AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Del Skrevet 21. mars 2021 Barnehagen stenger og jeg er alene med 3 barn på 1 Og 2 år på ubestemt tid. Finnes det noen inngjerdet lekeplass i Oslo? Jeg greier ikke løpe i 3 retninger samtidig😬 Anonymkode: 1b404...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Del Skrevet 21. mars 2021 Lek i barnehagen? Selv om den er stengt kan dere vel være der Anonymkode: 9d292...49f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lek i barnehagen? Selv om den er stengt kan dere vel være der Anonymkode: 9d292...49f Barn av samfunnskritiske jobber har vel fremdeles rett på pass og kan oppholde seg i bhg. Da kan man ikke bruke barnehagen. Anonymkode: c3906...14a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #4 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Barnehagen stenger og jeg er alene med 3 barn på 1 Og 2 år på ubestemt tid. Finnes det noen inngjerdet lekeplass i Oslo? Jeg greier ikke løpe i 3 retninger samtidig😬 Anonymkode: 1b404...cd3 Har en på 1 år selv, går mye i frognerparken for å leke i ukedager. Da er det omtrent ingen der! Stor lekeplass så det er omtrent umulig å miste synet av barna dine tenker jeg. Her er lekeplassen hvertfall for spennende til å løpe vekk! Helgene går barnehage også, når det ikke er noen barn der Anonymkode: 17c02...b3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #5 Del Skrevet 22. mars 2021 På Aker brygge er det en inngjerdet Anonymkode: 3874f...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #6 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Lek i barnehagen? Selv om den er stengt kan dere vel være der Anonymkode: 9d292...49f Det er noen få barn der. ts Anonymkode: 1b404...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #7 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Har en på 1 år selv, går mye i frognerparken for å leke i ukedager. Da er det omtrent ingen der! Stor lekeplass så det er omtrent umulig å miste synet av barna dine tenker jeg. Her er lekeplassen hvertfall for spennende til å løpe vekk! Helgene går barnehage også, når det ikke er noen barn der Anonymkode: 17c02...b3b Ja, den er fin, men jeg tror jeg trenger en inngjerdet en, de er 3 og jeg er en og de er veldig kjappe. ts Anonymkode: 1b404...cd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #8 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): På Aker brygge er det en inngjerdet Anonymkode: 3874f...d42 Takk for tips! Anonymkode: 1b404...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #9 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har en på 1 år selv, går mye i frognerparken for å leke i ukedager. Da er det omtrent ingen der! Stor lekeplass så det er omtrent umulig å miste synet av barna dine tenker jeg. Her er lekeplassen hvertfall for spennende til å løpe vekk! Helgene går barnehage også, når det ikke er noen barn der Anonymkode: 17c02...b3b Det er sikkert vanskelig å miste én ettåring av syne. Men fikk du med deg at TS har tre barn? Lekeplassen i Frognerparken er så godt som uegnet til å være alene med tre små barn, vil jeg mene. Anonymkode: f1d38...49e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #10 Del Skrevet 22. mars 2021 Ta med deg et lite strømgjerde som du setter opp i frognerparken. Så kan du se på de. Anonymkode: ec11d...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #11 Del Skrevet 22. mars 2021 hvor bor duda? Anonymkode: 264f7...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #12 Del Skrevet 22. mars 2021 Kommer litt an på hvor du bor. De har en på Adamstuen som jeg synes er ålreit, det pleier å være lite folk der. Den er ikke så spennende, men med et lite klatrestativ og en buss man kan late som man kan kjøre, pleier det å være nok for min fireåring i alle fall. Anonymkode: bc782...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #13 Del Skrevet 22. mars 2021 Langliaparken ved Ullevål Hageby er inngjerdet. Anonymkode: 26aae...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #14 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): hvor bor duda? Anonymkode: 264f7...410 I Oslo, har bil, så kan kjøre rundt i byen, men har jo ikke veldig lyst til å dra til en bydel med høy smitte (bor i en med lite). ts Anonymkode: 1b404...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #15 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er sikkert vanskelig å miste én ettåring av syne. Men fikk du med deg at TS har tre barn? Lekeplassen i Frognerparken er så godt som uegnet til å være alene med tre små barn, vil jeg mene. Anonymkode: f1d38...49e Jeg fikk med meg det, ingen grunn til å være frekk. Har sett mange foreldre med mange barn der som ikke har hatt problemer fordi de har leker og styrer der, det er en ganske stor lekeborg for store og små. Kom kun med et tips man kunne prøve ut. Og tro meg, barnet mitt er som å ha 2 stykker pga ting jeg ikke vil nevne her. Vanskelig å holde tritt, må løpe som en gærning men akkurat der syns barnet det er veldig spennende så hjalp meg. Anonymkode: 17c02...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #16 Del Skrevet 22. mars 2021 Hvis du tenker på når det er røde dager og stengt, så er det en stor barnehage som er inngjerdet som heter Kværnerdalen barnehage. Men den er nok sikkert åpen mandag-onsdag i påskeuken da. Anonymkode: 9afd4...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå