Gå til innhold

Du som har mann med barn fra før....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ble du tatt imot av hans familie og hvordan behandler de deg i forhold til eksen (mor til barna)? 
Opplever du at du ble tatt godt i mot?

Anonymkode: 6851e...98d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ble tatt veldig godt i mot. Barna hans elsker meg og samme med svigermor. Svigermor har alltid forstått jeg er den rette for han. Selv om hun liker eksen godt, så er det nok tydelig at han og jeg er en bedre match. 

Anonymkode: e39a8...731

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp har blitt tatt godt i mot av alle, også av barnas mor :) Akkurat som min eks’ nye samboer har blitt tatt godt i mot av meg (og resten av familien hans). Jeg håper og tror at normalen er siviliserte og fine forhold mellom familiene 😛 Selv om KG får en til å tvile.

Anonymkode: 22104...496

• Liker 3
Skrevet

Ble tatt veldig godt i mot av alle. Null problem å sitte med svigers, mine foreldre, barnas mor og stefar i samme rom og faktisk ha det hyggelig alle parter. Svigers og svogers har et godt forhold til stebarnas mor fortsatt, heldigvis! Hun er jo mor til deres barnebarn! Men ingen av dem har noen gang fått meg til å føle meg noe "dårligere". 

AnonymBruker
Skrevet

Ble tatt godt imot av svigers og av mor til barna 😊 

Mitt tidligere forhold ble jeg ikke tatt godt imot. Svigermor hatet meg og var bitter. Mor til det barnet var konstant sjalu. Skulle nekte meg å være med barnet. 

Glad min nye kjæreste og hans familie er åpne. Jeg og kjæresten drikker gjerne kaffe med mor til barna og hennes samboer. Vi har en hyggelig tone. Barnas mor har et godt forhold med familien til far. 

Anonymkode: ff6ad...4cb

AnonymBruker
Skrevet

Teller det om han ikke var i noe langvarig forhold med mor til barnet? Jeg har blitt godt tatt imot av både svigerfamilien, barnet selv, og mor til barnet.

Anonymkode: 995c5...fc5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er svigermor til «den nye dama» og elsker henne! 

Anonymkode: f6317...047

AnonymBruker
Skrevet

Tatt godt i mot! Ble også hintet at de likte meg bedre. 

Anonymkode: 6686b...bb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...