikke måtte merke postkassa heller, men det skal sies at navnet står tydelig på postkassa fra før av og det er ikke mange postkasser på stativet..😋

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt de en del og har nesten kun gode erfaringer, utenom en gang da mannen min fikk melding om at pakken var levert, men vi fant ingen pakke. Tok noen dager så dukket den opp.

Anonymkode: 92e48...336

AnonymBruker
Skrevet

Har levert på hentested og ikke hjemme. Bor på helthjemvennlig adresse i Oslo. 

Aldri rotet bort noe. 

Anonymkode: 069d0...aec

AnonymBruker
Skrevet

90% fornøyd 

Anonymkode: 4959b...f86

Skrevet

Så lenge det er Posten Norge som leverer har det aldri vært noen problemer. Pakkene blir levert i postkassen eller henger utenfor godt og sikkert pakket i plast.
Noe helt annet blir det om Bring skal levere. Både privat og i firma har vi bare hatt problemer. Vi får aldri noen beskjed, og pakken blir lagt inn på post-i-butikk uten annen beskjed. Der blir den liggende til hentefristen er ute og pakken blir returnert. I loggen (som vi ikke har tilgang til) står det "Forsøkt levert og lagt inn på postkontoret". Bedriftsdelen av Posten er dritdårlig. Unngår de som pesten.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt problemer med tjenesten, og bruker helst nettbutikker som tilbyr levering med dem.

De leverer 6 dager i uka, i motsetning til posten som leverer 2-3 dager, og er mye kjappere.

Anonymkode: ad91d...9aa

AnonymBruker
Skrevet

Har sendt og fått mye pakker med dem, og også fått noen pakker fra bedrifter som bruker dem. Aldri noe problem! Eneste er at de henger jo pakkene på postkassen om de er for store til å passe oppi, så et par ganger har jeg måtte ringt noen for å ta inn pakkene for meg, så de ikke skal henge så synlig på postkassa liksom. Men det har jeg sett posten også gjøre. 

Anonymkode: ab6ae...feb

AnonymBruker
Skrevet

Har sendt og mottatt mye med Helt hjem, og det har gått knirkefritt de fleste gangene. Men den siste pakken jeg fikk tilsendt forsvant. Den ble hentet hos avsender, også skjedde det ikke mer på sporingen. De brukte en uke på å svare da jeg kontaktet dem, og da fikk jeg beskjed om å ta kontakt igjen hvis den ikke hadde kommet 4 uker etter den ble sendt. Det gjorde jeg, og nå har det gått en uke etter det igjen, og jeg har ikke hørt noe.

Så min erfaring er at det funker veldig bra når det funker (dvs i de aller fleste tilfeller) og veldig dårlig når det blir problemer.

Anonymkode: 085b6...edc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var ikke hjemme en gang da de kom, trodde egentlig ikke det var så viktig om jeg var der eller ikke. Men istedenfor for å legge den i postkassa eller fremfor døren(svært liten sjanse for at noen ser den og tar den), så leverte de den tilbake på lageret?? Og til tross for hvor mange ganger jeg ringte, så fikk jeg aldri pakken tilbake. Endte med penger tilbake da. Ga de en sjanse til og passet på å være hjemme da de kom. Da ringte de på døra og ga meg pakken. Veldig fint(men litt veeeel tidlig). 

Anonymkode: 34910...56e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...