Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert noen her inne som har opplevd svie og ubehag etter samleie. Kjæresten min har opplevd det og har vært hos lege uten at de har funnet ut av noe. Hva kan dette være? Legene trodde det først kunne være sopp, men så var det ikke det likevel.

Bør kanskje nevne at vi er i 40-årene og at forholdet er ferskt. Vi har vært kjærester i 3 måneder. Nå er jeg jo redd for at kjæresten min skal gjøre det slutt pga disse plagene. Sex er jo relativt viktig i et forhold....

Er det folk her inne med erfaringer på tema, så del gjerne.
Er du kun ute etter å slenge dritt, kan du la være 😉 

Anonymkode: c8c6c...c6e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er sikkert noen her inne som har opplevd svie og ubehag etter samleie. Kjæresten min har opplevd det og har vært hos lege uten at de har funnet ut av noe. Hva kan dette være? Legene trodde det først kunne være sopp, men så var det ikke det likevel.

Bør kanskje nevne at vi er i 40-årene og at forholdet er ferskt. Vi har vært kjærester i 3 måneder. Nå er jeg jo redd for at kjæresten min skal gjøre det slutt pga disse plagene. Sex er jo relativt viktig i et forhold....

Er det folk her inne med erfaringer på tema, så del gjerne.
Er du kun ute etter å slenge dritt, kan du la være 😉 

Gonore?

Anonymkode: 5d1db...419

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være sårt hvis det ikke blir vått/hun ikke er kåt når dere har sex

Anonymkode: 0cda8...7b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at dere ikke er i tenårene? 

Anonymkode: af31b...f9d

• Liker 1
Skrevet

hvis hun er kommet i overgangsalderen kan det være årsaken til problemet. Mange kvinner blir mer tørre i kjeden og samleie kan være vondt. Prøv isåfall glidemiddel eller lignende

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig at kvinner kan være «sår» i underlivet noen ganger. Varm henne godt opp. Evt kan det og være såpe eller andre ting som gjør det. Bruk en såpe med riktig ph eller vask med kun vann en periode. Evt prøv vivag vaginalkapsler. For å gjennopprette ph i underlivet.  

Anonymkode: e2bf4...72f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Gonore?

Anonymkode: 5d1db...419

Nei, det er kun henne som har svie. Ikke jeg. Legen ville funnet ut om det var en kjønnssykdom. Eller? Jeg ba henne om å oppsøke gynekolog, men tror ikke hun gjorde det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Helt vanlig at kvinner kan være «sår» i underlivet noen ganger. Varm henne godt opp. Evt kan det og være såpe eller andre ting som gjør det. Bruk en såpe med riktig ph eller vask med kun vann en periode. Evt prøv vivag vaginalkapsler. For å gjennopprette ph i underlivet.  

Anonymkode: e2bf4...72f

Vet at vi begge bruker intimsåpe. Hun var definitivt varm  og våt nok så det er nok ikke problemet. 

AnonymBruker
Skrevet
1312 skrev (18 timer siden):

hvis hun er kommet i overgangsalderen kan det være årsaken til problemet. Mange kvinner blir mer tørre i kjeden og samleie kan være vondt. Prøv isåfall glidemiddel eller lignende

Selve samleiet gjorde ikke vondt. Men hun fikk svie i underlivet etterpå. Kan være en reaksjon på min sæd? Jeg vet ikke...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selve samleiet gjorde ikke vondt. Men hun fikk svie i underlivet etterpå. Kan være en reaksjon på min sæd? Jeg vet ikke...

Prøv med kondom neste gang så får du om ikke annet eliminert det som mulig årsak.

Anonymkode: 81355...7c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis hun har hatt et opphold i sexlivet sitt, "ute av trening" så og si, så er det veldig vanlig at kvinner får "gnagsår" hvis de plutselig blir ivrige i sexlivet igjen og har mye samleie.

Anonymkode: bbc0f...176

AnonymBruker
Skrevet

Min ex-kone fikk lett urinveisinfeksjon når vi en svært sjelden gang hadde sex. Det var viktig å gå på do umiddlebart etterpå for å forhindre det. 

Anonymkode: aa98e...e3b

Skrevet

Hei trådstarter! 

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...