AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 En gift mann, kompis av eksen, sendte meg grove fyllameldinger ei natt. Jeg følte meg direkte krenket, for han fikk meg til å føle meg dårlig. Han skrev sånne ting at jeg ville sikkert pule om han tok med en kompis som også var gift, for han sladret ikke. Jeg skrev at han skulle slutte mange ganger, men han fortsatte. Jeg var edru og satt i fred og ro og så TV. Så ble jeg veldig sint, tok skjermbilder, leita opp kona hans på gule sider og sendte alt til henne. Og jeg skrev: få skikk på mannen din, han plager meg! Det gikk kanskje bare 15 minutter så fikk jeg melding fra han igjen der han skrev at han skulle banke meg så stygt at jeg aldri ville kunne gå igjen. Siden jeg bor på bakkeplan ringte jeg politiet. De sa at de skulle notere det og være obs på dette i løpet av natten. De sa at de forsto jeg ble oppskaket, men i fylla sier folk mye rart. Jeg blokkerte denne mannen og kona, og glemte av hele greia ett halvt års tid. Da dukker det opp et bilde av kona i min nyhetsstrøm på fb. Det viser seg at hun er død (brystkreft) og hun var dødende når alt dette skjedde (jeg opphevet blokkeringer og nøsta opp i det hele). Når sliter jeg med dette. Hadde jeg visst skulle jeg aldri ha sendt fra meg skjermbildene. Han er en tosk ja, men hun burde ha fått levd sine siste dager uten dette. Hva skal jeg gjøre? Jeg føler meg skyldig i hennes død på en måte. Anonymkode: 61eef...d62 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 21. mars 2021 Alt handler ikke om deg. Hun hadde nok å tenke på når hun var syk, og sannsynligvis veide hun ikke deg en tanke. Det er også en stor sjanse for at hun allerede visste at mannen var en drittsekk i fylla. Du er ikke skyld i hennes død, det er kreften, så dette blir for dumt. Hun var kreftsyk, og jeg tenker nok at hennes siste bekymring var skjermbildene du sendte av de meldingene. Du oppnår ingenting av å bekymre deg på denne måten her. Anonymkode: 47a37...10b 72
Populært innlegg Kenelz Skrevet 21. mars 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 21. mars 2021 Tenker det er bedre at hun fikk vite sannheten før hun gikk bort, og tenker også at hun hadde andre ting å tenke på. Du skal ikke sitte med dårlig samvittighet, mannen skal det. Det var han som brøt hennes tillit, ikke du. 54
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 Dette er nok en tulletråd hvor TS er mann og ønsker påvirker kvinner til å ikke sladre på menn som er utro mot konene sine. Anonymkode: 9e3e6...578 37
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette er nok en tulletråd hvor TS er mann og ønsker påvirker kvinner til å ikke sladre på menn som er utro mot konene sine. Anonymkode: 9e3e6...578 WTF? Anonymkode: 57d6a...857 15
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #6 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er nok en tulletråd hvor TS er mann og ønsker påvirker kvinner til å ikke sladre på menn som er utro mot konene sine. Anonymkode: 9e3e6...578 Det er absolutt ikke en tulletråd. Det er fakta og det gnager meg. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive for at du skal tro på meg? TS Anonymkode: 61eef...d62 4
Silva Pluvialis Skrevet 21. mars 2021 #7 Skrevet 21. mars 2021 (endret) Du har ingen skyld i dette. Du har ikke skyld i hennes død og heller ikke i at mannen var utro og kom med voldstrusler. Jeg forstår veldig godt at dette har vært fryktelig tungt, vondt og vanskelig for deg, men tro meg når jeg sier at det ikke er din feil.Jeg håper du klarer å slippe den byrden. Den er ikke din. Kreft er en brutal sykdom, og det er på ingen måte din feil. Endret 8. oktober 2022 av Tvillingsjel 21
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #8 Skrevet 21. mars 2021 Jeg skriver her fordi dette ga meg så mye å tenke på, som gjør vondt. Sikkert fordi jeg ikke kjente paret. Så da blir jeg sittende å lure på hva som skjedde hos dem på slutten. Og hvorfor han sendte meg slike meldinger. Først meldinger som får meg til å føle meg som ei hore. Jeg tok det litt på meg selv. Jeg trur jeg skrev noe slikt: selv om jeg nettopp har blitt singel betyr det ikke at jeg driver et jævla bordell her! Og så skremte han meg. Jeg tenker kanskje det er et resultat av at han var i krise? TS Anonymkode: 61eef...d62 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #9 Skrevet 21. mars 2021 Gjenferdet skrev (3 minutter siden): Du har ingen skyld i dette. Du har ikke skyld i hennes død og heller ikke i at mannen var utro og kom med voldstrusler. Jeg forstår veldig godt at dette har vært fryktelig tungt, vondt og vanskelig for deg, men tro meg når jeg sier at det ikke er din feil. Jeg har også tatt skyld for at en person døde av kreft, så jeg forstår hvordan du har det, men jeg håper du klarer å slippe den byrden. Den er ikke din. Kreft er en brutal sykdom, og det er på ingen måte din feil. Takk❤️ TS Anonymkode: 61eef...d62 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #10 Skrevet 21. mars 2021 TS, hvis dette er sant så må jo denne mannen være syk på sinnet. Å holde på slik når partner er frisk er ille nok, men når kona ligger på dødsleiet og han sender slike meldinger.. nei, han må ha en psykisk forstyrrelse av noe slag. Ikke rart kona utviklet kreft når hun har levd med en slik giftig partner. Anonymkode: 9e3e6...578 13
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #11 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dette er nok en tulletråd hvor TS er mann og ønsker påvirker kvinner til å ikke sladre på menn som er utro mot konene sine. Anonymkode: 9e3e6...578 Tenkte faktisk det samme. Anonymkode: 0c584...fee 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #12 Skrevet 21. mars 2021 Du har ingen skyld, og der og da gjorde du utvilsomt det riktige. Anonymkode: 9ec70...bdb 9
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #13 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS, hvis dette er sant så må jo denne mannen være syk på sinnet. Å holde på slik når partner er frisk er ille nok, men når kona ligger på dødsleiet og han sender slike meldinger.. nei, han må ha en psykisk forstyrrelse av noe slag. Ikke rart kona utviklet kreft når hun har levd med en slik giftig partner. Anonymkode: 9e3e6...578 Ja, det tror jeg også. Ei jeg kjenner litt nevnte at hun hadde pratet en del med kona, og hun hadde sagt at han var ofte utro og hadde også slått henne. TS Anonymkode: 61eef...d62 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #14 Skrevet 21. mars 2021 Du gjorde det rette, TS. Sannheten seirer alltid til slutt ♥️ Hun var nok takknemlig for at hun fikk bruke sine siste måneder på mennesker som var oppriktig glad i henne, fremfor et rasshøl av et menneske. Anonymkode: a6830...734 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #15 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tenkte faktisk det samme. Anonymkode: 0c584...fee Jeg forstår hvorfor dere tror det. Og det er greit. Men jeg skriver langt og detaljert som en kvinne. Selv om dere ikke tror meg, lat som da? Og så gi råd. Om dere ikke har noen, gå videre i forumet til tråder dere mener er sanne. TS Anonymkode: 61eef...d62 12
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #16 Skrevet 21. mars 2021 Hun fortjente å vite hvor rotten mannen var. Ikke føl skyld. I mine øyne gjorde du det rette. ❤️ Anonymkode: 33aa7...dba 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #17 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du gjorde det rette, TS. Sannheten seirer alltid til slutt ♥️ Hun var nok takknemlig for at hun fikk bruke sine siste måneder på mennesker som var oppriktig glad i henne, fremfor et rasshøl av et menneske. Anonymkode: a6830...734 De gikk ikke fra hverandre. De hadde et barn sammen. TS Anonymkode: 61eef...d62 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #18 Skrevet 21. mars 2021 Ånei så fælt! Dette kunne du ikke vite ts, og jeg ville gjort det samme. Du kan ikke klandre deg selv for dette 😊 Anonymkode: 726c9...8d3 3
Uredd Skrevet 21. mars 2021 #19 Skrevet 21. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg skriver her fordi dette ga meg så mye å tenke på, som gjør vondt. Sikkert fordi jeg ikke kjente paret. Så da blir jeg sittende å lure på hva som skjedde hos dem på slutten. Og hvorfor han sendte meg slike meldinger. Først meldinger som får meg til å føle meg som ei hore. Jeg tok det litt på meg selv. Jeg trur jeg skrev noe slikt: selv om jeg nettopp har blitt singel betyr det ikke at jeg driver et jævla bordell her! Og så skremte han meg. Jeg tenker kanskje det er et resultat av at han var i krise? TS Anonymkode: 61eef...d62 Du skal ikke se bort i fra at han lette etter en eller annen form for avreagering. Både med å gå på fylla , og sende upassende meldinger til deg. Du har selvfølgelig ingen skyld i hennes død. Jeg skjønner allikevel godt at det er en belastning. Det viser også hvor lett vi har for å anta at alle har det samme livet vi har selv. De samme prioriteringer, de samme bekymringer og ønsker. Det kan være veldig annerledes enn det man tror, og det er nettopp slike ting som gjør at jeg ofte prøver å tone ned denne intense viljen til å blande seg inn i andre sine samliv. Man vet ikke, og man kan desverre havne i det som du gjorde her. Det er det ingen som fortjener. Jeg håper at det kan komme noe godt utav at du deler dette. For det skal du ha takk. Prøv og tenk på at dette kunne du ikke vite, og igjen at det ikke er din skyld at hun døde. I alle fall prøv å unngå å fokusere på de negative følelsene, skyldfølelse osv. Dette er en serie uheldige omstendigheter som du uforskyldt havnet oppi. Trist for alle parter. 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #20 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det tror jeg også. Ei jeg kjenner litt nevnte at hun hadde pratet en del med kona, og hun hadde sagt at han var ofte utro og hadde også slått henne. TS Anonymkode: 61eef...d62 Stakkars dame! Men du visste ikke, og kunne ikke vite. Synes ikke at du trenger å ha skyldfølelse overfor henne. Og når det gjelder mannen - ser at du skriver at «han sikkert var i krise» når han oppførte seg slik. Det stemmer sikkert, men du bør ikke føle skyldfølelse overfor ham. Du satte rasjonelle grenser. Sånne menn kan bli farlige dersom de skjønner at du har noen som helst sympati for dem. Anonymkode: cf73a...987 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå