Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spurte en fyr jeg har ligget med en stund om hva vi egentlig holder på med. Vi har hengt sammen utenom sex. Jeg føler at det er noe mer enn bare sex. Jeg liker fyren og vil bli bedre kjent med han. Derfor spurte jeg han om hva han er ute etter.

Han svarte at han i utgangspunktet ikke er ute etter noe forhold fordi han har ting han vil gjøre karrieremessig. Men så kom den: Han sa han digger å henge med meg, jeg er hans type jente og bil bli bedre kjent med meg. 

Jeg sa jeg ikke er ute etter å investere noe mer følelsesmessig hvis han bare er ute etter å ha det gøy. Jeg var klar og tydelig på hva jeg ønsker og ikke ønsker, og han sa det er opp til meg hva jeg vil. Så vi ble enig om å fortsette og bli bedre kjent og ta det derfra. 

Nå sitter jeg igjen som ett eneste stort spørsmålstegn. 

Anonymkode: 6e14d...b78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg også

Hva er spørsmålet ditt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Erfaringsmessig tenker jeg at du er heldig om du lander ham. Høres ikke ut som om han er særlig interessert i noe mer. Han nyter situasjonen slik den er nå, og vet hva kan skal si for å kunne holde deg varm, uten å direkte lyve. 

Anonymkode: 80b64...8b0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Først prøvde han å si at han kun vil pule. Du sier du ikke vil kun dette. Han blir redd han mister sex. Han skifter derfor mening til det du vil høre så han sikrer seg sex 👍🏻

Anonymkode: a8746...44c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Først prøvde han å si at han kun vil pule. Du sier du ikke vil kun dette. Han blir redd han mister sex. Han skifter derfor mening til det du vil høre så han sikrer seg sex 👍🏻

Ding dong! 👍🏻

Anonymkode: cbe37...944

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

han ikke er ute etter noe forhold. Han sa han digger å henge med meg fordi vår relasjon er lett og jeg krever ingenting av ham. Av meg får han sex pluss en kompis å henge med, alt dette helt gratis, jeg krever ingenting.

han sa det er opp til meg hva jeg vil. Jeg klarer ikke sette grenser for meg selv så jeg sa til ham at vi fortsetter slik vi har holdt på.
Jeg krever ingenting. Jeg fortsetter å gi ham alt gratis, selvom dette egentlig kjennes feil for meg men siden jeg ikke våger å sette grenser så fortsetter jeg med å ligge flat for hans føtter akkurat som en dørmatte.

Anonymkode: e4291...97d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Spurte en fyr jeg har ligget med en stund om hva vi egentlig holder på med. Vi har hengt sammen utenom sex. Jeg føler at det er noe mer enn bare sex. Jeg liker fyren og vil bli bedre kjent med han. Derfor spurte jeg han om hva han er ute etter.

Han svarte at han i utgangspunktet ikke er ute etter noe forhold fordi han har ting han vil gjøre karrieremessig. Men så kom den: Han sa han digger å henge med meg, jeg er hans type jente og bil bli bedre kjent med meg. 

Jeg sa jeg ikke er ute etter å investere noe mer følelsesmessig hvis han bare er ute etter å ha det gøy. Jeg var klar og tydelig på hva jeg ønsker og ikke ønsker, og han sa det er opp til meg hva jeg vil. Så vi ble enig om å fortsette og bli bedre kjent og ta det derfra. 

Nå sitter jeg igjen som ett eneste stort spørsmålstegn. 

Det der hadde jeg aldri turt å sagt dersom noen jeg likte hadde spurt meg så direkte.

Tegn nok på at du bare er en blant sannsynligvis flere ligg.

Løp nå, før fallet blir større!

Anonymkode: 5e327...77a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg en del eldre enn deg, men jeg må innrømme at jeg forstår ikke den tankegangen at man først ligger med hverandre en periode, for så å finne ut om man er interressert i personen. Før gjorde vi det omvendt. Synes dere sløser med dere selv og deres følelsesliv.

Anonymkode: 052b8...8f9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dette! Han vil holde på sexen!

Anonymkode: 0818a...92b

Gjest kruspersilletaco
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette 👆

Hvis han hadde hatt følelser for deg, og ville noe mer, hadde han sagt akkurat det når han fikk sjansen, og i tillegg forstod at du var usikker på "forholdet" deres. Han sa bare akkurat nok til å kunne fortsette som før litt til..

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke ute etter et forhold.

Du sier at du ikke vil, hvis han bare er ute etter å ha det gøy. Han sier at det er ditt valg. Du vet at du ikke får et forhold hvis du fortsetter et forhold med han.

Anonymkode: a950b...cc4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er ikke ute etter et forhold.

Du sier at du ikke vil, hvis han bare er ute etter å ha det gøy. Han sier at det er ditt valg. Du vet at du ikke får et forhold hvis du fortsetter et forhold med han.

Hvis du fortsetter å holde på med han, mente jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...