AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Det sykeste jeg har gjort var da jeg tok broren min sin tannbørste og "vasket" doen med.. Anonymkode: 2802f...45d 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 Bare jeg som har gjort syke ting som barn? Anonymkode: 2802f...45d
SaySomething Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 Altså, vi var flere søsken. Og det er mye rampestreker som er gjort oss imellom mot hverandre. Som feks da broren og søstera mi skulle passe lillesøster et par timer, og de ikke orket å holde øye med henne konstant, da fant de ut at det enkleste er bare å gaffateipe ungen til stolen. Eller da vi overtalte søster til å sove i overkøya på hyttetur uten sengehest (denne tok vi av), og det endte opp på sykehus og sting. Eller da vi helte piri-piri i undertøyet til broren min. Har sikkert 100vis av slike historier, var aldri et rolig øyeblikk da vi vokste opp 😄 3
Million Skrevet 22. mars 2021 #6 Skrevet 22. mars 2021 Jeg gjorde ikke så mye sykt. Men jeg har brødre....spesielt den ene av dem var borti mye rart i oppveksten og fant på mye sprell. En gang lå jeg på sengen på rommet mitt på dagtid og hadde sovnet. Så bråvåkner jeg av lyden av en brakfis. Jeg sperrer opp øynene og ser rett i den nakne rumpa til broren min! Han hadde nesten tredd rumpehullet over nesegrevet mitt. Jeg kom ingen vei heller for om jeg forsøkte å løfte hodet, ville nesen gått lenger inn i ræva på broren min!!! Jeg hylte og begynte å slå vilt på ræva hans. Da spratt han av, løp leende bortover gangen og inn på rommet sitt og låste døren, så jeg ikke skulle få tak i han. Faens syke pervo. 23
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #7 Skrevet 22. mars 2021 Har vel gjort mye sprøtt, men noe som peker seg ut er vel at jeg i ordets rette forstand var en drittunge. Lillebroren min og en vennegjeng bygde hytte i skogen. Jeg fikk ikke lov å være med på dette, så da de hadde dratt hjem for kvelden så gikk jeg midt inn i hytta og dreit en svær kabel. En annen gang listet jeg meg inn på rommet til lillebror en kveld mens han sov, klatret opp på pulten hans og ropte at han måtte slå på lyset. Da han i forskrekkelse gjorde det, så dreit jeg en svær kabel midt på pulten hans. En tredje gang leka vi ute i et sånt lekehus med sklie. Ett eller annet skjedde og jeg ble sur - så jeg dreit en svær kabel midt oppi lekehuset slik at ingen andre ville leke der. Anonymkode: 306a7...037 11
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #8 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har vel gjort mye sprøtt, men noe som peker seg ut er vel at jeg i ordets rette forstand var en drittunge. Lillebroren min og en vennegjeng bygde hytte i skogen. Jeg fikk ikke lov å være med på dette, så da de hadde dratt hjem for kvelden så gikk jeg midt inn i hytta og dreit en svær kabel. En annen gang listet jeg meg inn på rommet til lillebror en kveld mens han sov, klatret opp på pulten hans og ropte at han måtte slå på lyset. Da han i forskrekkelse gjorde det, så dreit jeg en svær kabel midt på pulten hans. En tredje gang leka vi ute i et sånt lekehus med sklie. Ett eller annet skjedde og jeg ble sur - så jeg dreit en svær kabel midt oppi lekehuset slik at ingen andre ville leke der. Anonymkode: 306a7...037 Eh? Du tuller nå? 😂 Anonymkode: 2802f...45d 11
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #9 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har vel gjort mye sprøtt, men noe som peker seg ut er vel at jeg i ordets rette forstand var en drittunge. Lillebroren min og en vennegjeng bygde hytte i skogen. Jeg fikk ikke lov å være med på dette, så da de hadde dratt hjem for kvelden så gikk jeg midt inn i hytta og dreit en svær kabel. En annen gang listet jeg meg inn på rommet til lillebror en kveld mens han sov, klatret opp på pulten hans og ropte at han måtte slå på lyset. Da han i forskrekkelse gjorde det, så dreit jeg en svær kabel midt på pulten hans. En tredje gang leka vi ute i et sånt lekehus med sklie. Ett eller annet skjedde og jeg ble sur - så jeg dreit en svær kabel midt oppi lekehuset slik at ingen andre ville leke der. Anonymkode: 306a7...037 Liker å bæsje og vise det frem 😂💩😂💩 Anonymkode: e7780...054 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #10 Skrevet 22. mars 2021 Jeg drepte en fugle unge 😳 den var så søt også skulle jeg vise den til de andre, men jeg hadde holdt den for hardt og den døde 🥺 jeg turte da ikke vise den til de andre, og la den tilbake i skogen... så kom fugle foreldrene, og jeg skjønte selv om jeg bare var 5 år, at foreldrene var lei seg 😭 Følte meg helt forferdelig pga dette i flere år senere.... Anonymkode: 5ba01...52e 9
Smurfii Skrevet 22. mars 2021 #11 Skrevet 22. mars 2021 Helte badeskum(som gjorde vannet rødt) opp i gullfiskbollen..😣🤯 8 år og null konsekvenstenkning...🙇♀️ 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #12 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg drepte en fugle unge 😳 den var så søt også skulle jeg vise den til de andre, men jeg hadde holdt den for hardt og den døde 🥺 jeg turte da ikke vise den til de andre, og la den tilbake i skogen... så kom fugle foreldrene, og jeg skjønte selv om jeg bare var 5 år, at foreldrene var lei seg 😭 Følte meg helt forferdelig pga dette i flere år senere.... Anonymkode: 5ba01...52e Å nei Stakkars, lille deg. Anonymkode: 94b3a...6e3 9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #13 Skrevet 22. mars 2021 Tror jeg var ca 8-9 år den gangen, brukte husets pc til å bestille klær til meg selv for flere tusen.. Alle plaggene ble sendt tilbake. Anonymkode: 68740...618
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #14 Skrevet 22. mars 2021 Tente på gardinene i klasserommet på barneskolen. Drakk sprit bak skuret som 12 åring. Stjal som en ravn i nabolaget som 6 åring.... Hmm, har visst ganske mye i bagasjen ja. Høres ut som om jeg ble oppdratt i den værste slummen. Kommer fra et møblert hjem, men var ganske bortskjemt med lite føringer. Anonymkode: 9db72...f8d 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #15 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 21.3.2021 den 23.01): Det sykeste jeg har gjort var da jeg tok broren min sin tannbørste og "vasket" doen med.. Anonymkode: 2802f...45d Jeg tror jeg gjorde det samme med søsteren min sin tannbørste, og jeg tror jeg fikk tipset fra barne TV eller noe slags barneprogram 😂 Anonymkode: 3d57f...231 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #16 Skrevet 22. mars 2021 Laget soppstuing av en god slump tilfeldige sopp vi fant i skogen som vi stekte samnen med fløte fra kjøleskapet mens foreldrene våre satt i en annen etasje og drakk kaffe. Joda, vi lever mirakuløst fortsatt Anonymkode: 8c56f...1c6 6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #17 Skrevet 22. mars 2021 I 12-13 års alderen synes jeg og venninna mi det var kjempegøy å tulle med pedogriser. Be dem møte opp forskjellige steder, uten at vi møtte opp... uff Anonymkode: 0a7af...103 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #18 Skrevet 22. mars 2021 Pleide å stjele med meg leker hjem når vi var på besøk hos andre 🙄🤣 Bare små leker så ingen så det. Anonymkode: cb4fa...a85
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #19 Skrevet 22. mars 2021 Det sykeste jeg har gjort er nok å rømme til et annet land helt på egenhånd midt i tenårene på en tilfeldig fredag. Nei, jeg bor ikke ved grensa til Sverige eller Russland Anonymkode: c3ff9...08d 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #20 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det sykeste jeg har gjort er nok å rømme til et annet land helt på egenhånd midt i tenårene på en tilfeldig fredag. Nei, jeg bor ikke ved grensa til Sverige eller Russland Anonymkode: c3ff9...08d Wow 😂 Anonymkode: 5ba01...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå