Gå til innhold

Hva skal du spille i påsken? (dataspill)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre som får en annerledes påske i år, og planlegger litt god tid til å dykke ned i et dataspill? :) 

Hva skal du spille - eller kanskje holder på med alt?

Anonymkode: debd9...dd8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde planer om å spille Trials of Mana, men Platekompaniet har klart å somle noe helt vanvittig med leveringen, så får vel bli noe annet. Darkwood kanskje.

Anonymkode: fe727...981

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her skal Fenyx Immortals Rising spilles fra a til å:-)

Anonymkode: 31e00...f2d

• Liker 1
Skrevet

Tf2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir vel mye CoD som vanlig. Muligens Halo.

Anonymkode: 56a33...65c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

WoW, as usual.

Anonymkode: 693bd...999

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir nok litt valheim og pubg med samboer vil jeg tro :)

Anonymkode: 12e16...cce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Andre som får en annerledes påske i år, og planlegger litt god tid til å dykke ned i et dataspill? :) 

Hva skal du spille - eller kanskje holder på med alt?

Spiller wow classic om dagen, de få timene som går til spilling. Gjør klar for classic TBC-lansering :)

Ellers blir det sikkert litt red dead 2, og kanskje noe hearthstone om jeg gidder å bruke penger på å oppdatere samlinga.

Anonymkode: 525e3...224

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Grubla litt på det, men kjenner noe lett og gøy og fargerikt kunne vært noe akkurat nå.

Tror jammen det blir Mario :) 

Skrevet

Begynte nylig på prosjekt "Spille meg gjennom alle Mario-spillene!" Men så kom plutselig Crash Bandicoot 4 så nå går det mest i det. Mye sannsynlig at jeg fortsetter med Mario-prosjektet gjennom påska

Ferdig med Odessy, Galaxy, Bowser's Fury og Super Mario World.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom det blir alenepåske (som det jo fort blir), så blir det nok mye spilling. 

Skal endelig ta meg tiden til å spille et godt stykke videre i The Witcher 3 (har ca. 5 timer så lagt). Også spiller jeg fortsatt Animal Crossing: New Horizons, og der kan man jo faktisk få feiret litt påske også (den noe forhatte Bunny day). Det kommer et nytt Story of Seasons spill 26.mars, som ser ut som kan bli min nye koronavirkelighetsflukt. 

Har også utrolig mange indie spill jeg kjøpte i en bundle i fjor, som jeg skulle jobbet meg litt igjennom. 

Anonymkode: 856ca...378

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...